toenlytje
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 718
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 40kg
Heb toch zeker al 40 pagina's door gespit van dit topic.
Maar ik vraag het toch maar ff zo.
Ik ben al een aantal maanden aan het cutten, met goede resultaten tot dusver. Kom van ong 26% en sta nu op 15 a 16% ( 4 punts meting )
Ben toch wel heel geïnteresseerd geraakt naar Sarms, bedoeling zou dan ook zijn voor tijdens het cutten. Bedoeling is te starten wanneer ik op 13% sta zodat ik dan nog lekker door kan tot de 10%. Liefst zonder massa verlies en helemaal mooi zou zijn zelfs beetje massa winst nog.
Momenteel al de massa nog vastgehouden, en als het zo door gaat houd ik dat ook wel vol tot de 13%, al merk ik wel dat het nu serieus trager gaat met vet verliezen.
Zoek dus een lekker steuntje in de rug voor die laatste weken van de cut! Zat zelf te denken aan ostarine?
Kan weinig informatie vinden over hoe erg sarms de lever belasten, hier ben ik dan ook zeer benieuwd naar. Aangezien een avondje stappen met flink wat drank nog wel redelijk vaak voorkomt.
Thanks alvast!
Ostarine is een goede starters sarm en zal zeker helpen je massa te behouden, echter is een avondje flink drinken natuurlijk erg slecht voor zowel vetverlies en massabehoud.
Ik heb zelf ook 1x redelijk gedronken tijdens een LGD cycle maar ik raad het je zeker niet aan, ik merkte dat het me behoorlijk onderdrukte en was bijna een week lang lui en had nergens zin aan. Echter drink ik zelf echt maximaal een paar keer per jaar dus kan het ook daar aan liggen.
Als jij van plan bent redelijk vaak veel te drinken (vaker dan 2x in de cycle) dan raad ik het je af, Echter is een paar drankjes niet heel erg zolang dit niet elke dag is. Je zult toch keuzes moeten maken.

ben momenteel ook 6 dagen in de week super strikt dus denk dat dat wel goed zit.