heerlijk bruin kleurtje hévandaar dat m'n tanden zo wit leken... maar had ze ook nog maar net laten bleken
en yup yup ik doe dat om de 3 jaar ofzo, altijd mooie witte tanden

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heerlijk bruin kleurtje hévandaar dat m'n tanden zo wit leken... maar had ze ook nog maar net laten bleken
en yup yup ik doe dat om de 3 jaar ofzo, altijd mooie witte tanden

Dat wil ik binnekort ook keertje doen, ben zelf à la sneeuwwitje (tomaat in de zomer) dus als dat bleken help bij het 'bruiner lijken' lijkt me wel wat
is dat duur bleken? Het is toch immens slecht voor je tanden
?

Dat wil ik binnekort ook keertje doen, ben zelf à la sneeuwwitje (tomaat in de zomer) dus als dat bleken help bij het 'bruiner lijken' lijkt me wel wat
is dat duur bleken? Het is toch immens slecht voor je tanden
?

roxxe jij zou dit toch alle dagen moeten zien jij woont in brussel of omstreken toch?
mijn eigen Mode ... ik draag liever dingen die mensen niet op zo een manier dragen. niet om op te vallen maar om te tonen dat het me gewoon niet intreseert wat mensen denkenWat is dat toch ook met mensen die hun trainingsbroek in hun sokken stoppen...
ze is lang genoeg hoorEr heeft ooit een Marokkantje de broek van zijn jongere broer aangetrokken en die bleek wat kort , dus heeft hij die in zijn sokken gestoken . Sindsdien is het mode ofzoiets...

zat toevallig net in de was't is echt Marokkaantjes sT indd, beetje strak over t voorhoofd getrokken naar beneden, bontkragie, haha.
en ja het is ook een beige kraagje 
bij mij is het suedeNah, Marokkaantjes lopen meestal in zo'n heel fout goedkoop nike jasje. Je kent ze wel denk ik, van dat regenjas materiaal.
niet echt een goedkope vest 
mijn vest heeft extra binnenvoering => goed voor in de winter en zomer

hahaha,t is de bedoeling dat je je kop laat zien,waarom hou je die tel ervoor?![]()

Het zal de periode van de maand zijn voor Raar maar Waar![]()