AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Voor de duidelijkheid, de vraag die ik hierboven stelde was bedoeld tijdens een cycle. Na een cycle heb je natuurlijk PCT producten of nolva. Maar als ik het goed begrijp word er tijdens de cycle alleen ooit lever beschermers genomen (buiten taurine visolie etc om natuurlijk). Of worden er tijdens de cycle ook al ooit maatregelen genomen wanneer gyno ontstaat?

Als je last krijgt van gyno tijdens cycle dan beginnen met 10 Mg nolva per dag.

Hoe zit het met epistane en de duoane? ik zit eraan te denken om havoc van preditornutrition te bestellen uit Engeland maar wat zijn nou precies de consequenties als het wel gevonden word door de douane?

Normaal gezien geen probleem binnen de EU maar ik dacht wel dat je moest oppassen met het bedrag van je bestelling?

Ik ben al een tijdje aan het denken om een Epi kuurtje te doen, IBE Epi of Havoc? welke krijgt de voorkeur? Heb nog geen ervaring met kuren dus leek me een PH wel goed om kennis te maken.
dus mijn voorstel?

Week1-4 op 30mg per dag
of
week 1-6 op 30mg per dag
Nakuur nolvadex
3 weken op 20mg?

Zijn er voor en nadelen van opbouwen?

Hoe zit het met epistane en de duoane? ik zit eraan te denken om havoc van preditornutrition te bestellen uit Engeland maar wat zijn nou precies de consequenties als het wel gevonden word door de douane?

Uit Engeland is geen probleem. Usa wel! Zoek dus een webshop uit die vanuit de UK verzend.

Ik ben al een tijdje aan het denken om een Epi kuurtje te doen, IBE Epi of Havoc? welke krijgt de voorkeur? Heb nog geen ervaring met kuren dus leek me een PH wel goed om kennis te maken.
dus mijn voorstel?

Week1-4 op 30mg per dag
of
week 1-6 op 30mg per dag
Nakuur nolvadex
3 weken op 20mg?

Zijn er voor en nadelen van opbouwen?

30 mg per dag is prima voor epistane om te beginnen. 6 weken haal je het maximale er uit. Opbouwen voorkomt hoofdpijn, maar meer ook niet.

Uit Engeland is geen probleem. Usa wel! Zoek dus een webshop uit die vanuit de UK verzend.

Ik heb begrepen dat ze ook uit Engeland steekproeven uitvoeren op de pakketjes. Weet je ook wat de consequenties zijn als ze het wel vinden? Hoe klein de kans ook is.

USA was bij mij geen probleem hoor. Kreeg het gewoon binnen.

Ik ben al een tijdje aan het denken om een Epi kuurtje te doen, IBE Epi of Havoc? welke krijgt de voorkeur? Heb nog geen ervaring met kuren dus leek me een PH wel goed om kennis te maken. dus mijn voorstel? Week1-4 op 30mg per dag of week 1-6 op 30mg per dag Nakuur nolvadex 3 weken op 20mg? Zijn er voor en nadelen van opbouwen?

4 weken op 30 mg is idd een goede kennismaking vind ik. Met welk doel ga je epi juist gebruiken?

---------- Toegevoegd om 10:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:07 ----------

Uit Engeland is geen probleem. Usa wel! Zoek dus een webshop uit die vanuit de UK verzend. Ik heb begrepen dat ze ook uit Engeland steekproeven uitvoeren op de pakketjes. Weet je ook wat de consequenties zijn als ze het wel vinden? Hoe klein de kans ook is.

Wat de gevolgen hiervan kunnen zijn, heb ik geen idee. Misschien dat ze je vragen om afstand te doen van je pakket opdat ze het kunnen vernietigen. Anders zal het een boete zijn maar over welke bedragen het zouden kunnen zijn, durf ik niet te zeggen.

4 weken op 30 mg is idd een goede kennismaking vind ik. Met welk doel ga je epi juist gebruiken?

bedoeling is bulken maar net om die reden twijfel ik of ik niet gewoon test E zou nemen.
Nakuur 3 weken nolva voor epi is voldoende?

Ik heb begrepen dat ze ook uit Engeland steekproeven uitvoeren op de pakketjes. Weet je ook wat de consequenties zijn als ze het wel vinden? Hoe klein de kans ook is.

Hier ga ik geen uitspraken over doen. Mijn pakketjes uit de UK zijn altijd aangekomen zonder problemen, dus wat de gevolgen zijn als het toevallig wel onderschept wordt durf ik niet te zeggen..

bedoeling is bulken maar net om die reden twijfel ik of ik niet gewoon test E zou nemen.
Nakuur 3 weken nolva voor epi is voldoende?

