AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Ik ga morgen opnieuw prikken, op ALAT, Alkalische fosfatase, amylase, ASAT, Bilirubine, Gamma gt, Diagnostiek ra; RF-lgM anti-ccp en ANA. Geen idee wat de laatste zijn maar heb een brief van de huisarts meegekregen.

Ik ga morgen opnieuw prikken, op ALAT, Alkalische fosfatase, amylase, ASAT, Bilirubine, Gamma gt, Diagnostiek ra; RF-lgM anti-ccp en ANA. Geen idee wat de laatste zijn maar heb een brief van de huisarts meegekregen.

hoe zit het met je cholesterol waarden Brinson

Ik heb 3,5 week Epistane gebruikt op 45mg. Na laatste dag inname gestart met nolva op 20mg voor 10 dagen. 2 weken hierna bloed geprikt en ALAT was 172 en Asat 120. Zijn dit gekke waardes 2 weken na zo'n korte kuur? Drink nauwelijks alcohol en tijdens deze periode iig geen drugs gebruikt. M'n laatste meting voor start van de kuur was ALAT trouwens al 70 wat volgens de huisarts niet gek was na een weekend gefeest te hebben

Even als vergelijking.
K had na superdrol men asat ergens rond de 250 geloof ik.

Heb wel topic over gemaakt toen

Op zich vind ik epi toch wel aardig spul. Spiermassa komt er snel bij.

Ik heb het al kick start gebruikt in mijn huidige kuur, naast test e. Na 3 weken begon ik pijnlijk tepels te krijgen als ik er op duwde. Dus heb de epi laten vallen en tepels voelen al wat beter.

Verder geen sides ervaren

:rolleyes: Dit begint alweer ergens op te lijken. Vorige week geprikt en nu is Asat 45 en ALAT 58. Rest Vd waardes komen vanmiddag binnen.

Dat is gewoon prima.

Ik heb ervaring met de epi van OL, maar omdat ik niks voelde op een ander product van hun (en met mij ook anderen, ging om Cardarine) twijfel ik aan olympus.

Haha nee was niet serieus. Ik wacht heel de zomer af en rond augustus ff bloedprikken en hopelijk test prikken. Bedankt voor je reacties ;)
Je moet het zelf weten natuurlijk maar ik heb na mijn gezicht en ogen in lego poppetjes kleur orals en 17aa überhaupt afgezworen haha

Iemand zich al ingelezen of ervaring met die epi andro, 1 andro en 4 andro? De verhalen zijn weer te mooi om waar te zijn, in 30 dagen tijd +4kg spier en ook nog 2 kg vet verliezen en dat terwijl het niet eens een methyl is.
Waarom jaren lang 17a's verkopen terwijl deze ''nieuwe" producten een beter resultaat geven maar er pas mee komen na de ban???

Terug
Naar boven