Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

vroeger las ik veel over havoc, weinig sides, veel gains.. tegenwoordig hoor ik er zelden iets van? iemand een reden?

Met alle respect, dan heb je niet goed opgelet. Diverse logjes hier op DBB.

Buiten dat, hebben we hier nog een topic (wat verkeerd gespeld is), genaamd OCT PCT(http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/oct-pct-epistane-234988/). Hier hebben diverse gebruikers hun ervaringen gedeeld en vragen gesteld.

Havoc is trouwens een AAS. Maar omdat de shops dit verkopen als prohormoon, mag jij het noemen zoals je wilt.

• Topic Starter Topic Starter
@ TS, kan je effe in je beginpost meer over prohormonen vertellen, doe een kopie/paste van ergens ofzo.. ik vind het onverantwoord dat 16jarige ventjes dit hier gaan lezen, denken dat ze snel kilo's gaan pakken en er nergens op de gevaren worden gewezen en op 21+ e.d. dit is geen aanval richting je dat je dit topic opent want ik vind dit ook een goed idee van je :thumbs:

Done

Zijn deze producten gewoon legaal te krijgen?

Via Engeland ja, in Nederland een nee :)

Ben wel benieuwd wat er aangeraden wordt na een eerste epi cycle (30mg, 4 weken).

Ben wel op de hoogte van phera-plex etc. maar kan niet echt een beslissing nemen over wat nu te pakken voor de volgende keer. Bedoeling is nu te cutten naar 12% en dan nog een 4/6 tal weken een PH kuurtje te pakken.

De combi tren en epistane trekt mij niet echt, misschien mdrol? Iemand suggesties?

Ben wel benieuwd wat er aangeraden wordt na een eerste epi cycle (30mg, 4 weken).

Ben wel op de hoogte van phera-plex etc. maar kan niet echt een beslissing nemen over wat nu te pakken voor de volgende keer. Bedoeling is nu te cutten naar 12% en dan nog een 4/6 tal weken een PH kuurtje te pakken.

De combi "Trenbolone">tren en epistane trekt mij niet echt, misschien mdrol? Iemand suggesties?

Phera schijnt een echte knaller te zijn kwa massa en kracht gains. Deze gaat dan ook mijn volgende Cycle worden, ben alleen nog zoekende naar een lichte compound welke er bij gestacked zou kunnen worden daar dit mijn laatse PH cycle gaat worden en ik echt een knaller van een cycle wil.

Phera plex lijkt me inderdaad ook een goeie om eens mee te spelen, heb je misschien wat interessante logs voor me Brian? Ik zag dat je ook actief was op phf.com..

Misschien phera met epistane, vond epi eigenlijk wel lekker,zonder al teveel sides e.d.

Phera plex lijkt me inderdaad ook een goeie om eens mee te spelen, heb je misschien wat interessante logs voor me Brian? Ik zag dat je ook actief was op phf.com..

Misschien phera met epistane, vond epi eigenlijk wel lekker,zonder al teveel sides e.d.

Ja ik zag toevallig een topic van iemand die ook op zoek was naar een phera stack aldaar dus heb even gepost whehe. Logjes zijn daar ook zat te vinden. Zou zeker geen phera+Epi doen omdat ze allebij 17aa(methyl)zijn. Ik had btw wel last van backpumps en lethargy tijdens de epi cycle. Nu 1,5 week in de pct en kracht is nog steeds hetzelfde gister 6x95kg op de bench en voor de epi deed ik max 8x80kg.

Ja ik zag toevallig een topic van iemand die ook op zoek was naar een phera stack aldaar dus heb even gepost whehe. Logjes zijn daar ook zat te vinden. Zou zeker geen phera+Epi doen omdat ze allebij 17aa(methyl)zijn. Ik had btw wel last van backpumps en lethargy tijdens de epi cycle. Nu 1,5 week in de pct en kracht is nog steeds hetzelfde gister 6x95kg op de bench en voor de epi deed ik max 8x80kg.
Yep die gains blijf je houden.

Ja ik had ook wel last van backpumps, vooral in de onderrug. Die krachtgains zijn makkelijk te behouden, dat heb ik inderdaad ook ervaren. Ben ik erg blij
mee:) bedankt voor de info brian.

Goed topic Brian! :thumb:

Ik heb al aardig wat mannen met ervaring langs zien komen, een recept tot een goed topic.

De combi tren en epistane trekt mij niet echt, misschien mdrol? Iemand suggesties?

Als je voor M-drol gaat, zou ik de LV versie van Primordial Perfomance eens bekijken.
Maar als je toch voor iets serieuzer wil gaan, is Dymethazine misschien een mogelijkheid.Daar heb ik bij sommigen echt geweldige resultaten mee gezien. Maar het is natuurlijk iets zwaarder als epi.

Als je voor M-drol gaat, zou ik de LV versie van Primordial Perfomance eens bekijken.
Maar als je toch voor iets serieuzer wil gaan, is Dymethazine misschien een mogelijkheid.Daar heb ik bij sommigen echt geweldige resultaten mee gezien. Maar het is natuurlijk iets zwaarder als epi.

In welk opzicht? De werking? De sides? Of beiden?

En wat versta jij onder geweldige resultaten? Moet ik dan aan "geweldige" kracht -en massagains denken?

Just curious :)

Bekjam had dat geprobeert geloof ik, was niet veel volgends hem. Hij werd er zelfs ziek van, :p

Zal eens kijken naar die LV versie dan, thx!

Iemand ervaring met methyl-1,4-add?
Lijkt qua structuur erg op dianabol en wordt wss in het lichaam gemetaboliseerd naar dianabol. Omdat dianabol een bewezen drug is met een degelijk en efficient en veiligheidsprofiel lijkt dit een van de beste keuzes.

Denk dat ik het lekker op enkelt phera ga houden voor een max van 5 weken. Dit zeggen ze er op PHF over: Unless you've ran Phera solo before, with blood tests, I wouldn't even begin to humor the idea of stacking it with anything. It's plenty potent (and murderous on the innards) on its own.

Geen ervaring, maar naar horen zeggen erg zwak. Dianabol is toch ook een AS met een zwak profiel hoor, vochtbal, vrijwel geen spieropbouw, leuk als preload voor een test kuurtje though..

Geen ervaring, maar naar horen zeggen erg zwak. Dianabol is toch ook een AS met een zwak profiel hoor, vochtbal, vrijwel geen spieropbouw, leuk als preload voor een test kuurtje though..

+1 :thumb:

Denk dat ik het lekker op enkelt phera ga houden voor een max van 5 weken. Dit zeggen ze er op PHF over: Unless you've ran Phera solo before, with blood tests, I wouldn't even begin to humor the idea of stacking it with anything. It's plenty potent (and murderous on the innards) on its own.

Positief én negatief :p

Nou dat is een mooie bangmaker hoor, toch maar gewoon epistane pakken dan :p

Maar stacken met...... ???

Terug
Naar boven