Mikeh18
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 63kg
- Vetpercentage
- 12%
Hahaha... Die is allang verleden tijd dus kom maar op!![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha... Die is allang verleden tijd dus kom maar op!![]()

Mij houd je niet voor de gek, ik ga elk weekend in het Amsterdamse Bos onder het genot van een Corona en een ketser met wat vrienden hockey kijken, en zou toch zweren dat jij in de spits staat.Dat ben ik dus echt niet, haha, dat zul je ook wel zeggen als je me in het echt zou zien
--> ik haat tommy hilfiger, ralph lauren, en die andere shit
--> ik praat niet met een rollende rrrrrr![]()
--> ik heb m'n haar nooit in zo'n belachelijk staartje/knotje/overal wild haar
--> ik draag geen parelkettingen/oorbellen (heb geen gaatjes in m'n oren)
--> blousejes staan me niet
Nog meer?
Mij houd je niet voor de gek, ik ga elk weekend in het Amsterdamse Bos onder het genot van een Corona en een ketser met wat vrienden hockey kijken, en zou toch zweren dat jij in de spits staat.

(Groningeuuuuuuhhh)Uitwedstrijd

Mij houd je niet voor de gek, ik ga elk weekend in het Amsterdamse Bos onder het genot van een Corona en een ketser met wat vrienden hockey kijken, en zou toch zweren dat jij in de spits staat.
Yep, maar niet in de buurt van de kinderboerderij helaas, of bedoel je wat anders

U vraagt, wij draaien.
http://i26.tinypic.com/24groed.jpg
Niet de meest mooie foto, maar wel zonder makeup.

Yep, maar niet in de buurt van de kinderboerderij helaas, of bedoel je wat anders![]()

Yep, maar niet in de buurt van de kinderboerderij helaas, of bedoel je wat anders![]()

Nice, daar kom ik ontzettend vaak, naast café 1890 zit The Border
ik heb een paar straten vanaf bar 1890 en snackbar van leeuwen gewoont, wat heel belangrijk was voor mijn korrekte opvoeding
Was een leuk stekkie om te wonen en optegroeien toen der tijd, helaas erg duur geworden de laatste jaren daar
.U vraagt, wij draaien.
http://i26.tinypic.com/24groed.jpg
Niet de meest mooie foto, maar wel zonder makeup.