XXL Nutrition

Sticky Het grote "post hier een foto van je kop" topic

hier nog een fototje voor de loverboys :D

k00dxx.jpg
:roflol: i love belgium :roflol:

Wat is dat toch ook met mensen die hun trainingsbroek in hun sokken stoppen...

Er heeft ooit een Marokkantje de broek van zijn jongere broer aangetrokken en die bleek wat kort , dus heeft hij die in zijn sokken gestoken . Sindsdien is het mode ofzoiets...

Er heeft ooit een Marokkantje de broek van zijn jongere broer aangetrokken en die bleek wat kort , dus heeft hij die in zijn sokken gestoken . Sindsdien is het mode ofzoiets...

't is echt Marokkaantjes sT indd, beetje strak over t voorhoofd getrokken naar beneden, bontkragie, haha.

Nah, Marokkaantjes lopen meestal in zo'n heel fout goedkoop nike jasje. Je kent ze wel denk ik, van dat regenjas materiaal.

wmh0ra.jpg

zit hier links, die redhead met het grijze topje is m'n chick al 3 jaar lang trouwens ;)

was na 10 dagen 30 graden in Djerba, dus heerlijk kleurtje :cool: m'n vriendin vond het te heet om lang in de zon te blijven liggen, maar ik vond het lekker ontspannend :D

Dude, het licht dat op je tanden reflecteerd vult heel de foto, we zien je echt wel zitten hoor.

heerlijk bruin kleurtje hé :D vandaar dat m'n tanden zo wit leken... maar had ze ook nog maar net laten bleken ;) en yup yup ik doe dat om de 3 jaar ofzo, altijd mooie witte tanden

wmh0ra.jpg

zit hier links, die redhead met het grijze topje is m'n chick al 3 jaar lang trouwens ;)

was na 10 dagen 30 graden in Djerba, dus heerlijk kleurtje :cool: m'n vriendin vond het te heet om lang in de zon te blijven liggen, maar ik vond het lekker ontspannend :D

niet om te flamen hoor muay, maar je zit daar wel erg gay:)

wmh0ra.jpg

Zo was ik vorige week op vakantie in portugal.. lekker 25 graden, 's middags op het strand en 's avonds in de kroeg, super! Kom je hier weer in nl is het 2 graden :(

Zo was ik vorige week op vakantie in portugal.. lekker 25 graden, 's middags op het strand en 's avonds in de kroeg, super! Kom je hier weer in nl is het 2 graden :(

was hier toen 20 graden toen ik terug kwam, was in september dus vrij mooi weer voor de tijd hier in België ;)
was nog frisjes maar de overgang was menselijk, niet zoals bij jou :eek::D

Terug
Naar boven