XXL Nutrition

Sticky Het grote "post hier een foto van je kop" topic

Zal er zelf ook maar 1 posten;)

82dycd2.jpg

hahahah die is leuk :D

Die kleine rechts ervaard doodsabgst zo te zien.. :p

heel toffe pic RV

Ha ha, fijne pic Richard !

haha deze kwam ik vandaag tegen in de oude doos:)

815tl05.jpg

superdude :haha: 10 jaar ofzo :lol:

878vi93.jpg

:D

ik ook dan maar,was op vakantie in bulgarije

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De zoontjes van RichardV lijken echt heel erg op hem, de oudste tenminste.

Je lijkt wel behoorlijk op skeet ulrich zeg :D

op mijn foto had ik net in mijn broek gepoept dusse maakt niet uit hoor ;)

edit: wat is iedereen trouwens benauwd om foto's te plaatsen. Hele pagina's vol gelul en geen foto's.

FF offtopic voor black knight... heb je toevallig een jaar geleden je keuring voor het korps mariniers in A'dam gedaan?

Is that you of ben je z'n broer? :p

Ik ben die linker.

toen ik voor de grap cornrows had. Geen betere foto, sorry. Ik was zo ghetto toen dat Dre me een platencontract aanbood. Serieus, voor een whiteboy kan ik het ****ing goed hebben.

[Link niet meer beschikbaar]

toen ik voor de grap cornrows had. Geen betere foto, sorry. Ik was zo ghetto toen dat Dre me een platencontract aanbood. Serieus, voor een whiteboy kan ik het ****ing goed hebben.

jaja smoke weed every day

[afbeelding niet meer beschikbaar]

MAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA ik heb hier echt werkelijk waar zohard om gelachen dit is echt onmogelijk haahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaah ik vraag me telkens af, wat moet hij denken?! Wat zit hem nu dwars? Zand in de vagina?! WHATS THE FRIKKIN DEAL MR. MULTIPLEPERSONALITYDISORDERWITHOUTANIDENTITY MR. I-AM-TO-FAT-TO-FIT-IN-SO-LET-ME-LOOK-RETARDED-BY-PUTTING-SOME-MAKE-UPON!!!!!!!!!

hahahahahhaahhahahahahahahahahaahah of die ninjaturtlemongool.. dat was opzich wel zielig maar dat zag eruit, mijn god.

Eerlijk waar dit board verdient een 10 aan reacties waarvan je van je stoel valt.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven