- Waardering
- 991
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Op loo na eerste persoon die een beetje een bb fysiek bezit hier van alle pica, of waarvan het te zien is dat ie traint iig en dan doel ik hiermee nek, schouders
Turk?

valt me wel op dat de meesten hier echt een k*t fysiek hebbenwe zitten wel op een bodybuilding forum maar ik zie toch echt weinig spieren. Bij Loo en Yzord zie je dat ze trainen maar de rest ...
![]()
Op loo na eerste persoon die een beetje een bb fysiek bezit hier van alle pica, of waarvan het te zien is dat ie traint iig en dan doel ik hiermee nek, schouders
Turk?

Riggard ik meende dat het uit was met Sophiejj waarom heb je dan nog haar bodywarmer aan?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

This is me. 33 jaar nu (sinds vandaag).
Riggard ik meende dat het uit was met Sophiejj waarom heb je dan nog haar bodywarmer aan?

, ik probeer op het vessie te mikkenvalt me wel op dat de meesten hier echt een k*t fysiek hebbenwe zitten wel op een bodybuilding forum maar ik zie toch echt weinig spieren. Bij Loo en Yzord zie je dat ze trainen maar de rest ...
![]()