- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou eerst maar eens beginnen met je armen, die lopen wat achterVooruit, nog even OT dan:
![]()
M'n beste shape tot nu toe... 150% chickproofwas heerlijk om over het strand te lopen met zo'n fysiek voor een beachboy zoals mezelf... is van vorig jaar in juni/juli denk ik deze foto.
Met een andere sidechest eens in de Men's Health gestaan trouwensVoor m'n chest... Lekker toch
In your face voor degenen die constant commentaar hebben op m'n trainingsmethode etc. en die niet geloven dat ik genoeg wilskracht heb om er terug tegenaan te gaanIk heb dit op nog geen jaar met deftig trainingsschema/voedingsschema natural bereikt... Begin foto en foto's van 10 maand voor deze foto zijn terug te vinden in m'n gallery.
Tegen deze zomer moet 85-90% hiervan MINSTENS terug zijn
Muay Thai J will be back... even improved
That's a promise![]()

Zou eerst maar eens beginnen met je armen, die lopen wat achter![]()
He MuaiThai waarom zit je altijd de player uit te hangen terwijl je al 3 jaar een vaste vriendin hebt?

He MuaiThai waarom zit je altijd de player uit te hangen terwijl je al 3 jaar een vaste vriendin hebt?

als je je playingtechnieken niet onderhoudt dan kun je op je kin kloppen als het op een dag uit is... voor ik met haar begon was ik een 19 jarige die hoofdzakelijk 17-18 jarige chicks probeerde te scoren, nu ben ik een 22-jarige (dit jaar nog 23) en mijn potentiele partners nu zouden 20-21 jarige chicks zijn... die moeten op een héél andere manier worden benaderd (o.a. de middelbare school mentaliteit die eruit gegroeid is en gelukkig maar)
playen is daarom niet gelijk aan ermee naar bed gaan hé....

Al had ie geen vaste vriendin dan is 't alsnog irritant dat je op een forum moet posten hoe lekker je wel niet bent en hoeveel wijve je wel niet ken krijgen![]()

Playertechnieken onderhouden, chicks scoren, potentiele partners, middelbare schoolmentaleit.. dit is een echte, Jesaja.

Op internet is iedereen een 'player' (ook zo een lekker woordje by de weg)..

Ik wil niet rellen, maar je moet niet veel zeggen hoor bro... jij zit te posten hoe je je lul probeert recht te krijgen onder invloed van allerlei verschillende drugs![]()
Ik wil niet rellen, maar je moet niet veel zeggen hoor bro... jij zit te posten hoe je je lul probeert recht te krijgen onder invloed van allerlei verschillende drugs![]()

Zou eerst maar eens beginnen met je armen, die lopen wat achter![]()
Yep gewoon zonde.
Ik probeer mijn ervaringen mee te delen aan andere mensen, voordat ze dalijk ook uit hun plaat gaan en daarna te hard van stapel lopen tussen de meisjes
Maargoed dat is heel iets anders.
En niet gezeverd die dingen werken écht...
Van mij mag je het over gelijk wat hebben, maar wees niet hypocriet aub, daar kan ik niet tegen