Fitness Seller

Nieuws Het grote PVV-ers in opspraak-topic

Heb je voor die opmerkingen ook enige vorm van bewijs? Of is dit teveel gevraagd? Je presenteert het met dat leuke "imo" als een mening, terwijl het feitelijk als juist of onjuist aan te tonen is.

Nee, en ik ben het ook niet van plan het is gewoon mijn mening over hoe ik over dat zootje in de politiek denk! Duidelijk toch?:D

Dat jij zo'n fanatieke politiek fan bent, ik niet!

• Topic Starter Topic Starter
Vergeet niet dat de kamerleden op verzoek van RTL een enquete ingevuld hebben. Het was natuurlijk niet verplicht maar als je nu nog onfrisse zaken probeert te verbergen zal zich dat vanzelf tegen je keren als die onfrisse zaken boven water komen. De PVV-ers hadden veruit de meeste veroordeelde personen in de partij. De overige partijen amper of niet. Rijden onder invloed kwam 2 keer voor maar dat was wel uit een tijd dat je nog met een bierfles in de hand achter het stuur mocht gaan zitten. Even gechargeerd maar vroeger goldt er op dat gebied nou eenmaal een andere moraal. Het blijft natuurlijk laakbaar gedrag

Bij de PVV zijn het overwegend vrij recente gevallen en dat had boven water moeten komen toen deze frontsoldaten gecruteerd werden.

Nee, en ik ben het ook niet van plan het is gewoon mijn mening over hoe ik over dat zootje in de politiek denk! Duidelijk toch?:D

Dat jij zo'n fanatieke politiek fan bent, ik niet!

Dat is het meest eenvoudige he. Zodra iemand je om uitleg of bewijs vraagt, gewoon zeggen "oh maar dat is mijn mening" en dan denken dat je het er goed vanaf hebt gebracht.

Jij bent in de veronderstelling dat de Telegraaf en Powned dit soort 'graafwerk' niet al hebben uitgevoerd bij politici van de andere partijen? :o

Ja en daar is op die sites ook al genoeg over te vinden. Een special er over op nieuwsuur heb ik echter nog niet gezien.

Kijk, ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat dit extreme vormen aan neemt. Maar tegelijkertijd ligt de partij erg onder het vergrootglas. Dat hebben ze deels over zichzelf afgeroepen door zo hoog van de toren te blazen over dit soort onderwerpen. Voor een bepaalde gedeelte is het ook een beetje een aanval tegen dit kabinet in zijn algemeen. Al lijkt het me logisch dat de media dit soort onderwerpen oppakt.

Een aantal zaken worden imo ook wat overtrokken maar al is zelfs de helft maar waar, dan is het al te erg. Je kan je een aantal dingen afvragen; moeten dit soort mensen nog wel deel nemen aan de politiek? Ik vind dat in geval van sommige wel het geval en andere niet. Er is al eerder aangegeven hier dat een partij met de opstart dit soort problemen altijd heeft. PVV heeft dit erger maar daar zijn ook duidelijk aanwijsbare redenen voor. Het zou goed zijn voor de PVV als een aantal van deze mannen uit zichzelf opstapt en de PVV een beetje schoon schip kan maken.

Ik vind het wat te makkelijk om op zijn Klaas te gaan gillen over hoe dit typerend is voor de achterban van deze partij wat alleen bestaat uit mong*len. Voor een immer zo weloverwogen man lijkt mij dat toch wel erg kortzichtig.

Er valt een hoop op te merken, maar nogmaals dit is bij andere partijen ook zeker. Het gaat hier soms over zaken die zijn bijna 10 jaar geleden afgespeeld hebben. Ik vind bv van die Martinez baas die wel gewoon harde moves heeft gemaakt in Afganistan dat een kopstootje wel door de vingers gezien kan worden. Daar zullen er veel hier om lachen, maar ik vind het achteloos omspringen met miljoenen aan belastinggeld echt veel en veel erger. Sorry, als je met mij loopt te b**chen op straat kan je ook een tik verwachten als je te ver gaat. Dan kan je daarna heel zielig gaan lopen doen maar ik ben echt van mening dat er van mij best eens wat meer mensen in die kamer mogen zitten die van aanpakken weten. En ja hier komt een vlaag van opmerkingen maar ik vind dat hetzelfde met die Lucassen die dan een emmer water over iemand smijt die zijn hond keer op keer op zijn stoep laat schijten. Waar hebben we het over.

Welke mogelijkheden heeft Wilders om zijn rekruten te screenen, de 'effectieve' verklaring omtrent gedrag daargelaten?

