- Waardering
- 129
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haar tietjes hadden wat groter gemogen, weet ze trouwens wel dat die erop staat ?coole shop van mikki!!maar vanwaar die haat?
ik vind haar eerlijk gezegd best wel hot!

iemand krijgt krijgt hier een hele verrassende tweede kerstdag![]()

haha laten we het hopen!
maar ff serieus?!wie verteld es waarom mikki altijd gebashed word?
Naar mijn gevoel omdat ze soms zelf de ietswat arrogante, bashende attention wh*re uithangt.
Maar ik kan er ook naast zitten. n/o tegenover haar trouwens, ik bash zelf tegen jan en alleman, moet kunnen.

pic is gemaakt in 2003........ zet jezelf niet voor lul 
jij zoekt ook overal een relletje he,, wat is het kerel, niet genoeg aandacht van thuispic is gemaakt in 2003........ zet jezelf niet voor lul
![]()
. Dat doe jij al door die pic te plaatsen. En je kop gaat echt niet drastisch veranderen in zo'n korte tijd als 5 jaar.
Hij zet zichzelf niet voor lul. Dat doe jij al door die pic te plaatsen. En je kop gaat echt niet drastisch veranderen in zo'n korte tijd als 5 jaar.

LOL... oh ja en hoe kan jij dat weten........... moet jij trouwens niet eens gaan trainen ofzo....

Hij zet zichzelf niet voor lul. Dat doe jij al door die pic te plaatsen. En je kop gaat echt niet drastisch veranderen in zo'n korte tijd als 5 jaar.
Plaats een nieuwe pic dan.
OEEEEEH daar heb je me boy, shit ik ben nu zO ****kkingg GeDIsSed.![]()