Cyan
Huge Freak
- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha ach, een gouwe ouwe uit de zomer van 2004, toen nog kort haar en amper braadgroei, gezichtsverhoudingen zaten toen al ok.
![]()
waarom als clown? Gasten zijn +20, get a life? How bout a job? tenminste.. rare shit.Ze pretenderen dichter bij de gewone mens te staan dan zichzelf zien als grote sters, maar het is allemaal duidelijk pure geldklopperij. Ze dumpen hun eigen partners omdat hun album floppen. So much for the 'family'. Als je een juggalo bent en veel over icp weet, scoor je wel héél makkelijk juggalettes(vrouwelijke icp fan).
Alleen jammer dat 90% zo dik is als een koe.
Muzikaal gezien is icp gewoon goed.
waarom als clown? Gasten zijn +20, get a life? How bout a job? tenminste.. rare shit.

Ze nemen het op voor de 'freaks', zeg maar. Mensen die niet zo 'normaal' eruitzien en veel mensen hun ontwijken. Denk maar aan daklozen en dergelijke. Ze noemen hen 'freaks of circus', vandaar dat ze zichzelf ook in clown make up begeven, om te tonen dat ze voor de freaks opkomen.
Maar geloof me, met makeup zien ze er echt beter uit.
Dit is violent J vb(rechtse)
in make up:
[Link niet meer beschikbaar]
zonder make up
[Link niet meer beschikbaar]
Gezien je nick hou je mss van underground rap en icp is zeker underground. Je kan ze een héél klein beetje vergelijken met necro, maar ze zijn 10x gekker en 10x grappiger.
De zoontjes van RichardV lijken echt heel erg op hem, de oudste tenminste.

Pfff why not bende pussies... hier m'n beachboyblik, zoals wanneer ik naar je buurmeisje glimlach![]()
![]()

playah!
j/k
@sagefrancis : [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nu snap je waarom hij (violent J) wel een make up draagt.![]()
zo fun is dat niet
goed, mensen zijn mensen zal ik dan maar zeggen(hoewel het toch freaks blijven stiekem.feeee reak!)en dan staat er ook nog fijn funhouse bovenzo fun is dat niet
goed, mensen zijn mensen zal ik dan maar zeggen(hoewel het toch freaks blijven stiekem.feeee reak!)

mja.. you got me there. hij is iig representatiever dan mr.fatboy-with-eyeshadow-dragonball-z-united.