- Waardering
- 14
yupDat is de whiskey-pub van Bob Minnekeer in Gent toch?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yupDat is de whiskey-pub van Bob Minnekeer in Gent toch?

Familie van Heath Ledger?
[Link niet meer beschikbaar]
He he eindelijk weet ik nu hoe Eric eruit ziet...vroeg me altijd al af wat voor gezicht er achter zat...had zoiets qua uiterlijk ook verwacht.

Deze gast ? daar lijk toch niet op.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Enzyme zei:He he eindelijk weet ik nu hoe Eric eruit ziet...vroeg me altijd al af wat voor gezicht er achter zat...had zoiets qua uiterlijk ook verwacht.

Iedereen verwachte natuurlijk dat Eric er zo ongeveer uitzag:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
SuPeRdUdEs on holiday (de linker);
![]()
inclusief polsbandje en roze rietje.

valt me wel op dat de meesten hier echt een k*t fysiek hebbenwe zitten wel op een bodybuilding forum maar ik zie toch echt weinig spieren. Bij Loo en Yzord zie je dat ze trainen maar de rest ...
![]()
er zit al een stuk meer mass op 
Op de meeste foto's die ik heb geupload was ik nog maar een half jaar aan het trainen, nu bijna 2er zit al een stuk meer mass op
post eens een foto van jezelf
edit: en RichardV staat er ook enkele keren tussen, en die kerel is groter dan Loo en Yzord samen...

Ja dan snap ik het wel
Haha true, richardV was ik vergeten. Maar kga zelf geen pics posten, wil niet dat al die pedo's op mijn pics gaan lopen fappen![]()

Ja dan snap ik het wel
Haha true, richardV was ik vergeten. Maar kga zelf geen pics posten, wil niet dat al die pedo's op mijn pics gaan lopen fappen![]()