XXL Nutrition

Sticky Het grote "post hier een foto van je kop" topic

ikke met men zoontje

8erxm47.jpg

Leuke foto....je ziet er blij uit. :D
Kids Rule....

8efu5wp.jpg

ik op mijn paasbest! :roflol:

Enzyme zei:
He he eindelijk weet ik nu hoe Eric eruit ziet...vroeg me altijd al af wat voor gezicht er achter zat...had zoiets qua uiterlijk ook verwacht.

Iedereen verwachte natuurlijk dat Eric er zo ongeveer uitzag:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

Wat spookt er door dat koppie Enjee?

valt me wel op dat de meesten hier echt een k*t fysiek hebben :roflol: we zitten wel op een bodybuilding forum maar ik zie toch echt weinig spieren. Bij Loo en Yzord zie je dat ze trainen maar de rest ... :dunno:

bodybuilding = krachttraining.. iedereen die een beetje serieus aan krachttraining doet = bodybuilder.. Bodybuilders = welkom..

snappie? :P

ik ben iig geen ecto zoals je ziet :roflol:!

valt me wel op dat de meesten hier echt een k*t fysiek hebben :roflol: we zitten wel op een bodybuilding forum maar ik zie toch echt weinig spieren. Bij Loo en Yzord zie je dat ze trainen maar de rest ... :dunno:

Op de meeste foto's die ik heb geupload was ik nog maar een half jaar aan het trainen, nu bijna 2 :o er zit al een stuk meer mass op :D

post eens een foto van jezelf

edit: en RichardV staat er ook enkele keren tussen, en die kerel is groter dan Loo en Yzord samen...

Laatst bewerkt:
Op de meeste foto's die ik heb geupload was ik nog maar een half jaar aan het trainen, nu bijna 2 :o er zit al een stuk meer mass op :D

post eens een foto van jezelf

edit: en RichardV staat er ook enkele keren tussen, en die kerel is groter dan Loo en Yzord samen...

Ja dan snap ik het wel ;)

Haha true, richardV was ik vergeten. Maar kga zelf geen pics posten, wil niet dat al die pedo's op mijn pics gaan lopen fappen :D

Terug
Naar boven