MuscleMeat

Nieuws Het grote PVV-ers in opspraak-topic

Misschien is het handiger als men er alleen een nieuwsitem van maakt wanneer er geheel eerlijke en fatsoenlijke politici zijn gevonden. Anders kunnen we nog wel ff doorgaan vrees ik.

Ik zeg doen! Ik vind niet dat bij elke overtreding van tig jaar terug iemand niet de kamer in mag, maar wel dat dit gezegd mag worden. Die Wilders die het nu 'spuugzat' is en geen zin meer heeft in de media is natuurlijk lachwekkend. Hij kan nu niemand de schuld geven, (alhoewel hij nog een of ander media complot wilt zien) en heeft er daarom geen zin meer in.

Ik vind dat de media wel wat kwalijk mag worden genomen. Dit gebeurt nu maanden na de verkiezingen. In de VS zou dit al voor de verkiezingen bekend zijn geworden. Ben benieuwd hoeveel zetels Wilders dan had gehad.

Had idd voor de verkiezingen mogen gebeuren, al moet dat dan ook niet de hoofdzaak zijn, ik vind het bespreken van een programma nog altijd wel primeren. Verder interesseert het mij niet zoveel als iemand eens een keer de wet heeft overtreden en daar spijt van heeft en dit éénmalig was. Zeker als het jaren geleden is vind ik het nog weinig relevant. Hoeveel mensen zullen er zijn die nooit iets fout hebben gedaan? Zeer weinig denk ik.

Ik vind wel dat iemand een kopstoot geven nou niet echt reden moet zijn om hem niet meer te geloven. Ik vind het wel mooi dat die baas een paar tikken uit deelt, waarschijnlijk zo'n laffe PvdA ambtenaar, komop dat is teminste duidelijke taal haha. Die kerel heef vast wat buddy's face down in the mud zien sterven, net als so many bright, flowering young men at Khe Sanh, at Langdok, and Hill 364.

Ik vind wel dat iemand een kopstoot geven nou niet echt reden moet zijn om hem niet meer te geloven. Ik vind het wel mooi dat die baas een paar tikken uit deelt, waarschijnlijk zo'n laffe PvdA ambtenaar, komop dat is teminste duidelijke taal haha. Die kerel heef vast wat buddy's face down in the mud zien sterven, net als so many bright, flowering young men at Khe Sanh, at Langdok, and Hill 364.

Ja, want geweld is de goede oplossing, toch "Rob G"?

• Topic Starter Topic Starter
RobG is aan het trollen, Kprophecy.

Ik hoop het, hoewel ik zo mijn twijfel heb door de PvdA afkeer die hij laat zien in andere posts van hem. Ik weet het niet, ik ben er nog niet helemaal uit.

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoop het, hoewel ik zo mijn twijfel heb door de PvdA afkeer die hij laat zien in andere posts van hem. Ik weet het niet, ik ben er nog niet helemaal uit.

Ondanks dat Rob graag wil dat de PVV het gaat halen ziet hij volgens mij ook wel in dat het momenteel een puinhoop is bij die partij.

Als een Hernandez straks toch wordt vervolgd en mogelijk ook verooroordeeld zal het er in ieder geval niet beter op worden. Statenverkiezingen zullen het nog lastiger maken, weer een hele rits politici die straks door de mangel gehaald gaan worden.

Wilders huilt wel over een heksenjacht en doet alsof nu iedere PVV-er verdacht wordt gemaakt maar hij doet in feite hetzelfde met moslims. Volgens zijn ideologie verbergt zo'n beetje iedere moslim zijn ware bedoelingen (Taqiyya). Lullig voor hem dat hij nu met gelijke munt wordt terugbetaald. Karma is a b*ch.

Ondanks dat Rob graag wil dat de PVV het gaat halen ziet hij volgens mij ook wel in dat het momenteel een puinhoop is bij die partij.

