Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Methyl-1D is heel mild in elk geval. Het zou gewoon DHEA in een betere vorm zijn met een AI. Dus een veel risicio neem je niet in elk geval niet.
Volgens mij zal het vooral de Phera beter tot zijn recht laten komen.

Ben er in ieder geval benieuwd naar.

+1.

Leuk, de naam "Methyl-1D". Terwijl het niet eens een methylated prohormoon is :o

Lijkt me een degelijke stack.

Begint toch wel te jeuken nu hoor jongens;) zal me nog eens een beetje inlezen in die phera plex waar jullie het over hebben, hoe zijn de sides bijvoorbeeld?

Heb dit even uitgezocht M1D zou wel kunnen idd. Kwam bij toeval ook wat logjes tegen van natadrol welke gewoon in NL te krijgen is en mensen gingen er vrij goed op, lean gains en kracht toename ondanks dat het niet een echt ph is. Mwa ik ga zowieso voor de phera en dan mischien M1d erbij maar wil er nog wat meer over weten, dus veel inlezen etc.

idd, gistere heleboel logs op bb.com over natadrol zitten lezen, meeste stacke het met T-911.. maar enkel de E-911 is te koop bij ons.. is er dan iets mis met die T-911? GHenerate heb ik ook een aantal keer erbij gezien als combi :cool:
toch raar dat natadrol niet als PH wordt gezien.. maar velen gainde er, zoals je zegt,goed op!!

...

Laatst bewerkt:
Ik heb eind vorig jaar een pheraplex cycle gedaan. Zal even een kleine samenvatting geven van het verloop. Op PHF staat de volledige review voor degenen die geïnteresseerd zijn, zoek dan op 'CEL P-plex solo'.

Week 1: 20 mg
Week 2: 30 mg
Week 3: 30 mg
Week 4: 30 mg

Start of cycle, 14/09....... End of cycle, 09/10....... 4 Weeks into PCT
Weight: ........ 202 lbs...... 215 lbs........................212 lbs (+10 lbs)
Bench Press: .. 220x5....... 265x3.........................265x5 (+45 lbs)
Squat: ......... 240x5........ 295x3..........................310x2 (+60/70)
Bent over Row: 160x5...... 195x5...........................205x5 (+45 lbs)
Deadlift:..........285x5....... 330x5..........................375x3 (+80/90)

Ik heb bijna helemaal geen last gehad van sides, alleen pumps en vermoeidheid. Ik was dan ook zeer tevreden met deze cycle!

Ik heb ook 4 weken Phera gedaan, wel 20-20-30-30
En de resultaten waar redelijk vergelijkbaar, een goeie 5kg winst zonder stijging in BF. Kracht ging ook serieus omhoog, al boeit dit mij niet zo. De sides begonnen bij mij pas de laatste paar dagen, vooral vermoeidheid en wat verminderd libido. Maar viel allemaal heel goed mee, ik had toen erger verwacht.
Na PCT bijna alles behouden, enkel krachtverlies.
Mijn PCT was volgens mij Nolva 20(kan ook 30 geweest zijn de eerste dagen)/20/20/10 en 4weken Testabolan van Iforce.

Ziet er goed uit hoor, zie dat je zelfs na de pct nog op kracht vooruit ging. Heel netjes. Is phera ook aan te raden als cutcycle? Bijvoorbeeld met 11-oxo?

Laatst bewerkt:
...

Laatst bewerkt:
Maandag begin ik met Cynostane/Dermacrine LV

Heb er bijna gratis de liver juice LV van Primordial perfomance bij gekregen. Dat is ook de enig support die ik zal gebruiken (op de standaard omega 3 na).
Ga ongeveer op 4000-4500kcal zitten.

PCT ben ik nog niet helemaal uit. Sowieso Nolva, redelijk laag gedoseerd, hangt er wat vanaf hoe ik mij voel (ik denk 20/10/10/10).
En dan een goede test booster. Ik heb goede ervaring met PCT assist van CEL, kan ook Bioforge of Stoked worden.

• Topic Starter Topic Starter
Maandag begin ik met Cynostane/Dermacrine LV

Heb er bijna gratis de liver juice LV van Primordial perfomance bij gekregen. Dat is ook de enig support die ik zal gebruiken (op de standaard omega 3 na).
Ga ongeveer op 4000-4500kcal zitten.

PCT ben ik nog niet helemaal uit. Sowieso "nolvadex">Nolva, redelijk laag gedoseerd, hangt er wat vanaf hoe ik mij voel (ik denk 20/10/10/10).
En dan een goede test booster. Ik heb goede ervaring met PCT assist van CEL, kan ook Bioforge of Stoked worden.

Ga je een logje bijhouden? Ben benieuwd naar die cyno.

Iedereen die wat over M1,4ADD wil weten pm maar

Iemand ervaring met APS Ultra Mass Stack (Phera/Tren)?

Lees daar veel goede dingen over...

Ja dat werd hierboven ook al aangehaald die stack, ben ook erg benieuwd :)

Iemand?

DHEA word door sommigen On Cycle gebruikt als anti lethargie sup. M1D=DHEA dus Phera+M1D zou een lethargie vrije cycle moeten zijn in theorie? Had er met epi veel last van, altijd de hele dag moe, zelfs tijdens het trainen zoiets van pffffff geen zin maar de krachtgains waren motiverend genoeg om er toch telkens een knal training van te maken.

Laatst bewerkt:
Heeft er iemand hier ervaring met D-plex (CEL) of The One (AN)?
Niet dat ik het zelf ooit wil proberen, het ziet er mij niet zo een geweldige compound uit. Maar blijkbaar is het hier in de UK toch redelijk populair.

Wat ik enorm vreemd vind is dat het verkocht wordt in een pakket met 2nd Gear. En dat zou dan de volledige pct zijn. Nu is 2nd Gear gewoon 6-bromo lijkt mij. En dan nog in een vrij beperkte dosis.
En ik ben sowieso geen fan van OTC-PCT producten. Maar voor zo een PH lijkt me dat toch een belachelijk lichte nakuur.

Heeft er iemand hier ervaring met D-plex (CEL) of The One (AN)?
Niet dat ik het zelf ooit wil proberen, het ziet er mij niet zo een geweldige compound uit. Maar blijkbaar is het hier in de UK toch redelijk populair.

Wat ik enorm vreemd vind is dat het verkocht wordt in een pakket met 2nd Gear. En dat zou dan de volledige pct zijn. Nu is 2nd Gear gewoon 6-bromo lijkt mij. En dan nog in een vrij beperkte dosis.
En ik ben sowieso geen fan van OTC-PCT producten. Maar voor zo een PH lijkt me dat toch een belachelijk lichte nakuur.

Er staan hier 2 logjes van op het forum.

...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven