Fitness Seller

Sticky Het grote "post hier een foto van je kop" topic

Zeker dat het nr. 370 is, die kerel staat strak van de pillen en als die 33 is, dan ben ik jezus :D .

dus jij bent jezus ! hoe oud schat je me dan wel in misschien ?

ja, het is beetje een rare foto.
ik moest van de fotograaf een trapje lager gaan staan en naar beneden kijken...
vandaar de ietwat norsere blik :P

Post gewoon die foto hier op het forum

Unbelievable dat mensen bereid zijn helemaal door te klikken tot #370 :eek!:

Unbelievable dat mensen bereid zijn helemaal door te klikken tot #370 :eek!:

Uhm... Als je je muis boven de foto's houdt dan zie je onderin de nummers van de foto's... Of ben ik weer heeeeeeel dom en doe ik alles weer verkeerd?? (Blijkbaar wel, want ik heb de verkeerde foto voor me...)

Lol, ja idd, dat is hem niet.

jawel hoor :)

haha toch wel :roflol:
je ziet er wel een gavaarlijk ventje uit he deadsmurf.

thanx :cool:

Heb smurf op de meeting gezien, het is 'm wel ;)

yip :)

Nee, echtniet!? Ik heb ook wel es een foto van hem gezien op Werchter, en hij was niet op de meeting?! Dit is hem NIET. :mad:

:yes:

ja, er staan idd wat pluisjes op :D

gisteren kwam een meisje mij vertellen dat ik ze moest afscheren :o
en dan zag ik er voor haar perfect uit :p

zal dus in het korte zo geschieden...

volgende keer laat ik mss wel eens een fullbodypic trekken, want van spieren is op deze foto niks te zien.

Oh wacht, ik vat hem. Het is nummer 372. :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

RUFIO! RUFIO! RUFIO!:roflol:
Jij lijkt sprekend op Dante Basco

:roflol: ik ken die gast niet maar het zou mij zo kunnen zijn als ik zwaar in de bulk zat.

maakt niet uit kerel ik ben zo'n gozer die in de hotelkamer naast die van jou dat lekkere meisje aan het nken bent waar jij de hele vakantie tevergeefs op geilt.

:roflol: ik ken die gast niet maar het zou mij zo kunnen zijn als ik zwaar in de bulk zat.

maakt niet uit kerel ik ben zo'n gozer die in de hotelkamer naast die van jou dat lekkere meisje aan het nken bent waar jij de hele vakantie tevergeefs op geilt.

dat is die dude uit de film met peter pan :roflol:

:eyes:

Zo, nu mogen jullie mij ook ff voor lul zetten ;)

Foto2.jpg

To easy :P

:roflol: :roflol: :roflol:

Momenteel bekijken: 7 (7 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp
sanca, Blackadder+, deadsmurf, droogkloot, flowergrrl, Rob G, SHUTTERSPEED

Posten die handel!!! :whip:

:roflol:

Terug
Naar boven