Als een Hernandez straks toch wordt vervolgd en mogelijk ook verooroordeeld zal het er in ieder geval niet beter op worden. Statenverkiezingen zullen het nog lastiger maken, weer een hele rits politici die straks door de mangel gehaald gaan worden.

Wilders huilt wel over een heksenjacht en doet alsof nu iedere PVV-er verdacht wordt gemaakt
maar hij doet in feite hetzelfde met moslims. Volgens zijn ideologie verbergt zo'n beetje iedere moslim zijn ware bedoelingen (Taqiyya). Lullig voor hem dat hij nu met gelijke munt wordt terugbetaald. Karma is a b*ch.

Ja mooi is dat he. Hij hoopt natuurlijk dat hij zijn kiezers behoudt, (wat hem ook wel zal lukken denk ik) maar elke keer als ik zoiets hoor dan zie ik Wilders als een cartoon op de grond stampen met een rood hoofd: "Het is niet eerlijk, ik heb ook altijd pech, ze moeten altijd mij hebben."

Als je zo'n grote mond hebt over crimineel gedrag en foute politici dan kan idd maar beter zorgen dat als je zelf ooit het beleid gaat bepalen, je achterban zo rein mogelijk is. Wat dat betreft bent ik het zeker eens met Eric.

Het blijft angstvallig stil vanuit de gelederen van HardcoreNL en consorten trouwens.

PVVtjes pesten, de media vind elke keer weer wat nieuws.:)

PVVtjes pesten, de media vind elke keer weer wat nieuws.:)

Dus over een crimineel verleden moet door de media worden gezwegen? Het lijkt me dat je als burger wil weten of de mensen die jouw land besturen een crimineel verleden hebben. Of interesseert dit jou niet?

Dat verzint de media natuurlijk dat die partij vol zit met whitetrash tuig.

En de gedachte dat dit soort tuig nagenoeg alleen bij de PVV zit, waardoor alleen die groep in opspraak raakt is nooit bij je opgekomen?

Ik denk dat het idee dat tuig alleen bij de PVV zit al een tijdje weerlegt is, ook in deze sectie. Maar het is wel waar dat ze bij de PVV vaak mogen blijven zitten met slechts een sanctie.

Dus over een crimineel verleden moet door de media worden gezwegen? Het lijkt me dat je als burger wil weten of de mensen die jouw land besturen een crimineel verleden hebben. Of interesseert dit jou niet?

Zeg ik dat? Alleen ligt de PVV wel onder een vergrootglas, nu dan ook effe bij de andere partijen, kunnen ze gelijk grote schoonmaak houden.
het zijn imo allemaal criminelen, zakkenvullers, alcoholisten vraag mij af hoeveel er aan de anti depressiva zitten?;)

Vroeger interessserde het mij wel maar in de loop der jaren is dat wel minder geworden, waarom? Omdat ik de laatste jaren alleen maar bla bla bla bla heb gehoord, en daar word ik zo moe van.:D

Daarom zei ik ook "nagenoeg". Er zijn incidenten bij andere partijen geweest, maar de hoeveelheid van incidenten bij de PVV wordt door geen andere huidige partij behaald.

---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------

Zeg ik dat? Alleen ligt de PVV wel onder een vergrootglas, nu dan ook effe bij de andere partijen, kunnen ze gelijk grote schoonmaak houden.
het zijn imo allemaal criminelen, zakkenvullers, alcoholisten vraag mij af hoeveel er aan de anti depressiva zitten?;)

Vroeger interessserde het mij wel maar in de loop der jaren is dat wel minder geworden, waarom? Omdat ik de laatste jaren alleen maar bla bla bla bla heb gehoord, en daar word ik zo moe van.:D

Heb je voor die opmerkingen ook enige vorm van bewijs? Of is dit teveel gevraagd? Je presenteert het met dat leuke "imo" als een mening, terwijl het feitelijk als juist of onjuist aan te tonen is.

Als wilders in de gevangenis had gerekruteerd hadden er waarschijnlijk minder criminelen in z'n Kamerfractie gezeten. :roflol:

Terug
Naar boven