Als we het eens omdraaien: waarom kan de media wel bijna dagelijks met dit soort dingen komen en zou Wilders dit niet kunnen achterhalen? Blijkbaar zijn al die processen verbaal en dergelijke gewoon publiekelijk, aangezien de omroepen hier gewoon gebruik van maken. Dat lijkt me dus niet echt een issue.

Dat is het meest eenvoudige he. Zodra iemand je om uitleg of bewijs vraagt, gewoon zeggen "oh maar dat is mijn mening" en dan denken dat je het er goed vanaf hebt gebracht.

En waar slaat dit nou weer op? En wat bedoel jij met goed er af gebracht?
Je moet je niet teveel bezig houden met politiek kereltje, het stijgt naar je hoofd.:D

Ik zeg toch de politiek interesseert mij geen bal meer want ik vind ze allemaal zakkenvullers, criminelen hetzij met witte boorden of niet, alcoholisten, en de meesten hebben maar 1 doel hun eigen ego zoveel mogelijk op de voorgrond plaatsen.
En nou wil jij dat ik dit allemaal voor jou ga onderbouwen met feitelijke bewijzen? En die zijn er niet dus ik raaskal maar wat? Ja sure.

En ja lekker eenvoudig, ik hou van eenvoudig al dat ingewikkelde en moeilijke gedoe.

Mijn punt is dat het te makkelijk is om mensen crimineel of alcoholist te vinden. Het is gewoon met bewijzen aan te tonen of dit wel of niet waar is, dus hierover een "mening" vormen is ongepast. Als je voor lekker eenvoudig bent, laat deze sectie dan gewoon met rust en ga je ongefundeerde "meningen" ergens anders verkondigen.

Grappig dat je me kereltje noemt trouwens, want je manier van argumenteren doet vermoeden dat je zelf de 17 jaar nog niet gepasseerd bent.

Die screening is volgens mij niet zo veel meer dan wat adres gegevens controleren etc. Het is echt niet dat ze daar aan dikke crime scene investigation doen ofzo. De media heeft een netwerk, ze kennen veel mensen en graven diep. Denk je dat Wilders thuis de hele dag op hyves pagina's zit te zoeken naar shit?

Die screening is volgens mij niet zo veel meer dan wat adres gegevens controleren etc. Het is echt niet dat ze daar aan dikke crime scene investigation doen ofzo. De media heeft een netwerk, ze kennen veel mensen en graven diep. Denk je dat Wilders thuis de hele dag op hyves pagina's zit te zoeken naar shit?

De media krijgt op de één of andere manier processen verbaal in handen. Hoe dit precies werkt weet ik niet, maar het is dus blijkbaar openbaar. Als zij dit kunnen, dan had Wilders dit ook kunnen doen. Het is een schandaal dat hij dit dus niet goed gecontroleerd heeft, want het is essentieel dat we goede bestuurders hebben in de bovenste lagen van ons stelsel. Hyves pagina's afzoeken heeft hier niks mee te maken.

Mijn punt is dat het te makkelijk is om mensen crimineel of alcoholist te vinden. Het is gewoon met bewijzen aan te tonen of dit wel of niet waar is, dus hierover een "mening" vormen is ongepast.
Als je voor lekker eenvoudig bent, laat deze sectie dan gewoon met rust en ga je ongefundeerde "meningen" ergens anders verkondigen.
Grappig dat je me kereltje noemt trouwens, want je manier van argumenteren doet vermoeden dat je zelf de 17 jaar nog niet gepasseerd bent.

Bepaal jij dat?Omdat jij mijn mening ongefundeerd vind, mag ik niet in de sectie politek en religieposten? Zo jij durft!!!!!!!!
Dus de sectie politiek en religie is alleen voor DBB'ers die langs de moeilijke weg en met van die dure hoogbegaafde intellectuele opmerkingen en dergelijke, aha.

Shit je hebt mij door ben 12 jaar en 6 maanden.

Laatst bewerkt:
De media krijgt op de één of andere manier processen verbaal in handen. Hoe dit precies werkt weet ik niet, maar het is dus blijkbaar openbaar. Als zij dit kunnen, dan had Wilders dit ook kunnen doen. Het is een schandaal dat hij dit dus niet goed gecontroleerd heeft, want het is essentieel dat we goede bestuurders hebben in de bovenste lagen van ons stelsel. Hyves pagina's afzoeken heeft hier niks mee te maken.

Wilders heeft in erg korte tijd een lijst van 30 mensen moeten presenteren. Op dat moment zijn al die mensen nog relatief onbekend en alles wat je over hen wil weten moet je zelf uitzoeken. Daar wordt echt wel wat tijd en moeite in gestoken, maar dat zijn gewoon grenzen aan. Vandaar ook dat iedere nieuwe partij deze problemen heeft, OOK andere partijen hebben behoorlijke extreme gevallen gehad, welliswaar niet in deze mate.

