Agostino
Cool Novice
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In begeleidende brief staat dat als ik niet reageer de in beslag genomen goederen vernietigd worden en that's it.
Brief is waarschuwing.
Wijzen op verschillende wetten ivm invoer medicijnen.
Volgende keer ga ik prijs hebben dus.
Pulsen zorgt voor grote hormoon schommelingen.Als het pulsen van epi dan echt zo word afgeraden, is een cycle als volgt dan "beter"?
Week1: 20mg
Week2: 30mg
Week3: 30mg
Week$: 40mg
Met uiteraard cycle support en 4 weken PCT van iron labs/lean extreme icm creatine.
Lees hier en daar dat de sides bij een cycle van 4 weken ook erg meevallen.
Graag zou ik de achterliggende theorie of gedachte willen weten wat er beter is aan een cycle als deze t.o.v. een pulsen cycle.
mvg
Als het pulsen van epi dan echt zo word afgeraden, is een cycle als volgt dan "beter"?
Week1: 20mg
Week2: 30mg
Week3: 30mg
Week$: 40mg
Met uiteraard cycle support en 4 weken PCT van iron labs/lean extreme icm creatine.
Lees hier en daar dat de sides bij een cycle van 4 weken ook erg meevallen.
Graag zou ik de achterliggende theorie of gedachte willen weten wat er beter is aan een cycle als deze t.o.v. een pulsen cycle.
mvg
6 weken op 40 mg heb je meer aan denk ik en nakuren met nolvadex. Als cycle support is damage control van LGI wel een goeie.
Ik heb vandaag gebeld naar de duoane om te vragen hoe het zit met invoeren van prohormonen, waarom in Engeland wel en hier niet en wat zijn de consequenties als ze worden onderschept? ze wisten niet wat dit was en dachten dat het ging om vitaminepillen. Hij zei dat ik het beste even naar kon vragen aan de leverancier wat de "HS code" is dan kan hij me meer vertellen. Morgen ga ik bellen voor de HS code en dan weet ik meer, ik hou jullie op de hoogte.
PCT gewoon nova of clomid die andere dingen zijn zonde van je geld.
Je wilt stabiele bloedwaarden en geen schommelende die je dus gaat krijgen met pulsen.
Preciea^Ge gaat ze een beetje wakker maken ofzo? Bestel ze gewoon als je ze wilt en laat anders er andere wel van profiteren.
---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:48 ----------
Dit
Preciea^
Mijn pakketten komen altijd prima aan. Bel die douane nou maar lekker niet!

Vervolging krijg je niet. UK ken ik niemand wiens pakket onderschept is das 1.
2de: ik heb nu een in beslagname gehad vanuit de US. Wat niet doormag wordt vernietigd als ik niets laat weten. Verder ga ik er niets van horen, staat letterlijk in de brief
Even een serieuze vraag: heeft iemand ervaring met een ph na een operatie of kent iemand hier studies van of dergelijke?
Ik vertrek namelijk vanuit het feit dat een ph zorgt voor een verhoogde eiwitsynthese dus in se ook een snellere wondheling... Weet alleen niet of ik deze conclusie zo maar even maar nemen.