- Waardering
- 2
Goddelijk die turkse vrouwen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
flowergrll is indd wel apetijtelijk, lekker wild gekleed, daar zou ik wel eens een wilde avond mee willen hebben, en nee k heb het niet alleen over coïtus![]()

Daarover gesproken, en deze vraag is serieus, mag een moslima haar vagina kaal maken, of is het meestal wildgroei daar beneden?

Daarover gesproken, en deze vraag is serieus, mag een moslima haar vagina kaal maken, of is het meestal wildgroei daar beneden?
Ik had het er vandaag nog over met een collega en die kon me ook geen zinnig antwoord geven..![]()

Grappig, dat het klein aantal vrouwen hier op het board toch elkaar gaan haten omdat de 1 mooier is. Wij mannen zijn toch een heel stuk volwassener, aangezien hier elke dag fotos gepost worden van goede en slechte fysieken.
Triest, eigenlijk. Jammer ook Marjolein 'zesenveertig'
Dit is de tweede keer dat ik je betrap op haten "Marjolein46". Laat het niet weer gebeuren!!!
Dan krijg je een stevige beurt van mij, voorafgaande een flinke dosering GHB.
Deal?
dan zullen moslim-vrouwen ook wel niet mogen squatten, lekker met hun reet naar achteren en dan langzaam zakken....
we dwalen een beetje af van ontopic..........

Mannen moeten het ook schoonhouden daar, ik ga ervan uit dat die meiden dat ook moeten![]()