Fitness Seller

Sticky Het grote "post hier een foto van je kop" topic

Oh brother.

Nee je hebt helemaal gelijk, aan mentale kracht heb je geen moer in de maatschappij!
Ook verder niet handig of zo, mocht je een baan zoeken/hebben.

En ik weet niet in wat voor ****ing ghetto jij woont hoor, maar zoveel fysieke kracht heb je in het dagelijks leven niet nodig.

sorry je hebt gelijk, sinds ik hier bijna dagelijks online op dit forum zit ben ik heel anders gaan denken over de maatschappij.

sinds ik jullie namelijk heb zien posten moet de NL maatschappij bijna uit allemaal idioten en psychopatische kleuters bestaan, want mensen die mentaal redelijk zijn onderlegd zie je helaas al gauw weer afdruipen naar andere forums.
;)

sorry je hebt gelijk, sinds ik hier bijna dagelijks online op dit forum zit ben ik heel anders gaan denken over de maatschappij.

sinds ik jullie namelijk heb zien posten moet de NL maatschappij bijna uit allemaal idioten en psychopatische kleuters bestaan, want mensen die mentaal redelijk zijn onderlegd zie je helaas al gauw weer afdruipen naar andere forums.
;)

Kijk, wie is hier nou de psychopatische kleuter dan? Kom ik een keer met redelijke argumenten gaat meneer lopen b**chen.

We mogen blij zijn dat in ieder geval 1 van zo'n apart figuur aka klusmier is opgerot naar Amerika, zou niet goed zijn als er meer mensen dachten zoals jij en tevens in Nederland woonden.

wat heb je aan mentale kracht wanneer je buiten in de maatschappij wordt overvallen, en omstanders helpen je niet maar kijken alleen toe?

mentale kracht is leuk in werksituaties, maar eenmaal buiten die cirkel delf je al gauw het onderspit.

;)

:roflol: Excuse for being stupid

We mogen blij zijn dat in ieder geval 1 van zo'n apart figuur aka klusmier is opgerot naar Amerika, zou niet goed zijn als er meer mensen dachten zoals jij en tevens in Nederland woonden.

oud nieuws, ik ben alweer bijna een maand terug op Curacao.

en zeer waarschijnlijk over een kleine 4 weekjes weer voorgoed terug in NL.
:D:p

damn ivo wat kijk jij eng!

Ghehe leuke foto, jij lijkt wel op een hamster! :D

Ik heb weinig foto's waar ik alleen op sta, er staan altijd wel weer anderen bij.
Deze foto is 3 maanden oud.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat heb je aan mentale kracht wanneer je buiten in de maatschappij wordt overvallen, en omstanders helpen je niet maar kijken alleen toe?

mentale kracht is leuk in werksituaties, maar eenmaal buiten die cirkel delf je al gauw het onderspit.

Mentale kracht is idd enkel nuttig op je werk, daarbuiten in de woeste samenleving heb je enkel brute oerkracht nodig!
Vergeet omgaan met stress, relaties, angsten en gevaar, die moet je aanvechten met je spierkracht! :mad:

:haha: ok genoeg gelachen klus, nu wel weer serieus doen he?

kvind je meer kijken als een kinderlokker die 3 kleine naakte jongetjes ziet spelen tussen watersproeiers

oeh powerlifters dekken elkaar , pas maar op seagal :P

Serieus 42!?

Drie op een rij die menen dat "zwak" hier geassocieerd moet worden met lichaamskracht.

:rolleyes:

lolfoto trouwens

Bij die van mij gaat je antwoord niet op want dan haal je hem uit context. Was dan ook snijdend sarcastisch en ondermijnend bedoeld toen ik dat plaatste en heeft dan ook helemaal geen relatie met fysieke kracht.

En weer open. Nu graag verder zonder gebitch op elkaar.

Met getuite lipjes en al:D

conehead blue steel! :sd:

Terug
Naar boven