MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

PCT nakuur?

Ik weet niet of er een betrouwbaar merk is maar geloof zelf niet meer zo in de spullen van Olympus nadat ik al troep heb gehad met hun sarms en de epi gaf me ook alles behalve de standaard epi bijwerkingen. Powermyself en jwsupplements zijn betrouwbare sites

Gebruikt ge da nie na de epi?

En zal eens de sites bekijken, merci!

Ik had graag gestart ook met epi en dan pct nakuur.
Ben 21 jaar, 1m86, ik weeg 89kg en heb iets van 13% vet. Hoeveel zou ik kunnen nemen om te beginnen en voor hoelang?

Eventueel ook een betrouwbare site waar te kopen?

Heb al veel revieuws gelezen maar tis altijd verschillend en moeilijk om ergens van uit te gaan.

Alvast bedankt!
Genoeg te vinden op internet over hoeveel en hoelang je epi moet nemen. Je kan toch googelen of niet? Als je deze topic doorleest, heb je ook al je antwoord.

Zijn er eigenlijk mensen die ervaring hebben met epi van een ander merk dan Olympus? Kwam iets negatiefs over Brawn tegen, maar dat werd gepost door edje. En die ga ik in zo'n geval niet serieus nemen gezien zijn belangen bij Olympus.

Opvallend is ook wel dat de epi van Olympus wel echt heel ruim goedkoper is dan de epi van andere merken. Gezien de recente negatieve ervaringen met de epi van Olympus ben ik wel benieuwd naar de ervaringen met andere merken eerlijk gezegd.

Op epi van Vitalabs ging ik uitstekend. Beter dan die van IBE. Weet alleen niet of dat nog te krijgen is.

Zijn er eigenlijk mensen die ervaring hebben met epi van een ander merk dan Olympus? Kwam iets negatiefs over Brawn tegen, maar dat werd gepost door edje. En die ga ik in zo'n geval niet serieus nemen gezien zijn belangen bij Olympus.

Opvallend is ook wel dat de epi van Olympus wel echt heel ruim goedkoper is dan de epi van andere merken. Gezien de recente negatieve ervaringen met de epi van Olympus ben ik wel benieuwd naar de ervaringen met andere merken eerlijk gezegd.

Ik heb zelf wel positieve ervaring met epi van Olympus. Ben nu weer een weekje bezig met epi van Olympus.

Toen bulk. Was wel kort. 3 weken op 3 caps geloof ik. +3 kg. was voornamelijk muscle memory aangezien ik daarvoor zwaarder was geweest. Was toen gestopt omdat ik eerst van mijn acne afwilde. In die periode niks gemerkt van sides zoals vermoeidheid etc. Kracht gains waren erg goed. Vet% was ook lager.

Ben nu al tijdje acne vrij en ben afgelopen zondag weer begonnen met 2 caps epi per dag + 450mg test per week. Epi ga ik 4 weken doen. Nu weer
Bulk.

Ga 12 weken kuren op test. Eerste 4 weken epi erbij. Eerste 6 weken zijn clean bulk en laatste weken zijn cut. Laatste weken ga ik mogelijk weer epi toevoegen of anders winny. Doel: recomp.

Toen bulk. Was wel kort. 3 weken op 3 caps geloof ik. +3 kg. was voornamelijk muscle memory aangezien ik daarvoor zwaarder was geweest. Was toen gestopt omdat ik eerst van mijn acne afwilde. In die periode niks gemerkt van sides zoals vermoeidheid etc. Kracht gains waren erg goed. Vet% was ook lager.

Ben nu al tijdje acne vrij en ben afgelopen zondag weer begonnen met 2 caps epi per dag + 450mg test per week. Epi ga ik 4 weken doen. Nu weer
Bulk.

Ga 12 weken kuren op test. Eerste 4 weken epi erbij. Eerste 6 weken zijn clean bulk en laatste weken zijn cut. Laatste weken ga ik mogelijk weer epi toevoegen of anders winny. Doel: recomp.
Klinkt goed. Met mijn eigen ervaring zou ik epi idd sneller gebruiken als kickstart dan winny of anavar ofzo. Kracht knalde omhoog. Pr na Pr. Succes iig! Gun je alles behalve de sides die ik erop kreeg lol. Misschien in mei probeer ik t nog een x om mee te cutten 4 weekjes en wat meer definitie te krijgen. Heb het nu alleen in 1000kcal bulk gebruikt.

Ik denk dat epi wel echt goed is om te cutten. Daarom wil ik het de laatste weken ook nog gaan invoegen

Toen bulk. Was wel kort. ... Doel: recomp.

