AndroidHealthClinic

Sticky Het grote SARMS topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik lees veel ervaringen met Cardarine. Hoe is het om weer te stoppen hiermee? Pleurt je conditie weer achteruit? Of kun je in potentie zelfs werken tijdens de periode dat je Cardarine gebruikt?

En wat betreft de gains die je maakt met Ostarine, zijn deze makkelijk houdbaar?



Oke thanks. Echter heb ik ontdekt dat er prima leveranciers binnen de EU zijn, dus is importeren niet nodig.

Doordat je meeer cardio kan doen is je algemene conditie wel verbeterd.
Echter toen ik stopte ging ze wel een beetje terug achteruit, maar ze is beter als ervoor:)
 
Dag 3 Ostarine, en ook dag 3 goed misselijk...
Ben van 20mg de eerste dag naar 10mg de 2e en 3e dag gegaan, maar de misselijkheid blijft.
Zo zal mn vetpercentage vast dalen, maar dit was natuurlijk niet de bedoeling op deze manier.
Iemand een tip hoe van de misselijkheid af te komen?
 
Volgens mij mag ik hier geen merken noemen. Is een amerikaanse via de nederlandse weg gekocht.
 
Met een M

Heb ook wat lopen googelen, en zag dat het wel vaker voorkomt, maar enige wat ik vind is dat het een week kan aanhouden. Hoop dat iemand een tip heeft dat het korter kan zeg maar :-)
 
Met een M

Heb ook wat lopen googelen, en zag dat het wel vaker voorkomt, maar enige wat ik vind is dat het een week kan aanhouden. Hoop dat iemand een tip heeft dat het korter kan zeg maar :-)

Het is een lichaamsvreemde stof dus je lichaam moet er even aan wennen, wanneer en hoe neem je het in?
 
Ik neem het in de ochtend in na mn ontbijt met een glas water
 
Ga ik ook wel vanuit. Vervelendste is dat ik me nu naar de sportschool moet slepen, en eten lastig is
 
Ik had er totaal geen last van Ducked! Wel raar inderdaad, is het al beter ?
 
Het is met vlagen erger, en dan weer wat minder. Niet heel beroerd, maar gewoon irritant zeg maar
 
Vreemd, echt nooit last gehad met Sarms en ook Osta gehad....
 
Eerste keer hier! Ik ben 23 jaar en doe aan calisthenics. Ongeveer 90 kg, 193cm lang, 12% bf en ik wil Sarms proberen. Ben 5 maanden volledig veganistisch, eet 3700-4000 (clean) calorieën per dag en dit zijn mijn doelen: meer kg met weighted pull ups/dips en meer muscle ups en overall gewoon sterker worden.

Mijn ideale gewicht ligt tussen de 89-93kg maar met minder bf%. Mijn vraag aan jullie is: wat voor sarms en eventuele pct zou ik mij in verdiepen? (Advies, tips etc)

Thanks!
 
Ik kan me voorstellen dat calisthenics zwaar voor je gewrichten kan zijn a. Ik zou dan Ostarine aanraden.

Je kunt hierbij laten of stacken met S4 voor serieuse kracht gains. Of stacken met Cardarine voor zeer verbeterd uithoudingsvermogen.

PCT 3-4 weken Clomid op 25mg per dag.
 
Ik kan me voorstellen dat calisthenics zwaar voor je gewrichten kan zijn a. Ik zou dan Ostarine aanraden.

Je kunt hierbij laten of stacken met S4 voor serieuse kracht gains. Of stacken met Cardarine voor zeer verbeterd uithoudingsvermogen.

PCT 3-4 weken Clomid op 25mg per dag.

Bedankt voor je reactie! Dat is denk ik ook de beste optie. S4 is denk ik teveel voor mij. Is Ostarine ook prima alleen te gebruiken? (Al is de uithoudingsvermogen ook mooi meegenomen)

Lees bij een aantal artikelen dat je bij ostarine geen pct nodig hebt. Wil geen risico's nemen. Wat is jouw kijk daar op?
 
Bedankt voor je reactie! Dat is denk ik ook de beste optie. S4 is denk ik teveel voor mij. Is Ostarine ook prima alleen te gebruiken? (Al is de uithoudingsvermogen ook mooi meegenomen)

Lees bij een aantal artikelen dat je bij ostarine geen pct nodig hebt. Wil geen risico's nemen. Wat is jouw kijk daar op?

Ostarine is uiteraard ook alleen te gebruiken. Al schijnt de synergetische werking met Cardarine wel de moeite waard te zijn.

Ik persoonlijk zou wel een kleine PCT doen. Maar dat baseer ik vooral op mijn positieve ervaring met Clomid (op 25mg). Had 0,0 sides ervan. En de onderdrukking, al is die maar heel klein bij Ostarine, zal sneller herstellen met behulp van Clomid. Dus meer onder het motto van ‘why not?’ zou ik het aanraden.

Bij Ostarine only zou je de PCT op 2 weken kunnen laten. Regel eigenlijk wel even originele Clomid..
 
Laatst bewerkt:
Ostarine is uiteraard ook alleen te gebruiken. Al schijnt de synergetische werking met Cardarine wel de moeite waard te zijn.

Ik persoonlijk zou wel een kleine PCT doen. Maar dat baseer ik vooral op mijn positieve ervaring met Clomid (op 25mg). Had 0,0 sides ervan. En de onderdrukking, al is die maar heel klein bij Ostarine, zal sneller herstellen met behulp van Clomid. Dus meer onder het motto van ‘why not?’ zou ik het aanraden.

Bij Ostarine only zou je de PCT op 2 weken kunnen laten. Regel eigenlijk wel even originele Clomid..

Duidelijk! Ik heb al de enige research gedaan, maar ik ga toch even wat meer lezen. Bedankt voor je hulp en ik ga het proberen:)
 
Heb toch zeker al 40 pagina's door gespit van dit topic.

Maar ik vraag het toch maar ff zo.

Ik ben al een aantal maanden aan het cutten, met goede resultaten tot dusver. Kom van ong 26% en sta nu op 15 a 16% ( 4 punts meting )
Ben toch wel heel geïnteresseerd geraakt naar Sarms, bedoeling zou dan ook zijn voor tijdens het cutten. Bedoeling is te starten wanneer ik op 13% sta zodat ik dan nog lekker door kan tot de 10%. Liefst zonder massa verlies en helemaal mooi zou zijn zelfs beetje massa winst nog.
Momenteel al de massa nog vastgehouden, en als het zo door gaat houd ik dat ook wel vol tot de 13%, al merk ik wel dat het nu serieus trager gaat met vet verliezen.

Zoek dus een lekker steuntje in de rug voor die laatste weken van de cut! Zat zelf te denken aan ostarine?

Kan weinig informatie vinden over hoe erg sarms de lever belasten, hier ben ik dan ook zeer benieuwd naar. Aangezien een avondje stappen met flink wat drank nog wel redelijk vaak voorkomt.

Thanks alvast!
 
Back
Naar boven