- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gewoon eerst zien dat ik zo snel mogelijk massa op m'n kader zet nu... ben bezig met hoge loads compounds
van die armen hé, iddgewoon eerst zien dat ik zo snel mogelijk massa op m'n kader zet nu... ben bezig met hoge loads compounds
He MuaiThai waarom zit je altijd de player uit te hangen terwijl je al 3 jaar een vaste vriendin hebt?
ff moeten google'en en idd
enne Muay Thay als je toch elke week een andere chick versiert, waarom heb je dan nog een vaste relatie, je hebt daar toch nog tijd genoeg voor, of is het er 1 uit de 1000?
) en versieren is erheen gaan en ermee praten met als enige doel ze in de koffer te krijgenniet alleen je armen, je schouders, traps en benen lopen ook achter.
of je kunt gewoon zeggen dat rug en chest voorlopen 
RobbertK heeft toevallig de 'coïtusiest little man 2007/2008 award' gewonnen.. dus stop de haat!!!

![]()
Nee, sorry. Een playa-carriere is niet voor mij weggelegd. Is dit een hint trouwens?
![]()

Nee, sorry. Een playa-carriere is niet voor mij weggelegd. Is dit een hint trouwens?
lopen zeker niet voor hoor... kunnen nog een héél stuk harder
lopen zeker niet voor hoor... kunnen nog een héél stuk harder