AndroidHealthClinic

Het grote Playstation 4 topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.521
nooit met die pinda battlefield doen

nooit

*over*

van de trailers die ik heb gezien lijkt ghost recon me echt nice, die wil ik wel halen

en uiteraard de destiny dlc, fucking brute trailer hhhnnnnnnngggg

Final Fantasy 7 remake. Oiiiiiiii

---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

van de trailers die ik heb gezien lijkt ghost recon me echt nice, die wil ik wel halen

en uiteraard de destiny dlc, fucking brute trailer hhhnnnnnnngggg

Sowieso beide in.

Tot nu toe is TES een prima game. Levelen gaat wel traag tho..

Guacamole super turbo championship is fakking baas xDDDDD

Fallout 4...

The Last of Us 2 is in de maak! Hype!

Tot nu toe is TES een prima game. Levelen gaat wel traag tho..

Guacamole super turbo championship is fakking baas xDDDDD

ik ben level 20 maar ben er ook echt al vele uren mee bezig geweest... gaat best traag ja, het helpt wel als je de main quests blijft doen en voor DPS speelt. Ik kon met level 17 al hendig level 23 quests aan, dus meer xp en sneller levelen

ik ben level 20 maar ben er ook echt al vele uren mee bezig geweest... gaat best traag ja, het helpt wel als je de main quests blijft doen en voor DPS speelt. Ik kon met level 17 al hendig level 23 quests aan, dus meer xp en sneller levelen

Level 11 nu. Heb de eerste dungeon al geprobeerd met 3 man zonder healer. Niet te doen.

Gaat de PS4 dit jaar nog in prijs zakken?
Kan wel na 2 jaar imo.
Hele was lijst aan wants (mass effect 4, hitman, cod bo3, TES 6, fallout, doom 4 hnggg

Laatst bewerkt:
En er komen nieuwe versies aan: mat zwarte/witte met 1 TB harde schijf (of zijn deze al lang uit? Dunno, ben niet meer mee :p)

De nieuwe versie is ook stiller, koeler en zuiniger ten opzichte van de vorige versie. (Niet dat dat mij wat boeit, zoveel geluid maakt ie niet). Ik heb pas sinds kort een PS4 en speel alleen Mortal Kombat X op dit moment. Binnenkort Street Fighter 4 maar eens aanschaffen en volgend jaar Street Fighter 5.

Final Fantasy 7 Remake mag van mij ook snel komen..

Ben aan het twijfelen om 'm te verkopen, doe er al 2,5+ maand niets meer mee. Wacht al tijden op goeie games, maar valt me nog steeds tegen.

Terug
Naar boven