In mijn vorige post vroeg ik of een source legit was, dit mocht blijkbaar niet? Ik heb meerdere sarms sources hier gezien. Mag ik hier vragen of een sarms source legit is?
In ieder geval ik heb ergens ostarine besteld, maar ik weet niet of het legit was. Ik zou me niet zo druk maken als het gewoon onder dosed was, maar ik maar me zorgen omdat ik denk dat er wat anders in zat, pro hormones misschien.
De eerste dag dat ik het innam en bij de eerste training (zelfde dag) voelde ik me al zeer goed, werd niet moe, was gefocused. Dit was trouwens een mma training. Placebo effect misschien wel..
Lang verhaal kort: ik moest testen hoe ik me voelde bij het verliezen van water vocht in de sauna voor een weging voor me gevecht, dit was op dag 4. Ik nam elke dag 20 mg ostarine. Op dag 5 stopte ik met het innemen van de capsules, omdat ik erg ziek werd. Op dag 5, dus 1 dag na de sauna werd ik ziek, ik had veel slijm vorming in mijn keel, ook kreeg ik het koud terwijl ik met veel kleren onder de dekens lag, ook had ik hoofdpijn maar ik kreeg die dag wel een goede hoek dus de hoofdpijn kon daaraan liggen, maar de slijm vormers achter mijn wenkbrauwen deden wel pijn (opnieuw slijmvorming..) elke nacht zweette ik ook voor een week, bij het slapen, nadat ik stopte werd het minder.
Misschien werd ik ziek in de sauna? Pushde voor 4 uur lang, maar dit alles was nog niet zo zorgwekkend. Waar ik van schrok was op dag 6 toen ik zoveel slijmvorming in mijn keel had dat ik voor even niet kon praten, ik klonk als een van die oude mensen die teveel hadden gerookt in hun leven. Maar ik kreeg werkelijk geen woorden uit mijn mond, zoveel slijm was er. En o ja door dat slijm moest ik elke dag hoesten, nu 2 weken daarna moet ik nog steeds beetje hoesten, maar niet veel, er vormt nog steeds een beetje slijm in mijn keel.
Mijn seksdrive en libido was ook een klein beetje down, maar is nu wel beter eigenlijk..
Dus mijn vragen zijn: Mag ik hier een source posten en vragen of het legit is? En wat denken jullie wat het was? Ik heb gelezen dat je van bepaalde anabolen ook bij het slapen van zweet.