XXL Nutrition

Sticky Het grote "post hier een foto van je kop" topic

Onderhoud je alleen je borst ofzo als je amper traint? Of had je van nature al een buffe borst?

Vooruit, nog even OT dan:

ajxe1u.jpg

M'n beste shape tot nu toe... 150% chickproof ;) was heerlijk om over het strand te lopen met zo'n fysiek voor een beachboy zoals mezelf... is van vorig jaar in juni/juli denk ik deze foto.
Met een andere sidechest eens in de Men's Health gestaan trouwens ;) Voor m'n chest... Lekker toch :cool:
In your face voor degenen die constant commentaar hebben op m'n trainingsmethode etc. en die niet geloven dat ik genoeg wilskracht heb om er terug tegenaan te gaan :D Ik heb dit op nog geen jaar met deftig trainingsschema/voedingsschema natural bereikt... Begin foto en foto's van 10 maand voor deze foto zijn terug te vinden in m'n gallery.
Tegen deze zomer moet 85-90% hiervan MINSTENS terug zijn :hedbang:

Muay Thai J will be back... even improved :evil:
That's a promise ;)
Zou eerst maar eens beginnen met je armen, die lopen wat achter ;)

He MuaiThai waarom zit je altijd de player uit te hangen terwijl je al 3 jaar een vaste vriendin hebt?

Zou eerst maar eens beginnen met je armen, die lopen wat achter ;)

yupyup steeds m'n zwakke punt geweest hé... Ik ga proberen van zoveel mogelijk verschillende prikkels (zonder dat het een warboel wordt van oefeningen) te gebruiken om ze tot groeien aan te zetten

He MuaiThai waarom zit je altijd de player uit te hangen terwijl je al 3 jaar een vaste vriendin hebt?

als je je playingtechnieken niet onderhoudt dan kun je op je kin kloppen als het op een dag uit is... voor ik met haar begon was ik een 19 jarige die hoofdzakelijk 17-18 jarige chicks probeerde te scoren, nu ben ik een 22-jarige (dit jaar nog 23) en mijn potentiele partners nu zouden 20-21 jarige chicks zijn... die moeten op een héél andere manier worden benaderd (o.a. de middelbare school mentaliteit die eruit gegroeid is en gelukkig maar)

playen is daarom niet gelijk aan ermee naar bed gaan hé....

Al had ie geen vaste vriendin dan is 't alsnog irritant dat je op een forum moet posten hoe lekker je wel niet bent en hoeveel wijve je wel niet ken krijgen :rolleyes:

als je je playingtechnieken niet onderhoudt dan kun je op je kin kloppen als het op een dag uit is... voor ik met haar begon was ik een 19 jarige die hoofdzakelijk 17-18 jarige chicks probeerde te scoren, nu ben ik een 22-jarige (dit jaar nog 23) en mijn potentiele partners nu zouden 20-21 jarige chicks zijn... die moeten op een héél andere manier worden benaderd (o.a. de middelbare school mentaliteit die eruit gegroeid is en gelukkig maar)

playen is daarom niet gelijk aan ermee naar bed gaan hé....

Ben je niet serieus? of ben je echt zo'n brutale homo? :roflol:

Playertechnieken onderhouden, chicks scoren, potentiele partners, middelbare schoolmentaleit.. dit is een echte, Jesaja.

Al had ie geen vaste vriendin dan is 't alsnog irritant dat je op een forum moet posten hoe lekker je wel niet bent en hoeveel wijve je wel niet ken krijgen :rolleyes:

Hey m'n kop vind ik zelf niet lekker, maar m'n fysiek toen wel ja... geef ik eerlijk toe ^^
Daarbij om veel wijven te kunnen krijgen moet je niet eens een echt deftige kop hebben hoor, gewoon de juiste techniek ;)

Op internet is iedereen een 'player' (ook zo een lekker woordje by de weg)..

Ik wil niet rellen, maar je moet niet veel zeggen hoor bro... jij zit te posten hoe je je lul probeert recht te krijgen onder invloed van allerlei verschillende drugs :rolleyes:

Ik probeer mijn ervaringen mee te delen aan andere mensen, voordat ze dalijk ook uit hun plaat gaan en daarna te hard van stapel lopen tussen de meisjes ;)

Maargoed dat is heel iets anders.

Ik probeer mijn ervaringen mee te delen aan andere mensen, voordat ze dalijk ook uit hun plaat gaan en daarna te hard van stapel lopen tussen de meisjes ;)

Maargoed dat is heel iets anders.

Ik ook, in topics over versiertrucs enzo ;) En niet gezeverd die dingen werken écht...

Ik heb géén enkel probleem met gelijk wat dat iemand hier post trouwens :D Van mij mag je het over gelijk wat hebben, maar wees niet hypocriet aub, daar kan ik niet tegen ;)

Gayer than David Hasselhoff .

Terug
Naar boven