- Waardering
- 14
i love belgium 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
i love belgium 
Er heeft ooit een Marokkantje de broek van zijn jongere broer aangetrokken en die bleek wat kort , dus heeft hij die in zijn sokken gestoken . Sindsdien is het mode ofzoiets...
Nah, Marokkaantjes lopen meestal in zo'n heel fout goedkoop nike jasje. Je kent ze wel denk ik, van dat regenjas materiaal.

Dude, het licht dat op je tanden reflecteerd vult heel de foto, we zien je echt wel zitten hoor.
Dude, het licht dat op je tanden reflecteerd vult heel de foto, we zien je echt wel zitten hoor.
vandaar dat m'n tanden zo wit leken... maar had ze ook nog maar net laten bleken
en yup yup ik doe dat om de 3 jaar ofzo, altijd mooie witte tanden![]()
zit hier links, die redhead met het grijze topje is m'n chick al 3 jaar lang trouwens
was na 10 dagen 30 graden in Djerba, dus heerlijk kleurtjem'n vriendin vond het te heet om lang in de zon te blijven liggen, maar ik vond het lekker ontspannend
![]()

Hij probeert er gewoon bij te horen.niet om te flamen hoor muay, maar je zit daar wel erg gay![]()
niet om te flamen hoor muay, maar je zit daar wel erg gay![]()

ik wou gewoon op de foto staan, het was mijn camera verdorie 

was toen ook extreem stoned en dronken, was toen al 4 uur lang open bar
zie je dat niet aan die blik, smile en houding?![]()
![]()

aha, je was onder invloed, anders had ik ook zo mijn bedenkingen![]()

wat is er zaliger dan stoned naast het zwembad liggen met een cocktail in je handen?![]()

moest echt niet subtiel zijn ofzo hoor 
![]()
zit hier links, die redhead met het grijze topje is m'n chick al 3 jaar lang trouwens
was na 10 dagen 30 graden in Djerba, dus heerlijk kleurtjem'n vriendin vond het te heet om lang in de zon te blijven liggen, maar ik vond het lekker ontspannend
![]()

Zo was ik vorige week op vakantie in portugal.. lekker 25 graden, 's middags op het strand en 's avonds in de kroeg, super! Kom je hier weer in nl is het 2 graden![]()