- Waardering
- 554
Hebben we het wel over dezelfde nummer 370??
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker dat het nr. 370 is, die kerel staat strak van de pillen en als die 33 is, dan ben ik jezus.

Of klik op de link, druk op de "ga verder" knop en houd enter vast.
Unbelievable dat mensen bereid zijn helemaal door te klikken tot #370![]()

haha toch wel
je ziet er wel een gavaarlijk ventje uit he deadsmurf.

Nee, echtniet!? Ik heb ook wel es een foto van hem gezien op Werchter, en hij was niet op de meeting?! Dit is hem NIET.![]()

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
RUFIO! RUFIO! RUFIO!
Jij lijkt sprekend op Dante Basco
ik ken die gast niet maar het zou mij zo kunnen zijn als ik zwaar in de bulk zat.ik ken die gast niet maar het zou mij zo kunnen zijn als ik zwaar in de bulk zat.
maakt niet uit kerel ik ben zo'n gozer die in de hotelkamer naast die van jou dat lekkere meisje aan het nken bent waar jij de hele vakantie tevergeefs op geilt.

dus jij bent jezus ! hoe oud schat je me dan wel in misschien ?
ja, het is beetje een rare foto.
ik moest van de fotograaf een trapje lager gaan staan en naar beneden kijken...
vandaar de ietwat norsere blik![]()
ik ken die gast niet maar het zou mij zo kunnen zijn als ik zwaar in de bulk zat.
maakt niet uit kerel ik ben zo'n gozer die in de hotelkamer naast die van jou dat lekkere meisje aan het nken bent waar jij de hele vakantie tevergeefs op geilt.

ik ken die gast niet maar het zou mij zo kunnen zijn als ik zwaar in de bulk zat.