XXL Nutrition

Sticky Het grote "post hier een foto van je kop" topic

Ook maar even een paar pics plaatsen dan.
...
Met me pa op vakantie:
filipijnen1.jpg

;)

de kuiten van je pa staan er goed bij!

:D

Niet zeiken over squatkont. Chicks diggen het, kzie niet in waarom dat slecht zou zijn.

je geeft zelf al 2 voorbeelden ;)

Dus omdat ik zeg dat ie bicepslifts doet zeg ik gelijk "he jij bent kk klein en ik ben huge." ?
Net hetzelfde als wanneer ik luppie bash om zijn looks (kledij, smoelen trekken, ...) zeg ik toch ook niet gelijk dat hij smal en lelijk is.

Nouja, ik geef het op. Blijkbaar ben je er zo op gebrand om mij eens goed te bashen dat je daardoor steeds dommere opmerkingen gaan maken waardoor je zelf niet meer in staat bent om een post goed door te nemen.

:rolleyes:

Ik judge hier niemand. Enigste wat ik heb gezegd is dat die enige gast zijn armen omhoog lift en dat luppie een superdude is, maar dat weet iedereen al.

Dus nu moet jij mij eens vertellen waar ik anderen beoordeel op hun -natuurlijke- uiterlijk?
:rolleyes:

Zeker. maar dan vind ik dan ook wel mogen als je kuurt. ;)

wat een onzin.

jij spamt nog meer bullshit als mij

Dus omdat ik zeg dat ie bicepslifts doet zeg ik gelijk "he jij bent kk klein en ik ben huge." ?
Net hetzelfde als wanneer ik luppie bash om zijn looks (kledij, smoelen trekken, ...) zeg ik toch ook niet gelijk dat hij smal en lelijk is.

Nouja, ik geef het op. Blijkbaar ben je er zo op gebrand om mij eens goed te bashen dat je daardoor steeds dommere opmerkingen gaan maken waardoor je zelf niet meer in staat bent om een post goed door te nemen.

Als jij dat denkt moet je dat vooral denken ;)

En ik ben echt niet gebrand om jou te bashen, je vond dat et plaatje gay was en probeerde mij daarmee een beetje te bashen of irriteren. Ik antwoord er gewoon op. Maargoed, dit is makkelijk te voorkomen, de negeerlijst is er nog.

wat een onzin.

jij spamt nog meer bullshit als mij

Gek, want iemand van mijn lengte en gewicht een beest noemen, daar kan ik toch echt niet over seagal...

Als jij dat denkt moet je dat vooral denken ;)

En ik ben echt niet gebrand om jou te bashen, je vond dat et plaatje gay was en probeerde mij daarmee een beetje te bashen of irriteren.

Oh het was vrij onschuldig hoor. Maar als je mij terug wilt bashen moet het uiteraard wel ergens op gestoeld zijn, anders ga je natuurlijk helemaal de mist in.

while(flamingPeople(ON_INTERNET))
{
ePenis++;
}
End

+1 voor dit topic :popcorn:

Gek, want iemand van mijn lengte en gewicht een beest noemen, daar kan ik toch echt niet over seagal...

Oh het was vrij onschuldig hoor. Maar als je mij terug wilt bashen moet het uiteraard wel ergens op gestoeld zijn, anders ga je natuurlijk helemaal de mist in.

kan het me ook niet voorstellen als ik jou fysiek zo zie.

maar toch is het zo.

facking hell wat heb ik een hekel aan jou

veel ruk voer hier...

keep it up! :thumbs:

Luppie, The Mean Machine.

Terug
Naar boven