AndroidHealthClinic

Sticky Het grote SARMS topic

ik twijfel zelf ook tussen 8 of 12 weken, wat weet jij van s4 dat pas piekt bij 12 weken? de een zegt van wel de ander zegt onzin. stack je er 10mg lgd bij?
De effecten van S4 waren al merkbaar tegen het einde van de tweede week en zelf heb ik bij de vorige cycle de piek naar mijn gevoel gehad in week 6-7.
Ik heb ook GW laten meelopen toen, deze was vrijwel direct merkbaar..
Klopt, 10 mg LGD ed.

De effecten van S4 waren al merkbaar tegen het einde van de tweede week en zelf heb ik bij de vorige cycle de piek naar mijn gevoel gehad in week 6-7.
Ik heb ook GW laten meelopen toen, deze was vrijwel direct merkbaar..
Klopt, 10 mg LGD ed.

ik zit in week 4 van s4 en merk totaal geen sides, had een betere pomp en leek wat harder maar vrij weinig verder.

Ik merkte Mn s4 ook al wel tegen einde week 2, misschien nog iets eerder zelfs. Op 50mg/ed

Ik merkte Mn s4 ook al wel tegen einde week 2, misschien nog iets eerder zelfs. Op 50mg/ed

bedoel je dan de positieve effecten of meer de sides? ik heb het gevoel dat ik wel iets harder en vasculairder ben maar om nou te Zeggen dat het echt heel veel scheelt dat niet. qua vision sides heb ik ook echt totaal niks op 50mg/d dus ik vraag me een beetje af of de kwaliteit wel zo goed is. Merk van lgd bijvoorbeeld vele malen meer. echter had ik bij rad ook niet echt het gevoel dat het een hele grote meerwaarde had als lgd only, enige wat ik had was nogal wat lethargie of een flinke onderdrukking.

bedoel je dan de positieve effecten of meer de sides? ik heb het gevoel dat ik wel iets harder en vasculairder ben maar om nou te Zeggen dat het echt heel veel scheelt dat niet. qua vision sides heb ik ook echt totaal niks op 50mg/d dus ik vraag me een beetje af of de kwaliteit wel zo goed is. Merk van lgd bijvoorbeeld vele malen meer. echter had ik bij rad ook niet echt het gevoel dat het een hele grote meerwaarde had als lgd only, enige wat ik had was nogal wat lethargie of een flinke onderdrukking.

Dan bedoel ik de positieve effecten, de side die ik heb is wat moeite bij omschakelen licht/donker en kwam pas na 3 weken ofzo

Dan bedoel ik de positieve effecten, de side die ik heb is wat moeite bij omschakelen licht/donker en kwam pas na 3 weken ofzo

ja ik heb daar dus echt totaal geen last van, meer iets van een vlekje soms aan de rand van mijn zicht maar dat kan best dat ik dat hiervoor ookal had. Aangezien iedereen zo klaagt over die vision sides van s4 begon ik een beetje te twijfelen aan de kwaliteit, met al die kleuren etc heb ik echt totaal niet.

Vele mensen spreken over een gele tint in hun zicht, hier heb ik ook nog niets van gemerkt.
Maar het is dan ook van persoon tot persoon afhankelijk of de S4 bindt met de receptoren in de ogen heb ik gelezen.

ja ik heb daar dus echt totaal geen last van, meer iets van een vlekje soms aan de rand van mijn zicht maar dat kan best dat ik dat hiervoor ookal had. Aangezien iedereen zo klaagt over die vision sides van s4 begon ik een beetje te twijfelen aan de kwaliteit, met al die kleuren etc heb ik echt totaal niet.

Er is veel troep op de markt, of ondergedoseerd, of helemaal geen sarm.
Las in ander topic ook dat je last had van beginnende gyno wat in principe niet kan met sarms.
Zou toch idd een beetje twijfelen aan je bron, al heeft bij lange na niet iedereen last van zicht-sides op s4.

Er is veel troep op de markt, of ondergedoseerd, of helemaal geen sarm.
Las in ander topic ook dat je last had van beginnende gyno wat in principe niet kan met sarms.
Zou toch idd een beetje twijfelen aan je bron, al heeft bij lange na niet iedereen last van zicht-sides op s4.

