AndroidHealthClinic

Sticky Het grote "post hier een foto van je kop" topic

Dat wil ik binnekort ook keertje doen, ben zelf à la sneeuwwitje (tomaat in de zomer:() dus als dat bleken help bij het 'bruiner lijken' lijkt me wel wat :P is dat duur bleken? Het is toch immens slecht voor je tanden????

Dat wil ik binnekort ook keertje doen, ben zelf à la sneeuwwitje (tomaat in de zomer:() dus als dat bleken help bij het 'bruiner lijken' lijkt me wel wat :P is dat duur bleken? Het is toch immens slecht voor je tanden????

500 à 600 euro. Is helemaal niet slecht;)

don't know, ouders betalen dat :)

Haha kwam die ober er ook gewoon bij op de foto. Wel lekkere sfeer man, ik krijg weer zin in de zomer.

roxxe jij zou dit toch alle dagen moeten zien jij woont in brussel of omstreken toch?

Wat is dat toch ook met mensen die hun trainingsbroek in hun sokken stoppen...
mijn eigen Mode ... ik draag liever dingen die mensen niet op zo een manier dragen. niet om op te vallen maar om te tonen dat het me gewoon niet intreseert wat mensen denken
Er heeft ooit een Marokkantje de broek van zijn jongere broer aangetrokken en die bleek wat kort , dus heeft hij die in zijn sokken gestoken . Sindsdien is het mode ofzoiets...
ze is lang genoeg hoor :o
't is echt Marokkaantjes sT indd, beetje strak over t voorhoofd getrokken naar beneden, bontkragie, haha.
zat toevallig net in de was :D en ja het is ook een beige kraagje :p
Nah, Marokkaantjes lopen meestal in zo'n heel fout goedkoop nike jasje. Je kent ze wel denk ik, van dat regenjas materiaal.
bij mij is het suede ;) niet echt een goedkope vest :o
mijn vest heeft extra binnenvoering => goed voor in de winter en zomer :)

Maar ik had het ook niet over jou jas amateur, dies wel chill ;)

je wordt beloond :D

18032008012323.jpg

Laat ik me zelf ook nog eventjes zien :)

hahaha,t is de bedoeling dat je je kop laat zien,waarom hou je die tel ervoor? :)

Komop man, JeWeEtToCh Zo kan ik al die br33zers krijgen met onduidelijke foto's!

Nee grapje, ik stond voor de spiegel en anders ging wat moeilijker ;p Ik wist niet hoe ik de flits uit moest zetten van me camera, daarom me hand er maar even voor houden haha ;p

leuke topickick wel :)

Inderdaad.. nog meer?:P

ik zie aleen rood kruisje, Raar maar waar ;)

Terug
Naar boven