AndroidHealthClinic

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

Handel in pb is niet toegelaten.
 
Heu... en hoe vraagt ge er dan niet openlijk naar ??? :dunno:

Door een topic te lezen en aan de hand daarvan via PB iemand te benaderen...Zo word ik ook vaak benaderd; "Ik las in een topic dat jij ervaring hebt, kun je me meer vertellen..."
 
Aaah, ok :thumb:
(had het echt mis begrepen dus... :o)
 
heeft iemand ervaring met 4-super andro? zoja wat zijn je ervaringen?

(doel is om het te stacken met lgd-4033)
 
Hey allen

Ik zat te denken aan een sarm kuurtje, laatste tijd veel over gelezen en ben benieuwd wat het mij kan brengen tijdens mijn cut. Normaal gebruik ik hiervoor niets. Maar zat nu te denken aan ostra en s4. Zoiets als dit:

1-3 week: ostra 20mg ed.
3-8 week: s4 50-75mg ed. Verhogen gedurende week.

Meningen?
 
Hey allen

Ik zat te denken aan een sarm kuurtje, laatste tijd veel over gelezen en ben benieuwd wat het mij kan brengen tijdens mijn cut. Normaal gebruik ik hiervoor niets. Maar zat nu te denken aan ostra en s4. Zoiets als dit:

1-3 week: ostra 20mg ed.
3-8 week: s4 50-75mg ed. Verhogen gedurende week.

Meningen?

warom stop je na 3 weken met osta en ga je over op s4?
waarom ga je bij een eerste sarm kuurtje gelijk voor 2 compounds en verhoog je een ook nog boven de aanbevolen dosering?
 
warom stop je na 3 weken met osta en ga je over op s4?
waarom ga je bij een eerste sarm kuurtje gelijk voor 2 compounds en verhoog je een ook nog boven de aanbevolen dosering?

Ik vroeg me precies hetzelfde af...

Start gewoon lekker met 6-8 weken Osta only, om te kijken hoe je hier (lichamelijk) op reageert...Lijkt mij de beste Sarm om mee te beginnen. Je zou eventueel tijdens je cut ook Cardarine kunnen nemen om mee te starten, als ondersteuning van je cardio / verhoging uithouding. Die is sowieso niet onderdrukkend en niet al te zwaar.
 
Hey allen

Ik zat te denken aan een sarm kuurtje, laatste tijd veel over gelezen en ben benieuwd wat het mij kan brengen tijdens mijn cut. Normaal gebruik ik hiervoor niets. Maar zat nu te denken aan ostra en s4. Zoiets als dit:

1-3 week: ostra 20mg ed.
3-8 week: s4 50-75mg ed. Verhogen gedurende week.

Meningen?

Gewoon 8 weken lang 20mg Ostarine, meer heb je echt niet nodig.
 
Ik meende dat s4 ook vet verbranding met zich mee brengt. Wat is nou precies het verschil dan?
 
Ik meende dat s4 ook vet verbranding met zich mee brengt. Wat is nou precies het verschil dan?

s4 is ook zeker wel goed in een cut, maar waarom begin je als eerste cycle gelijk met 2 compounds?

heb je je goed in gelezen in de side effects?
 
Het lichtelijk onderdrukken en bij s4 bind het ook aan de oogrecepters.
 
Het lichtelijk onderdrukken en bij s4 bind het ook aan de oogrecepters.

Juist...en omdat je niet weet hoe je op SARMs reageert, zou ik met de meest eenvoudige beginnen, te weten Ostarine. Als dat goed gaat, kun je in een volgende cycle altijd gaan combineren. Ik zou persoonlijk sowieso niet met S4 beginnen, maar ik ben dan ook panisch wat ogen betreft.
 
Prima weet ik voldoende, hou ik osta aan!
 
Laatst bewerkt:
Hoe zit het met regelgeving in NL? Kun je SARMS importeren? (lees; kopen op een site uit de USA)
 
Volgens mij wel, zolang het wordt aangegeven wordt dat het niet voor menselijke consumptie is en voor onderzoek doeleinden is.
 
Ik lees veel ervaringen met Cardarine. Hoe is het om weer te stoppen hiermee? Pleurt je conditie weer achteruit? Of kun je in potentie zelfs werken tijdens de periode dat je Cardarine gebruikt?

En wat betreft de gains die je maakt met Ostarine, zijn deze makkelijk houdbaar?

Volgens mij wel, zolang het wordt aangegeven wordt dat het niet voor menselijke consumptie is en voor onderzoek doeleinden is.

Oke thanks. Echter heb ik ontdekt dat er prima leveranciers binnen de EU zijn, dus is importeren niet nodig.
 
Back
Naar boven