MuscleMeat

Sticky Het grote "post hier een foto van je kop" topic

Ik heb geld

6 maal 6 maal 10 doezoe

meisjuuh

Oh mijn god. Hier ga je het niet mee redden hoor:o

KEN JE WEL REKENEN MEISJE

Weet je hoeveel geld dat is joh :X:X:

GOlddikah

Ik doe het niet voor de poen, ik doe het voor de puun. Punie komt met de roem badabing badaboem. (thanks kempi)

mikki valt niet op geld
maar voor het innerlijke :P

kempi omggggggg

Ee watser met kempi man. Bell me op me tel, bel me op me mobiele phone. Kempitjoelo

Mensuuuh zeggeuuuh innerlijk is het belangrijkst
Mensuuuh lieguuhhh heelveel
Mensuuuh jullie wetuuh self dat het niet sow us
Mensuuuh die spang zijn zie je niet me du boy op straat
Meiden moeten spang zijn als du boy met ze op straat loopt
Want du boy schaamt ze anders voor di tanga
Ik roll alleen met spanga dimez

Sorry mangz
Du crosstrainen beweegt niet vanzelluuf

eerst aan me tollie zuigen dan pas winkelen gek.

Dan ook nog een dampoe in der face laten zeker?

Sorry maka we kunnen niet daten.

Bwahahaha, arme Maka!

Ik voel me wel echt heeeeeel erg te vrouwelijk vandaag. Vriendin van mijn zusje had een model nodig voor een schoonheidsbehandeling... Dus ik zeg 'is goed' en moest er vanmorgen om 5:30 uit! Hebben ze m'n wenkbrauwen geplukt en wimpers geverfd en masker en lotions en weet ik het allemaal... Het ruikt wel lekker ^^

Bwahahaha, arme Maka!

Ik voel me wel echt heeeeeel erg te vrouwelijk vandaag. Vriendin van mijn zusje had een model nodig voor een schoonheidsbehandeling... Dus ik zeg 'is goed' en moest er vanmorgen om 5:30 uit! Hebben ze m'n wenkbrauwen geplukt en wimpers geverfd en masker en lotions en weet ik het allemaal... Het ruikt wel lekker ^^

kijk mij even om aandacht schreeuwen post, :D

Bwahahaha, arme Maka!

Want a nice c**k in your a**hole stud? PM me kanjer.

Terug
Naar boven