Fitness Seller

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

Theoretisch zou het niet moeten kunnen toch? Maar er zit vaak AAS in.
 
Onzin, ook bij sarms kan het als je er gevoellig voor bent. De kans dat het gebeurt is echter heel klein.
Weet je wel wat sarms zijn? Mag je mij toch eens uitleggen hoe sarms voor oestrogene sides kunnen zorgen.
 
Hoe zit het met voeding, slaap en dergelijk? Dit moet wel goed zijn anders zul je er weinig profijt van hebben. Van 13-10% zul je geen massa verliezen indien je het goed doet. Daarnaast heb je bij een hoger bodyfat meer last van oestrogeen sides

Tip top in orde. Heb ook begeleiding van een trainer die zelf vroeger op podium gestaan heeft, wel 1 van de oude stempel maargoed :p.

Oestrogeen sides nog niet eerder tegengekomen bij sarms moet ik zeggen, is hier kans op? Heb van mezelf wel beetje puffy nipples dus ben wel bang voor gyno zegmaar.

Hmm ja ik kom van 26% he, doe er echt al maaanden over. Ga lekker slow en steady en maak zelfs heel rustig aan nog kracht gains. Maar heb beetje het idee dat het nu serieus trager gaat.
10% wil ik halen over 12 weken. Sta nu op 15% a 16%. Dus moet mikken op 0,5% per week nu. Dus het moet nu allemaal iets sneller gaan, vandaar dat ik beetje zit met dat ik misschien dan wel massa in ga leveren.

Eet momenteel 2450 kcal. Waarvan ongeveer 80 vet 260 koolhydraat en 230 eiwit. Kan eventueel schema wel eens posten. Overigens wordt het eetschema elke paar weken aangepast waar nodig. Zo ben ik begonnen met cutten op 3200 kcal en zit dus nu op 2450. Vanaf volgende week gaan we waarschijnlijk nog ietsjes verlagen.

Edit- 230 koolhydraat. ( net even schema bekeken )
 
Weet je wel wat sarms zijn? Mag je mij toch eens uitleggen hoe sarms voor oestrogene sides kunnen zorgen.

Je kunt heel misschien last krijgen van relatief teveel oestrogeen als je eigen test wordt onderdrukt.. Maar SARMS aromatiseren in elk geval niet.
 
Als de sarm koppelt aan de receptor komt er meer vrije test, wat omgezet kan worden naar oestrogeen? Of zie ik het nu verkeerd?
 
Als de sarm koppelt aan de receptor komt er meer vrije test, wat omgezet kan worden naar oestrogeen? Of zie ik het nu verkeerd?
Ga even terug naar fase 1: inlezen.
 
Hoe zit het dan?
SARMs zijn selective androgen receptor modulators. Zij hechten net zoals AAS aan de androgeenreceptor. Door deze hechting zal er genexpressie plaatsvinden en het resultaat daarvan is enerzijds verhoogde eiwitsynthese (anabool) en anderzijds toename van androgene effecten (haarverlies, lagere stem, meer lichaamsbeharing etc).
SARMs aromatiseren niet, dus er wordt ook geen oestrogeen gevormd. Dit kan alleen uit testosteron worden gevormd via het aromatase enzym.
Het feit dat SARMs aan de androgeenreceptor hechten en daar genexpressie plaatsvindt, zal het lichaam minder tot niet aanzetten tot het maken van testosteron omdat het lichaam zoekt naar homeostase. Dat betekent dus ook dat er geen oestrogeen meer wordt gevormd (meteen ook een van de redenen waarom je altijd test in een cycle gebruikt en waarom SARMs only voor een lange tijd af te raden is). Oestrogeen heb je namelijk ook nodig voor je algehele gezondheid (beschermt bijvoorbeeld cellen).

Je kunt dus ook geen last krijgen van teveel oestrogeen als je testosteron wordt onderdrukt, tenzij je testosteron zelf toedient.
 
