AndroidHealthClinic

Sticky Het grote "post hier een foto van je kop" topic

Hier met dreadlocks :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en hier zonder .. :rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:rolleyes: Lekker makkelijk bashen als je informatie niet eens hoeft te kloppen he Jonko?

:roflol: Beetje moeilijk anders om sterk uit de hoek te komen zeker?

ver zal ik er iig niet vanaf zitten

wel leuk trouwens dat diegene met de grootste mond en het meeste commentaar geen foto van zichzelf durft te posten :o

Ik hoop het voor jou, maar kijkend naar die foto zou ik zowaar nog gaan twijfelen. Ik dacht dat jij kuurde man? ???

Jeps doe ik ook.
Ik zal mijn benen eens opmeten zo

Benen koud in het midden 62cm Biceps koud 40cm in het midden

Laatst bewerkt door een moderator:
ver zal ik er iig niet vanaf zitten

wel leuk trouwens dat diegene met de grootste mond en het meeste commentaar geen foto van zichzelf durft te posten :o

Ik ben 1m80 en weeg 80kg. Zat je even 10cm en 15kg naast. :o

En hoezo ik post geen foto's? kijk even in mijn galerij dan. Zie je gelijk hoe ik eruit zag na maanden k*t trainen en een hele vakantie drinken.

Mijn kop ga ik hier niet posten nee, boeien dat jij denkt dat ik het niet durf. Ik zou niet weten wat de meerwaarde ervan zou zijn. :rolleyes:

Ik ben 1m80 en weeg 80kg. Zat je even 10cm en 15kg naast. :o

En hoezo ik post geen foto's? kijk even in mijn galerij dan. Zie je gelijk hoe ik eruit zag na maanden k*t trainen en een hele vakantie drinken.

Mijn kop ga ik hier niet posten nee, boeien dat jij denkt dat ik het niet durf. Ik zou niet weten wat de meerwaarde ervan zou zijn. :rolleyes:

imo heb je weinig recht andere mensen te judgen als je die van jezelf er niet durft neer te zetten.
Bang voor slechte comments denk ik, je zult wel niet moeders mooiste zijn om het maar ff aardig te zeggen.

Jeps doe ik ook.
Ik zal mijn benen eens opmeten zo

Benen koud in het midden 62cm Biceps koud 40cm in het midden

Ik had het in de eerste plaats niet eens over jou met die 40cm btw. ;)

Ten tweede lijken je benen echt klein, zoals jonko ook zei. Nog een succes dat ze zowaar toch groter (-> minder klein) zijn dan de mijne.

Nou jah zelf ben ik ook maar 172 cm.
dan vind ik 62 cm in het midden wel redelijk

imo heb je weinig recht andere mensen te judgen als je die van jezelf er niet durft neer te zetten.
Bang voor slechte comments denk ik, je zult wel niet moeders mooiste zijn om het maar ff aardig te zeggen.

:rolleyes:

Ik judge hier niemand. Enigste wat ik heb gezegd is dat die enige gast zijn armen omhoog lift en dat luppie een superdude is, maar dat weet iedereen al.

Dus nu moet jij mij eens vertellen waar ik anderen beoordeel op hun -natuurlijke- uiterlijk?

Nou jah zelf ben ik ook maar 172 cm.
dan vind ik 62 cm in het midden wel redelijk

Zeker. maar dan vind ik dan ook wel mogen als je kuurt. ;)

Ik judge hier niemand. Enigste wat ik heb gezegd is dat die enige gast zijn armen omhoog lift en dat luppie een superdude is, maar dat weet iedereen al.

Dus nu moet jij mij eens vertellen waar ik anderen beoordeel op hun uiterlijk?

je geeft zelf al 2 voorbeelden ;)

Welke 2 voorbeelden bedoel je dan?...ik zie ze niet in zijn post...want constanteren dat iemand zijn biceps omhoog duwt is nou niet echt oordelen he.

wat een bash topic is dit toch, hehe :p

Terug
Naar boven