Op het moment dat de lijst gepresenteerd wordt, tja dan komt de info vanzelf boven drijven. Als mensen iemand op TV zien en daar wat smerigheid over weten dan melden zij dat vanzelf aan de media. De informatie stroom gaat dan natuurlijk wat makkelijker.

Nee dat denk ik inderdaad niet, maar als we de omgedraaide stelling van kprophecy lezen zou Wilders met evenveel moeite instaat moeten zijn om tot dezelfde constateringen te komen als een doorgewinterde journalist.

Oh ja mijn post was een reactie op kprophecy :)

In alle eerlijkheid weet ik niet precies hoe het werkt, dus ik kan er moeilijk een discussie over gaan voeren. Ik dacht wel dat Wilders beweerde geld in dergelijk onderzoek te hebben gestoken? Dat zou dan neem ik aan betekenen dat hij mensen heeft ingehuurd die er verstand van hebben?

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

Bepaal jij dat?Omdat jij mijn mening ongefundeerd vind, mag ik niet in de sectie politek en religieposten? Zo jij durft!!!!!!!!
Dus de sectie politiek en religie is alleen voor DBB'ers die langs de moeilijke weg en met van die dure hoogbegaafde intellectuele opmerkingen en dergelijke, aha.

Shit je hebt mij door ben 12 jaar en 6 maanden.

Nee, je moet het eerder als een vriendelijk verzoek zien. Bespeur ik daar trouwens frustratie door gebrek aan intellectueel vermogen aan jouw kant?

In alle eerlijkheid weet ik niet precies hoe het werkt, dus ik kan er moeilijk een discussie over gaan voeren. Ik dacht wel dat Wilders beweerde geld in dergelijk onderzoek te hebben gestoken? Dat zou dan neem ik aan betekenen dat hij mensen heeft ingehuurd die er verstand van hebben?

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

Nee, je moet het eerder als een vriendelijk verzoek zien. Bespeur ik daar trouwens frustratie door gebrek aan intellectueel vermogen aan jouw kant?

Je hebt hersenspinsels.:roflol:

---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:50 ----------

Nou voorruit dan maar, omdat in dit topic nog geen zinnig woord is geschreven mag je in dit topic wel posten. :D

Dank je wel Navy, maar er is een DBB'er die mij vriendelijk verzoekt om ergens anders mijn ongefundeerde mening te gaan uiten, tja zal zijn verzoekje wel inwilligen. Kan die een beetje bijkomen van al die stress.;)

Welke mogelijkheden heeft Wilders om zijn rekruten te screenen, de 'effectieve' verklaring omtrent gedrag daargelaten?

Misschien zijn vrienden bij de Mossad eens gebruiken, j/k. Als je niet je kandidaten goed kan screenen omdat het geld ontbreekt moet je je eens afvragen of er niet is mis is met de structuur van je partij. De PVV is zeer gesloten, bijna vergelijkbaar met een salafistisch bolwerk. Dan moet je hopen dat er geld binnenstroomt van sympathisanten maar blijkbaar gebeurt dat maar mondjesmaat.

Misschien zijn vrienden bij de Mossad eens gebruiken, j/k. Als je niet je kandidaten goed kan screenen omdat het geld ontbreekt moet je je eens afvragen of er niet is mis is met de structuur van je partij. De PVV is zeer gesloten, bijna vergelijkbaar met een salafistisch bolwerk. Dan moet je hopen dat er geld binnenstroomt van sympathisanten maar blijkbaar gebeurt dat maar mondjesmaat.

Zo'n antecedentenonderzoek kan zeer uitgebreid zijn mits je hierom vraagt. Lafjes iemand op Curriculum Vitae en goed vertrouwen aanstellen is wel zeer naïef.
Maar de lijst moest snel af.

5 jaar is best lang om een onderzoek uit te voeren. Brinkman is ook nooit volledig onderzocht blijkt nu.

Lijken kunnen natuurlijk altijd de kast vallen, dat komt bij alle partijen voor. Maar nu lijkt het er op dat bijna de hele PVV 1 grote grafkelder is.

Laat Xtralarge hierbuiten, wil je. :)

Hij zal zijn afwegingen hebben gemaakt, wellicht neemt hij dit risico op de koop toe. Wat zijn de gevolgen voor zijn partij wanneer men bijvoorbeeld instemt met de ideeën van Hero B?

De gevolgen zijn dat nog meer patjepeeërs een toevlucht zoeken tot de partij, dat weet Wilders ook wel. De LPF ging daar mede aan ten onder en Verdonk met haar vastgoedkliek in de gelederen was al kapot voordat ze kon oogsten.

Alle Pvv`ers met ontucht het land uit?

Terug
Naar boven