SARMs zijn selective androgen receptor modulators. Zij hechten net zoals AAS aan de androgeenreceptor. Door deze hechting zal er genexpressie plaatsvinden en het resultaat daarvan is enerzijds verhoogde eiwitsynthese (anabool) en anderzijds toename van androgene effecten (haarverlies, lagere stem, meer lichaamsbeharing etc).
SARMs aromatiseren niet, dus er wordt ook geen oestrogeen gevormd. Dit kan alleen uit testosteron worden gevormd via het aromatase enzym.
Het feit dat SARMs aan de androgeenreceptor hechten en daar genexpressie plaatsvindt, zal het lichaam minder tot niet aanzetten tot het maken van testosteron omdat het lichaam zoekt naar homeostase. Dat betekent dus ook dat er geen oestrogeen meer wordt gevormd (meteen ook een van de redenen waarom je altijd test in een cycle gebruikt en waarom SARMs only voor een lange tijd af te raden is). Oestrogeen heb je namelijk ook nodig voor je algehele gezondheid (beschermt bijvoorbeeld cellen).

Je kunt dus ook geen last krijgen van teveel oestrogeen als je testosteron wordt onderdrukt, tenzij je testosteron zelf toedient.

Aha, weten we dat ook weer
 
Weet je wel wat sarms zijn? Mag je mij toch eens uitleggen hoe sarms voor oestrogene sides kunnen zorgen.

Heb hier toch meerdere dingen over gelezen, vond het er logisch uitzien maar zal dan wel niet. Je hebt wel gelijk dat het eigenlijk niet zou moeten kunnen
Elk bedrijf zal er wel troep ingooien.
 
Heb hier toch meerdere dingen over gelezen, vond het er logisch uitzien maar zal dan wel niet. Je hebt wel gelijk dat het eigenlijk niet zou moeten kunnen
Elk bedrijf zal er wel troep ingooien.
De uitleg is al gegeven door JochemB. Da's toch iets wat iedere sarmgebruiker op zijn minst toch al op internet zou moeten gelezen hebben.
 
De uitleg is al gegeven door JochemB. Da's toch iets wat iedere sarmgebruiker op zijn minst toch al op internet zou moeten gelezen hebben.

Dit idd. Dat is 1 van de voornaamste redenen om SARMS te verkiezen boven AAS.
 
Dit idd. Dat is 1 van de voornaamste redenen om SARMS te verkiezen boven AAS.
Indien ik zeker zou zijn dat die pilletjes of poeders ook bevatten wat ze zouden moeten bevatten en daar ben ik nog altijd niet zeker van en dat bewijs heeft niemand mij tot nu toe geleverd. En als er dan personen zijn die last krijgen van oestrogene sides, dan weet ik ook al genoeg.
 
De uitleg is al gegeven door JochemB. Da's toch iets wat iedere sarmgebruiker op zijn minst toch al op internet zou moeten gelezen hebben.

Dit idd. Dat is 1 van de voornaamste redenen om SARMS te verkiezen boven AAS.

klopt heb het wel gelezen, en ik weet dat dit het voordeel tegenover AAS is. toch krijgen enkele gevallen het van bekende bedrijven zoals EA, die zullen dan ook wel rommelen met hun sarms
 
Dit idd. Dat is 1 van de voornaamste redenen om SARMS te verkiezen boven AAS.
Ik zou nooit of te nimmer SARMs verkiezen boven AAS.
1. Weinig relevant wetenschappelijk onderzoek.
2. Overhyped.
3. SARMs zijn relatief zwak.
4. Je weet niet wat er in SARMs zit. AAS van bekende merken worden relatief vaak onafhankelijk getest.
5. SARMs kun je niet lang nemen zoals ik heb uitgelegd een paar posts terug.

Beter gewoon geen watje zijn en een degelijke cycle test + mast nemen.
 
Ik zou nooit of te nimmer SARMs verkiezen boven AAS.
1. Weinig relevant wetenschappelijk onderzoek.
2. Overhyped.
3. SARMs zijn relatief zwak.
4. Je weet niet wat er in SARMs zit. AAS van bekende merken worden relatief vaak onafhankelijk getest.
5. SARMs kun je niet lang nemen zoals ik heb uitgelegd een paar posts terug.

Beter gewoon geen watje zijn en een degelijke cycle test + mast nemen.

Vergeet S23 niet die is alles behalve een zwakke sarm en zeker inruilbaar voor een oral in een test cycle, ik zou persoonlijk S23 ook niet nemen zonder een dosis test, ik heb het zelf op 30mg genomen en geprobeerd 40mg er van te maken maar dat was voor mij te veel van het goede.

De rest van de sarms zoals osta,gw,s4 etc zijn wel wat aan de zwakkere kant en niet de investering waard.
 
Ik zou nooit of te nimmer SARMs verkiezen boven AAS.
1. Weinig relevant wetenschappelijk onderzoek.
2. Overhyped.
3. SARMs zijn relatief zwak.
4. Je weet niet wat er in SARMs zit. AAS van bekende merken worden relatief vaak onafhankelijk getest.
5. SARMs kun je niet lang nemen zoals ik heb uitgelegd een paar posts terug.

Beter gewoon geen watje zijn en een degelijke cycle test + mast nemen.

Beetje kort door de bocht. Als je heel gevoelig bent voor sides zoals kaaheid en acne, dan zijn SARMS (mits echt) een zegen. Ze zijn misschien relatief zwak, maar er zijn genoeg jongens op internet te vinden die prima fysieken hebben gebouwd met SARMS. En ja ze zijn stukken duurder, maar ik smijt liever wat meer geld neer, dan dat ik met een kale puisterige kop moet rondlopen. Plus 99% hier heeft geen podium ambities maar wil gewoon een sexy ass body voor het op strand. Dat moet met SARMS wel lukken.

Ik ga binnenkort ontdekken wat SARMS doen. Mijn eerste (en laatste) AAS kuur viel smerig tegen qua sides (acne vooral). Nu hopen dat SARMS wel goed bevallen. Ik neem straks LGD + S4. Ik dus nog niet oordelen over de effectiviteit ervan. Eerst proberen, dan pas roepen.
 
Vergeet S23 niet die is alles behalve een zwakke sarm en zeker inruilbaar voor een oral in een test cycle, ik zou persoonlijk S23 ook niet nemen zonder een dosis test, ik heb het zelf op 30mg genomen en geprobeerd 40mg er van te maken maar dat was voor mij te veel van het goede.

De rest van de sarms zoals osta,gw,s4 etc zijn wel wat aan de zwakkere kant en niet de investering waard.
Al zou dat zo zijn, dan geldt nog steeds punt 1, 2 en 4.
 
Beetje kort door de bocht. Als je heel gevoelig bent voor sides zoals kaaheid en acne, dan zijn SARMS (mits echt) een zegen. Ze zijn misschien relatief zwak, maar er zijn genoeg jongens op internet te vinden die prima fysieken hebben gebouwd met SARMS. En ja ze zijn stukken duurder, maar ik smijt liever wat meer geld neer, dan dat ik met een kale puisterige kop moet rondlopen. Plus 99% hier heeft geen podium ambities maar wil gewoon een sexy ass body voor het op strand. Dat moet met SARMS wel lukken.

Ik ga binnenkort ontdekken wat SARMS doen. Mijn eerste (en laatste) AAS kuur viel smerig tegen qua sides (acne vooral). Nu hopen dat SARMS wel goed bevallen. Ik neem straks LGD + S4. Ik dus nog niet oordelen over de effectiviteit ervan. Eerst proberen, dan pas roepen.
Niets van mijn post was kort door de bocht? Ik zeg ze zijn relatief zwak, vergeleken met AAS ja. Dat geldt voor zowel de anabole als de androgene effecten.
 
Er zijn ook sarms die wel onderdrukken en zo erg als AAS. Snap niet dat iemand deze zou willen nemen.
 
Back
Naar boven