Haal momenteel ook niet meer bij die bron, leek betrouwbaar enzo maar schijn bedriegt ook veel goede recensies erover was ook tevreden eigenlijk tot ik een tijd geleden ineens wat bijwerkingen kreeg.
of het echt gyno is of meer vochtophoping ben ik nog steeds niet 100% over uit maar heb wel maatregelen getroffen.

Iemamd hier ervaring met mk-677 als anti-aging? Maw: ED 10-25mg voor onbepaalde tijd.

Hoe veel tijd zouden jullie houden tussen 2 osta only kuurs ? van circa 7 weken.

Ik wacht zelf ook 1 maand na mijn nakuur om terug te starten.

2 maanden geleden ben ik gestopt, dus opzich zal het wel weer kunnen?
Ben wel voorzichtig, maar ik denk dat ik nog een week of 2 wacht alvorens ik weer begin.
Dank voor jullie antwoorden

Als je 100% zeker wil zijn moet je bloed laten trekken, dan kan je zien of je volledig herstelt bent:)
Als je nog 2 weken wacht moet je je zeker geen zorgen maken.

Is er eigenlijk een mogelijkheid om je sarms te laten testen op inhoud? Zoja heeft iemand dit wel eens gedaan en wat kost dit?

Zijn er hier ook mensen met bijwerkingen met MK677 ?
Verhoogd bloedsuiker in het lichaam. Droge mond, heeel veel water drinken en veel plassen
Verhoogde bloedsuikerspiegel kan een gevolg zijn van groeihormoon en is MK677 geen groeihormoonverhoger? Verhoogde bloedsuikerspiegel, droge mond, veel drinken en plassen zijn dan weer bijwerkingen van diabetes. Heb je misschien aanleg voor diabetes?

Laatst bewerkt:
Opmerking niet meer van toepassing.

Laatst bewerkt:
Erg interessante topic... al vele posts... De eerste post is ondertussen 3 jaar oud.
Is er ondertussen een algemene consensus? Zijn er veranderingen in vergelijking met de 1e, oorspronkelijke post?
Ik volg dit op.

In mijn vorige post vroeg ik of een source legit was, dit mocht blijkbaar niet? Ik heb meerdere sarms sources hier gezien. Mag ik hier vragen of een sarms source legit is?

In ieder geval ik heb ergens ostarine besteld, maar ik weet niet of het legit was. Ik zou me niet zo druk maken als het gewoon onder dosed was, maar ik maar me zorgen omdat ik denk dat er wat anders in zat, pro hormones misschien.

De eerste dag dat ik het innam en bij de eerste training (zelfde dag) voelde ik me al zeer goed, werd niet moe, was gefocused. Dit was trouwens een mma training. Placebo effect misschien wel..

Lang verhaal kort: ik moest testen hoe ik me voelde bij het verliezen van water vocht in de sauna voor een weging voor me gevecht, dit was op dag 4. Ik nam elke dag 20 mg ostarine. Op dag 5 stopte ik met het innemen van de capsules, omdat ik erg ziek werd. Op dag 5, dus 1 dag na de sauna werd ik ziek, ik had veel slijm vorming in mijn keel, ook kreeg ik het koud terwijl ik met veel kleren onder de dekens lag, ook had ik hoofdpijn maar ik kreeg die dag wel een goede hoek dus de hoofdpijn kon daaraan liggen, maar de slijm vormers achter mijn wenkbrauwen deden wel pijn (opnieuw slijmvorming..) elke nacht zweette ik ook voor een week, bij het slapen, nadat ik stopte werd het minder.

Misschien werd ik ziek in de sauna? Pushde voor 4 uur lang, maar dit alles was nog niet zo zorgwekkend. Waar ik van schrok was op dag 6 toen ik zoveel slijmvorming in mijn keel had dat ik voor even niet kon praten, ik klonk als een van die oude mensen die teveel hadden gerookt in hun leven. Maar ik kreeg werkelijk geen woorden uit mijn mond, zoveel slijm was er. En o ja door dat slijm moest ik elke dag hoesten, nu 2 weken daarna moet ik nog steeds beetje hoesten, maar niet veel, er vormt nog steeds een beetje slijm in mijn keel.

Mijn seksdrive en libido was ook een klein beetje down, maar is nu wel beter eigenlijk..

Dus mijn vragen zijn: Mag ik hier een source posten en vragen of het legit is? En wat denken jullie wat het was? Ik heb gelezen dat je van bepaalde anabolen ook bij het slapen van zweet.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven