AndroidHealthClinic

Sticky Het grote "post hier een foto van je kop" topic

Er staan iets van vijftien foto's van Mikki in dit topic, misschien moet je beter zoeken. (Je kan zien wie er in dit topic hebben gepost, als je nou op 'Mikki' klikt zie je haar posts plus foto's.)

Ja heb op mikki gezocht en na 3 pagina's zoeken was ik het beu, maar is dat d'r echt? Ze trekt wel beetje de aandacht op die foto's, wat ik niet erg vind hoor trouwens :D Ze mag best een keer naast me wakker worden.

Ja heb op mikki gezocht en na 3 pagina's zoeken was ik het beu, maar is dat d'r echt? Ze trekt wel beetje de aandacht op die foto's, wat ik niet erg vind hoor trouwens :D Ze mag best een keer naast me wakker worden.

Die blonde ja, dat is 'r.

Mikki is 'het lekkere ding van DBB' ofzo, iedereen geilt op d'r, de DBB-mascotte, er staan een paar foto's van haar in dit topic en ze staat op nummer 11 van de top 250 'meest gezochte woorden op DBB in 2007'. :p

:roflol: :roflol: @ Mikki

250 meest gezochte woorden.... Ze zoekt gewoon zelf steeds achter haar naam ......... :roflol: :roflol: :roflol:

:roflol: :roflol:

Grappig, dat het klein aantal vrouwen hier op het board toch elkaar gaan haten omdat de 1 mooier is. Wij mannen zijn toch een heel stuk volwassener, aangezien hier elke dag fotos gepost worden van goede en slechte fysieken.

Triest, eigenlijk. Jammer ook Marjolein 'zesenveertig'

Ik search minstens 10x per dag op Mikki.. ik hoop dan altijd nieuwe foto's te vinden.

Grappig, dat het klein aantal vrouwen hier op het board toch elkaar gaan haten omdat de 1 mooier is. Wij mannen zijn toch een heel stuk volwassener, aangezien hier elke dag fotos gepost worden van goede en slechte fysieken.

Triest, eigenlijk.

Onderzoek naar geweest. De grote redenen waarom vrouwen onder elkaar sneller ruzie hebben dan mannen is jaloezie !!! Maar heu, back on topic :hedbang:

slotje please te veel haat hier

Is flowergirl lekker?

Triest, eigenlijk. Jammer ook Marjolein 'zesenveertig'

Klopt ja, wij geven elkaar complimenten en moedigen elkaar aan.
Vrouwen zijn heel anders.

Ik raad alle vrouwen op dit forum te stoppen met b**chen en een "Mikki look" aan te nemen, willen ze gelukkiger in het leven en op dbb worden.

Post is een picca van flowergurlrrl

I'd hit it, smack it, reverse it, and do it over!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven