MuscleMeat

Sticky Het grote "post hier een foto van je kop" topic

wat een prachtig topic, de hele dag door zitten er netzoveel mensen in dit topic als dat er trainen op dit forum. hier word ik nou echt vrolijk van...

@ marjolein, en dit is echt niet om te stoken. vind je het niet vervelend dat je jonko's zoveelste al bent? ik bedoel hij heeft dbb afgewerkt op flop en mikki na....

gewoon een vraag he, neem hier geen aanstoot aan...

mijn excuses....ik stop. we gaan verder hoe het topic bedoeld is...

Om het topic een beetje ontopic te houden heb ik voor jullie een oude foto opgesnuffeld :o

vhth78.jpg

Bikerbabe heeft jonko ontmaagd. Dat kon je zien aan de sudden change van zijn posten om iedereen maagd te noemen als hij er niet uit wist te komen

Edit: Kijk nou, michiel4 heeft ook voor het eerst gedoet

Ben je nu nog steeds maagd, "supreme"?

@ marjolein, en dit is echt niet om te stoken. vind je het niet vervelend dat je jonko's zoveelste al bent? ik bedoel hij heeft dbb afgewerkt op flop en mikki na....

gewoon een vraag he, neem hier geen aanstoot aan...

Zijn zoveelste? :roflol: hij heeft alleen een relatie met Bikerbabe gehad, en dat is al maanden uit.

Dat we elkaar hier zijn "tegen gekomen" is puur toeval.

Het was te verwachten deze diss, maar EricR heeft gewaarschuwd, beter dat we gewoon ontopic blijven.

ik bespeur getuite lipjes.....stout hoor!!

Ik droom niet over dat jij doet michiel.

@marjolein, ohh jullie zijn elkaar ook echt op dbb tegen gekomen....romantisch joh(serieus).

dat getuigd wel dat jullie een druk sociaal leven hebben....

Mayo-lijn post eens een nieuwe foto dan... ik ben best benieuwd hoe je bent getransformeerd!

Zo ik zou best wel met mikki wille date. Knap meisje;)

Terug
Naar boven