Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga morgen opnieuw prikken, op ALAT, Alkalische fosfatase, amylase, ASAT, Bilirubine, Gamma gt, Diagnostiek ra; RF-lgM anti-ccp en ANA. Geen idee wat de laatste zijn maar heb een brief van de huisarts meegekregen.
Die waren volgens mij gewoon goed al bij de eerste keer prikken
Ik heb 3,5 week Epistane gebruikt op 45mg. Na laatste dag inname gestart met nolva op 20mg voor 10 dagen. 2 weken hierna bloed geprikt en ALAT was 172 en Asat 120. Zijn dit gekke waardes 2 weken na zo'n korte kuur? Drink nauwelijks alcohol en tijdens deze periode iig geen drugs gebruikt. M'n laatste meting voor start van de kuur was ALAT trouwens al 70 wat volgens de huisarts niet gek was na een weekend gefeest te hebben
Hoe lang duurde het toen voordat die waardes weer binnen range waren?Even als vergelijking.
K had na superdrol men asat ergens rond de 250 geloof ik.
Heb wel topic over gemaakt toen
Geloof zo ongeveer een week of 3. Verminderde vrij snelHoe lang duurde het toen voordat die waardes weer binnen range waren?
Aha, als dat bij mij nou ook ff gebeurt heheGeloof zo ongeveer een week of 3. Verminderde vrij snel
Heb gelijk methyltren besteld volgende week beginnen WHATEVER IT TAKES GODDAMIT
Je gaat van zorgen om je levererwaarden, naar een van de meest lever toxische steroïden?Heb gelijk methyltren besteld volgende week beginnen WHATEVER IT TAKES GODDAMIT
Haha nee was niet serieus. Ik wacht heel de zomer af en rond augustus ff bloedprikken en hopelijk test prikken. Bedankt voor je reactiesJe gaat van zorgen om je levererwaarden, naar een van de meest lever toxische steroïden?
Waarom geef je je lijf niet even wat rust?

Je kan iig aantal pagina's hier teruglezen over mijn ervaring met epi van OL. Wel deels in combi met cardarine (zo'n 2 weken)Iemand ervaring met deze epistane?
http://www.bodyconsciousuk.com/epistane-x-100-capsules/
En hoe is deze in vergelijking met de epi van Olympus? Is die van Olympus nog steeds goed?
Je moet het zelf weten natuurlijk maar ik heb na mijn gezicht en ogen in lego poppetjes kleur orals en 17aa überhaupt afgezworen hahaHaha nee was niet serieus. Ik wacht heel de zomer af en rond augustus ff bloedprikken en hopelijk test prikken. Bedankt voor je reacties![]()
Haha ik snap het. Ik wil ook niet weten hoe mn waardes waren on cycle. Voor mijn wrs geen orals meer.Je moet het zelf weten natuurlijk maar ik heb na mijn gezicht en ogen in lego poppetjes kleur orals en 17aa überhaupt afgezworen haha
Ik heb ervaring met de epi van OL, maar omdat ik niks voelde op een ander product van hun (en met mij ook anderen, ging om Cardarine) twijfel ik aan olympus.