AndroidHealthClinic

Sticky Het grote SARMS topic

Wat zou jij evt adviseren voor een 1e keer? qua sarms evt nakuur, doel is groter/sterker worden, vet krijg ik wel naar beneden dmv juiste voeding.

Ik ben nu bezig met een s4/lgd stack, zie ook mn log.
Dat bevalt behoorlijk goed, behoorlijke krachttoemane en behoorlijk wat massa.

Zou kiezen voor LGD op 10mg voor 8 weken.
Nakuur Clomid 50/50/25/25 of nolva 20/20/10/10
Je kan je cycle eventueel verlengen tot 12 weken.

Idd 8, of anders is 6 toch wel het minimum

Hoe pak jij je voeding aan? Gewoon balls to the walls bulken?

Idd, bijna eten tot ik er bij neerval. Eerste weken superclean 400 cals boven onderhoud gegeten, inmiddels wel wat meer met af en toe iets minder “cleans” ertussen. Anders veel te veel honger en red ik het echt niet zoveel te eten.

Wat zou jij evt adviseren voor een 1e keer? qua sarms evt nakuur, doel is groter/sterker worden, vet krijg ik wel naar beneden dmv juiste voeding.
Lgd en S4 en boven onderhoud eten! Gaat heel goed voor je werken
Daarna cutten als je dat nodig vind:)

Of daarvoor cutten. Zodat je geen zorgen hebt over te dik worden en je tijdens het hetstel fatsoenlijk kan blijven eten.
Klopt, weet natuurlijk niet op welk vetpercentage hij nu staat... maar zit zelf in week 6 van LGD+S4 en je kan toch wel wat winnen zonder dat je vetpercentage zichtbaar stijgt bn zelfs iets vasculairder (denk door hogere dosis S4)

Laatst bewerkt:
Zijn er hier ook mensen met bijwerkingen met MK677 ?
Verhoogd bloedsuiker in het lichaam. Droge mond, heeel veel water drinken en veel plassen

Klopt, weet natuurlijk niet op welk vetpercentage hij nu staat... maar zit zelf in week 6 van LGD+S4 en je kan toch wel wat winnen zonder dat je vetpercentage zichtbaar stijgt bn zelfs iets vasculairder (denk door jogere dosis S4)

op hoeveel mg s4 zit je dan?

Sides: Ogen passen wel echt traag aan van licht naar donker, vooral snachts soms wat lastig.
Voor de rest eigenlijk weinig last van sides.

Meerwaarde ten op zichte van 50 mg per dag heb ik eerlijk gezegd nog niet gemerkt.
Kracht gaat goed vooruit, maar dit was ook op 50 mg en dit kan ook mede door LGD zijn.

Sides: Ogen passen wel echt traag aan van licht naar donker, vooral snachts soms wat lastig.
Voor de rest eigenlijk weinig last van sides.

Meerwaarde ten op zichte van 50 mg per dag heb ik eerlijk gezegd nog niet gemerkt.
Kracht gaat goed vooruit, maar dit was ook op 50 mg en dit kan ook mede door LGD zijn.

Hd je op 50mg ook last van de ogen dan? Ik merk er echt vrij weinig van namelijk op 50 soms een vlekje maar niks met nachtblind of iets

Terug
Naar boven