In die eerste kuur gelijk op 45 mg gestart dus? Zit zelf ook aan een epi kuurtje te denken. Ben inmiddels aardig ingelezen. Acné wordt vaak als bijwerking van epi genoemd. Ben benieuwd naar je ervaringen. Op bijwerkingen als (ernstige) acné zit ik niet te wachten namelijk. In het verleden ook roa gehad om er vanaf te komen.

De epi die je nu gebruikt, heb je die recent aangeschaft? Of is het al een ouder potje? De negatieve verhalen die je her en der leest met de epi van Olympus lijken toch vooral van de laatste tijd, vandaar de vraag.

Houd ons op de hoogte!

In die eerste kuur gelijk op 45 mg gestart dus? Zit zelf ook aan een epi kuurtje te denken. Ben inmiddels aardig ingelezen. Acné wordt vaak als bijwerking van epi genoemd. Ben benieuwd naar je ervaringen. Op bijwerkingen als (ernstige) acné zit ik niet te wachten namelijk. In het verleden ook roa gehad om er vanaf te komen.

De epi die je nu gebruikt, heb je die recent aangeschaft? Of is het al een ouder potje? De negatieve verhalen die je her en der leest met de epi van Olympus lijken toch vooral van de laatste tijd, vandaar de vraag.

Houd ons op de hoogte!
Voor wat de informatie je waard is; ik heb geen enkel pukkeltje oid gehad van de epi in die 4 weken. Mijn negatieve ervaring ermee kan ook grotendeels komen door de heersende griep op dat moment.. Droge gewrichten had ik wel enorm last van, en vaak hoge bloeddruk en krampen in kuiten

Houd ons op de hoogte!

Ja meteen gestart op 45mg. Epi is maand of 3-4 geleden gekocht.

De acne was niet van epi. Die was nog van mijn kuur daarvoor met trenbolone. Ik was al tijdje met roa bezig maar weer AAS nemen of epi gaat natuurlijk niet Helpen tegen acne. daarom heb ik de epi kuur vroegtijdig afgebroken. Ik wilde eerst van mijn acne af

Zijn er eigenlijk PH's/DS's waarbij geen nakuur nodig is, een beetje zoals anavar?

Voor wat de informatie je waard is; ik heb geen enkel pukkeltje oid gehad van de epi in die 4 weken. Mijn negatieve ervaring ermee kan ook grotendeels komen door de heersende griep op dat moment.. Droge gewrichten had ik wel enorm last van, en vaak hoge bloeddruk en krampen in kuiten

Thanks! Ja hoe meer ervaringen hoe beter uiteraard. Ben je wel gevoelig voor acne / vroeger veel last van gehad? Denk toch dat de mensen die er gevoelig voor zijn er bij zo'n kuur eerder last van krijgen. Krampen in kuiten tijdens cardio / workout of gewoon tijdens de dagelijkse bezigheden?

Thanks! Ja hoe meer ervaringen hoe beter uiteraard. Ben je wel gevoelig voor acne / vroeger veel last van gehad? Denk toch dat de mensen die er gevoelig voor zijn er bij zo'n kuur eerder last van krijgen. Krampen in kuiten tijdens cardio / workout of gewoon tijdens de dagelijkse bezigheden?

Vroeger ook roa gehad tegen jeugd acne. Daarna nooit meer last van gehad totdat ik trenbolone gebruikte. Toen weer dikke acne.

Jaren geen AAS gebruikt. Daarna test-primo = niks aan de hand. Daarna test-tren = weer dikke acne.

Voor mij nooit meer tren!

Nooit acne gehad nee. Kramp echt de hele dag. Af en toe flexen met m'n benen en t schoot er weer meteen in buiten trainingen om

Zijn er mensen bekend met Sup3r Epi Elite van OL? En wat is het verschil met de normals Epi van hun?

Zijn er mensen bekend met Sup3r Epi Elite van OL? En wat is het verschil met de normals Epi van hun?
Exact het zelfde bestanddeel. 3a-hydroxy-5a-androstan-17one.
Ook het "lever complex" is het zelfde.
Enige verschil is het aantal capsules. 60 of 120 caps

Als je het verschil bedoelt met de oude epi van hun.. Dat was 2a,3a-epithio17a methl-17b-hydroxy-5a-androstane.

Ik heb 3,5 week Epistane gebruikt op 45mg. Na laatste dag inname gestart met nolva op 20mg voor 10 dagen. 2 weken hierna bloed geprikt en ALAT was 172 en Asat 120. Zijn dit gekke waardes 2 weken na zo'n korte kuur? Drink nauwelijks alcohol en tijdens deze periode iig geen drugs gebruikt. M'n laatste meting voor start van de kuur was ALAT trouwens al 70 wat volgens de huisarts niet gek was na een weekend gefeest te hebben

Terug
Naar boven