Fitness Seller

Sticky Het grote "post hier een foto van je kop" topic

w9fvpz.jpg

Goddelijk die turkse vrouwen.

@Maka: mogen die foto's allemaal van Allah?
Daarover gesproken, en deze vraag is serieus, mag een moslima haar vagina kaal maken, of is het meestal wildgroei daar beneden?
Ik had het er vandaag nog over met een collega en die kon me ook geen zinnig antwoord geven..???

Daarover gesproken, en deze vraag is serieus, mag een moslima haar vagina kaal maken, of is het meestal wildgroei daar beneden?
Ik had het er vandaag nog over met een collega en die kon me ook geen zinnig antwoord geven..???

dan zullen moslim-vrouwen ook wel niet mogen squatten, lekker met hun reet naar achteren en dan langzaam zakken....
:eek::D

we dwalen een beetje af van ontopic..........

Grappig, dat het klein aantal vrouwen hier op het board toch elkaar gaan haten omdat de 1 mooier is. Wij mannen zijn toch een heel stuk volwassener, aangezien hier elke dag fotos gepost worden van goede en slechte fysieken.

Triest, eigenlijk. Jammer ook Marjolein 'zesenveertig'

Huh..haten?? ken haar niet eens. Ik vind haar niet bijzoner.. logisch want ik val niet op vrouwen. En dat ik haar jurk niet mooi vind word nu dus als onvolwassen gezien? Iedere superdude hier of wie erop lijkt word hier met de grond gelijk gemaakt en ik zeg iets over een jurk en dan begint het gezeik.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.448
geef ze niet te veel credits, jongens !!!
straks post ze nog naakt pics.

Ik ben joran hoor.

marjolein46 is zwaar jaloers. :roflol:

Marjolein houdt wel van een beetje stout zijn.

Mannen moeten het ook schoonhouden daar, ik ga ervan uit dat die meiden dat ook moeten:P

Wat is er niccuh.

Terug
Naar boven