Ik geef je net het compliment dat jij lijkt op een acteur van één van de beste series ooit en jij slaat mijn uitgereikte hand der liefde gewoon weg!
]
vind het eerder een belediging, die kerel was altijd kkirritant
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik geef je net het compliment dat jij lijkt op een acteur van één van de beste series ooit en jij slaat mijn uitgereikte hand der liefde gewoon weg!
]
je weinige chicks op het forum hier worden ook nog eens weggepest...
Kansloos![]()
Kansloos? Bodybuilding en chicks zoals jij het noemt; ik zie de link niet?
en bodybuildende chicks; respect maar ik vind het persoonlijk niet mooi. Mikki mag zich ook geen bodybuilder noemen met die minimassa en 25%bf van haar.
but
for 1 timeSommige miss fitness zijn wel erg hot, helaas zitten die hier nieten bodybuildende chicks; respect maar ik vind het persoonlijk niet mooi. Mikki mag zich ook geen bodybuilder noemen met die minimassa en 25%bf van haar.
but
for 1 time
?
Doe het dan meteen goed zou ik zeggen

Voorlopig geen betere foto's, binnekort in de cut eens een foto maken zonder die hatelijke bulk kop
![]()
PS: Ja, ik heb kleine kuiten, altijd al gehad![]()

vind het eerder een belediging, die kerel was altijd kkirritant

Thx, dat is mijn homegym. Plaats genoeg voor een powerrack enzo![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
edit : mocht mikki et er niet mee eens zijn dan kan ze even pb sturen dan haal ik em wel weer weg

whahahahaha die fotoshop van Mikki
Only @ DBB.
Ben benieuwd wat ze er zelf van vindt....

idd. Ik weet wel zeker dat er een paar dbb members er op hebben gerukt.
En nog nooit zo heerlijk zijn klaargekomen

Idd. Ik weet wel zeker dat er een paar dbb members er op hebben gerukt.
En nog nooit zo heerlijk zijn klaargekomen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
edit : mocht mikki et er niet mee eens zijn dan kan ze even pb sturen dan haal ik em wel weer weg
ik heb em snel op de computer gezet dus mijn dag kan niet meer stuk, en nu ga ik er op loos