Als je echt wilt bulken zou ik geen epistane nemen. Tenzij je genoegen neemt met max 4 kilo. Epistane geeft mij vooral meer definitie en alleen de eerste keer pakte ik 4 kilo daarna haast niks meer.

Goed, na veel wikken en wegen de knoop doorgehakt. Ik wil epi aanschaffen en in het voorjaar inplannen. Ik zag al eerder hier dat iron labs epi g2g was? ik wil de cycle als volgt uitvoeren:

ma-wo-vr
10-20-30
30-30-30
40-40-40
40-40-40
40-40-40
40-40-40

supps: visolie, taurine, whey, vitamine
Ik lees hier dat bij een pulse cycle een PCT niet echt nodig is. Toch heb vanaf mijn pubertijd al enige last van kleine schijfjes achter de tepel. Aangezien epi wel ondedrukt wil ik toch een PCT gaan doen. iemand bekend met de PCT van iron labs? anders leek me lean extreme wel geschikt. Had hier al meerdere berichten over gelezen. Daarnaast pak ik crea bij m'n PCT. Ook ben ik nog aan het overwegen of ik een cycle support aanschaf. Wat denken jullie hiervan bij een puls waarbij je niet hoger dan 40mg gaat?

Ik hoop zo'n 4kg aan te komen en 3% in BF te dalen.

Feedback is zeker welkom!

pulse cycle is het domste wat je kan doen. Heel erg ouderwets. Gaat je tegenvallen. Doe het goed of doe het niet.

pulse cycle is het domste wat je kan doen. Heel erg ouderwets. Gaat je tegenvallen. Doe het goed of doe het niet.

Waarop is dit gebaseerd? Heb verschillende logs gelezen van mensen die er prima op gingen. Het is goedkoper, verminderd sides en mijn doelen zijn er mee te behalen. Ook hier op het forum was er een jonge die zo'n 6 kg gainde met een soortgelijke cycle.

4 kg gainen en 3 % BF eraf :roflol:

Laatst bewerkt:

Heb alleen die onderste bekeken. Gast z'n kop is alleen al 3 kilo dikker geworden en dan claimen dat ie in BF is gezakt :') Als ik nu 10 000 kcal per dag ga eten ben ik ook in een paar weken 6 kg zwaarder, dat is geen kunst.

Is ook geen haat verder, ik zou alleen je doelen ietsje realistischer stellen, dan valt 't iig wat minder tegen.

Heb alleen die onderste bekeken. Gast z'n kop is alleen al 3 kilo dikker geworden en dan claimen dat ie in BF is gezakt :') Als ik nu 10 000 kcal per dag ga eten ben ik ook in een paar weken 6 kg zwaarder, dat is geen kunst.

Is ook geen haat verder, ik zou alleen je doelen ietsje realistischer stellen, dan valt 't iig wat minder tegen.

ik zij ook zo'n.. dus als het iets in die buurt is ben ik heel tevreden. Is het wat minder is net ook niet erg, ben vooral benieuwd hoe me lichaam er op reageert. lig bedankt voor je reactie. Ik zal het in mijn achterhoofd houden. Dit maakt het echter alleen maar meer een uitdaging om het tegendeel te proberen bewijzen haha!

Verder feedback? Moet ik misschien een leverondersteuner nemen tijdens de cycle?

Als je een 70 kilo wegende ecto ben en pas gaat eten zodra je voor het eerst een kuurtje doet pak je wel wat kilo's ja. Maar meer dan 4 kilo op Epistane KAN je niet krijgen. Op het internet kan alles, maar een pulse cycle heeft minder sides omdat je minder actieve stof hebt in je lichaam en daarom ook minder effect (lees spiergroei). Ik zou gewoon 4 - 6 weken 30mg per dag doen. Als je daar totaal geen alcohol bij drinkt is leverbeschermer op die dosering niet nodig (je kan het wel in de PCT er bij doen).

Voor de geïnteresseerden:
Bestelling gedaan bij blackstone labs US. Pakket gestopt door douane.
1x brief gehad en niet op gereageerd.
Krijg vandaag pakket.
Eradicate, gear support en growth zijn in beslag en vernietigd wegens medicijnen.
1 flesje super dmz rx2.0 ontbreekt wegens in beslag voor onderzoek medicijnen.

Meegeleverd
Cobra 6P (vetverbrander)
Super trenabol (trenbolone)
1x super dmz 2.0. (Zal dus ok zijn voor douane)
De AAS zijn gepasseerd dus en de support niet [emoji1][emoji1][emoji1]

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven