Fitness Seller

Sticky Het grote "post hier een foto van je kop" topic

Luppie wil zijn eigen gedrag goed praten.

edit: en dan die foto nog opslagen ??? :roflol: :roflol: nog zieliger dan Luppie die zichzelf erop afrukt

De waarheid is hard he rukkers :D

Echt heerlijk die humor hier mannen. Stikte af en toe bijna van het lachen:)

coole shop van mikki!!maar vanwaar die haat?
ik vind haar eerlijk gezegd best wel hot!

haha laten we het hopen!:D

maar ff serieus?!wie verteld es waarom mikki altijd gebashed word?

Naar mijn gevoel omdat ze soms zelf de ietswat arrogante, bashende attention wh*re uithangt.

Maar ik kan er ook naast zitten. n/o tegenover haar trouwens, ik bash zelf tegen jan en alleman, moet kunnen.

Naar mijn gevoel omdat ze soms zelf de ietswat arrogante, bashende attention wh*re uithangt.

Maar ik kan er ook naast zitten. n/o tegenover haar trouwens, ik bash zelf tegen jan en alleman, moet kunnen.

denk het ook plus de combinatie dat ze eigenlijk geen reet aan fitness doet ( als ik haar foto's zo zie) maar wel overal een smart ass reply op weet te hebben. Eigenlijk helemaal niks mis mee, gezien ze echt wel een mooi hoofdje heeft (lichaam mag een juten zak omheen) en ook zeker brains gezien die commentaren die ze altijd weet te brengen.

maar ja, DBB zou DBB niet zijn als er tenminste niet 1 gefotosoepte foto van haar zou verschijnen... we have a reputation to uphold :rolleyes:

dit is echt geen openbare liefdesverklaring maar ze is toch gewoon goed slank?
een vrouw met een BB- fysiek is ook nix toch?

jij zoekt ook overal een relletje he,, wat is het kerel, niet genoeg aandacht van thuis :rolleyes::rolleyes: pic is gemaakt in 2003........ zet jezelf niet voor lul :D

Hij zet zichzelf niet voor lul :roflol:. Dat doe jij al door die pic te plaatsen. En je kop gaat echt niet drastisch veranderen in zo'n korte tijd als 5 jaar.

Hij zet zichzelf niet voor lul :roflol:. Dat doe jij al door die pic te plaatsen. En je kop gaat echt niet drastisch veranderen in zo'n korte tijd als 5 jaar.

LOL... oh ja en hoe kan jij dat weten........... moet jij trouwens niet eens gaan trainen ofzo....

die foto was zeg maar een huge before foto, je weet wel, toen beweging voor mij een retour ticket richting ijskast inhield ;)

just love christmas :D:D:D

:roflol:

Die foto van Mikki :roflol::roflol::roflol:

Terug
Naar boven