XXL Nutrition

Sticky Het grote "post hier een foto van je kop" topic

Ik walg van je arrogantie, k*tmier.

Vrouwen niet zo erg mee bezig dan mannen?

Make-up, lingerie, kledij en bovenal schoenen, kappersbeurten van 50€+, ...

Goed, dat zijn allemaal zaken voor zichzelf, maar reken maar dat het merendeel er net zo veel op let als de mannen.

Meestal zijn het gewoon uitzonderingen op de regel of heeft die lelijke gast een flinke compensatie zoals een heel tof karakter of uitzonderlijker : veel geld.

Indien dat niet het geval is heb je nog altijd het punt dat smaken verschillen, en daar valt niet over te twisten. Ook knappere vrouwen kunnen voor relatief lelijke mannen vallen (in onze ogen dan).
Maar ook vele mannen vallen niet op hele knappe vrouwen die heel dom zijn of een k*tkarakter hebben. En wederom vallen niet alle mannen op dezelfde soort vrouwen.

Trouwens, als minder knappe vrouw kom je zeker even ver, zoniet verder, dan een lelijke man. Make up en kledij hebben vaak nog meer effect dan bij mannen. Er zijn trouwens altijd wel wanhopige kerels die gelijk wat nemen, en daar zitten zelf knappe gasten bij met een laag zelfbeeld. En zo is het circeltje weer rond.

lees eerst ff een aantal pagina's terug voordat je reageert, dan snap je het. geen zin om hierop te reageren.

lees eerst ff een aantal pagina's terug voordat je reageert, dan snap je het. geen zin om hierop te reageren.

Ik heb alles gelezen. En zou jij 1 zin verder lezen dan zou je zien dat ik zelf wel inzie dat dit een kortzichtig antwoord geweest zou zijn moest ik de rest er onder niet geschreven hebben.

Die eerste zinnen waren slechts ter indicatie van de logica dat vrouwen wél evenveel belang aan uiterlijk hechten dan de mannen, wat ik verder in de post staaf met wat simpele argumentatie.

MichaelSmink is mentaal toch wel vele malen sterker.

lok je nu een arrogante uitspraak uit, Sminkie Binkie?
:D:p

ja ik ben nog steeds behoorlijk zwak, getuige deze foto van 3 jaar geleden:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik neem aan dat je zelf ook wel weet dat fysieke kracht iets totaal anders is dan 'kracht hebben' in de maatschappij.

Ik neem aan dat je zelf ook wel weet dat fysieke kracht iets totaal anders is dan 'kracht hebben' in de maatschappij.
wat heb je aan mentale kracht wanneer je buiten in de maatschappij wordt overvallen, en omstanders helpen je niet maar kijken alleen toe?

mentale kracht is leuk in werksituaties, maar eenmaal buiten die cirkel delf je al gauw het onderspit.

bovendien is dit toch een kracht forum?
;)

wat heb je aan mentale kracht wanneer je buiten in de maatschappij wordt overvallen, en omstanders helpen je niet maar kijken alleen toe?

mentale kracht is leuk in werksituaties, maar eenmaal buiten die cirkel delf je al gauw het onderspit.

;)

Oh brother.

Nee je hebt helemaal gelijk, aan mentale kracht heb je geen moer in de maatschappij!
Ook verder niet handig of zo, mocht je een baan zoeken/hebben.

En ik weet niet in wat voor ****ing ghetto jij woont hoor, maar zoveel fysieke kracht heb je in het dagelijks leven niet nodig.

;)

Jep. Je wordt idd dagelijks overvallen, dat is ook de reden waarom ik ben gaan trainen. :roflol:

;)
Veel succes tegen een mes of pistool.

Terug
Naar boven