AndroidHealthClinic

Sticky Het grote "post hier een foto van je kop" topic

Mjah er post toch nooit iemand een foto ...

U vraagt, wij draaien.

24groed.jpg

Niet de meest mooie foto, maar wel zonder makeup.

Beetje make-up moet kunnen vind ik, maar als je het er bij sommigen kan af krabben hoeft het voor mij ook niet meer...

Hmm Mikki is best nice

Ik vind Mikki echt zo'n hockey chickie :yes:

Ja best wel inderdaad, heb je geen pic in zo'n hockey pakje? lol

Ik vind Mikki echt zo'n hockey chickie :yes:

Dat ben ik dus echt niet, haha, dat zul je ook wel zeggen als je me in het echt zou zien :)

--> ik haat tommy hilfiger, ralph lauren, en die andere shit
--> ik praat niet met een rollende rrrrrr :D
--> ik heb m'n haar nooit in zo'n belachelijk staartje/knotje/overal wild haar
--> ik draag geen parelkettingen/oorbellen (heb geen gaatjes in m'n oren)
--> blousejes staan me niet

Nog meer?

Dat ben ik dus echt niet, haha, dat zul je ook wel zeggen als je me in het echt zou zien :)

--> ik haat tommy hilfiger, ralph lauren, en die andere shit
--> ik praat niet met een rollende rrrrrr :D
--> ik heb m'n haar nooit in zo'n belachelijk staartje/knotje/overal wild haar
--> ik draag geen parelkettingen/oorbellen (heb geen gaatjes in m'n oren)
--> blousejes staan me niet

Nog meer?
Mij houd je niet voor de gek, ik ga elk weekend in het Amsterdamse Bos onder het genot van een Corona en een ketser met wat vrienden hockey kijken, en zou toch zweren dat jij in de spits staat.

Mij houd je niet voor de gek, ik ga elk weekend in het Amsterdamse Bos onder het genot van een Corona en een ketser met wat vrienden hockey kijken, en zou toch zweren dat jij in de spits staat.

Jij woont in Amstelveen toch ?

Yep, maar niet in de buurt van de kinderboerderij helaas, of bedoel je wat anders ???
:D
ik heb een paar straten vanaf bar 1890 en snackbar van leeuwen gewoont, wat heel belangrijk was voor mijn korrekte opvoeding :D
Was een leuk stekkie om te wonen en optegroeien toen der tijd, helaas erg duur geworden de laatste jaren daar

:D
ik heb een paar straten vanaf bar 1890 en snackbar van leeuwen gewoont, wat heel belangrijk was voor mijn korrekte opvoeding :D
Was een leuk stekkie om te wonen en optegroeien toen der tijd, helaas erg duur geworden de laatste jaren daar
Nice, daar kom ik ontzettend vaak, naast café 1890 zit The Border ;).
Kon jij trouwens ook die man van de avondwinkel daar die neergestoken was een tijdje terug?

Mmmm mikki

Terug
Naar boven