Fitness Seller

Sticky Het grote SARMS topic

In mijn vorige post vroeg ik of een source legit was, dit mocht blijkbaar niet? Ik heb meerdere sarms sources hier gezien. Mag ik hier vragen of een sarms source legit is?

In ieder geval ik heb ergens ostarine besteld, maar ik weet niet of het legit was. Ik zou me niet zo druk maken als het gewoon onder dosed was, maar ik maar me zorgen omdat ik denk dat er wat anders in zat, pro hormones misschien.

De eerste dag dat ik het innam en bij de eerste training (zelfde dag) voelde ik me al zeer goed, werd niet moe, was gefocused. Dit was trouwens een mma training. Placebo effect misschien wel..

Lang verhaal kort: ik moest testen hoe ik me voelde bij het verliezen van water vocht in de sauna voor een weging voor me gevecht, dit was op dag 4. Ik nam elke dag 20 mg ostarine. Op dag 5 stopte ik met het innemen van de capsules, omdat ik erg ziek werd. Op dag 5, dus 1 dag na de sauna werd ik ziek, ik had veel slijm vorming in mijn keel, ook kreeg ik het koud terwijl ik met veel kleren onder de dekens lag, ook had ik hoofdpijn maar ik kreeg die dag wel een goede hoek dus de hoofdpijn kon daaraan liggen, maar de slijm vormers achter mijn wenkbrauwen deden wel pijn (opnieuw slijmvorming..) elke nacht zweette ik ook voor een week, bij het slapen, nadat ik stopte werd het minder.

Misschien werd ik ziek in de sauna? Pushde voor 4 uur lang, maar dit alles was nog niet zo zorgwekkend. Waar ik van schrok was op dag 6 toen ik zoveel slijmvorming in mijn keel had dat ik voor even niet kon praten, ik klonk als een van die oude mensen die teveel hadden gerookt in hun leven. Maar ik kreeg werkelijk geen woorden uit mijn mond, zoveel slijm was er. En o ja door dat slijm moest ik elke dag hoesten, nu 2 weken daarna moet ik nog steeds beetje hoesten, maar niet veel, er vormt nog steeds een beetje slijm in mijn keel.

Mijn seksdrive en libido was ook een klein beetje down, maar is nu wel beter eigenlijk..

Dus mijn vragen zijn: Mag ik hier een source posten en vragen of het legit is? En wat denken jullie wat het was? Ik heb gelezen dat je van bepaalde anabolen ook bij het slapen van zweet.

Gewoon griep, zoals half Nederland op dit moment heeft. Ik heb zelf nu ook al ruim een week last van slijm in de longen, op en af koorts, zere keel en flink verkouden. En je mag hier inderdaad geen source noemen en de ervaring ervan delen. Beetje internet research doet al wonderen. Als je de source niet vertrouwd, dan stoppen.

Gewoon griep, zoals half Nederland op dit moment heeft. Ik heb zelf nu ook al ruim een week last van slijm in de longen, op en af koorts, zere keel en flink verkouden.

Dit! Ik heb het toevallig ook net te pakken...Heeft niets met je spullen/source te maken, maar gewoon de epidemie waar praktisch iedereen last van heeft/krijgt! Beterschap!

Gewoon griep, zoals half Nederland op dit moment heeft. Ik heb zelf nu ook al ruim een week last van slijm in de longen, op en af koorts, zere keel en flink verkouden. En je mag hier inderdaad geen source noemen en de ervaring ervan delen. Beetje internet research doet al wonderen. Als je de source niet vertrouwd, dan stoppen.
Kan ik niet iemand een prive berichtje ofzo sturen en vragen of de source legit is?

Ik denk niet dat dit van Osta kan komen, volgens mij word dit pas werkzaam na ongeveer 10 dagen.
Dus de eerste training zal waarschijnlijk placebo effect zijn en je hebt een keelontseking gekregen toevallig in deze periode ? Gaat wel erg rond geloof ik.
Waar heb je besteld ? ( als ik dit mag vragen )

Ik ben vandaag weer met 2e osta kuur begonnen na eind vorig jaar ook 1 te hebben gedaan. Erg tevreden

Kan ik niet iemand een prive berichtje ofzo sturen en vragen of de source legit is?

Niemand hier weet of een SARM source legit is. Heb hier nog niemand test rapporten van sarms zien posten. Dus wat heb je eraan? Je vertrouwd toch niet de eerste de beste die tegen je zegt: "ja, is legit!". Daar heb je toch niets aan. Doe gewoon wat internet research naar het merk en kijk op verschillende fora wat mensen er over te zeggen hebben. Vervolgens zal je zelf moeten ervaren of het "legit" is. Als je het echt 100% zeker wil weten, dan moet je het laten testen.

lol

Zit te denken om s4 te pakken voor +- 6 weken. Is hierna ook een nakuur met clomid nodig?
Lees veel over 5 dagen on en 2 dagen off. Is dit nog relevant? Of kan je ook wel gewoon 7 dagen op een dosis van 50mg?

Heb gelezen over de sides, gelig zicht en nachtblindheid. Dus bedoeling was lekker starten op 50mg en misschien als ik geen sides heb de laatse weken verhogen. Maar dat moeten we allemaal nog maar ff zien.

Zit te denken om s4 te pakken voor +- 6 weken. Is hierna ook een nakuur met clomid nodig?
Lees veel over 5 dagen on en 2 dagen off. Is dit nog relevant? Of kan je ook wel gewoon 7 dagen op een dosis van 50mg?

Heb gelezen over de sides, gelig zicht en nachtblindheid. Dus bedoeling was lekker starten op 50mg en misschien als ik geen sides heb de laatse weken verhogen. Maar dat moeten we allemaal nog maar ff zien.

Waarom zo kort pakken, kan makkelijk 12 weken.
5 says on 2 off is alleen om te zorgen dat je niet teveel last hebt van de sides, ik pak gewoon 50mg elke dag.
Heb wel sides maar vind het niet heel vervelend, voornamelijk wisselen van licht naar donker is even lastig.
Omdat ik 12 weken pak icm lgd doe ik wel een nakuur.

Lees veel over 5 dagen on en 2 dagen off . Is dit nog relevant? Of kan je ook wel gewoon 7 dagen op een dosis van 50mg?

6 weken is te kort naar mijn ervaring, dan ga je hier echt niet het maximale uithalen.
Het gelige zicht en de nachtblindheid verschilt van persoon tot persoon(Had hier niet veel last van, maar nu met de felle zon buiten is hier toch wel lastig aanpassen bij het binnenkomen:)), indien je hier last van hebt en dit echt storend vind kan je inderdaad 5 dagen on en 2 dagen off hanteren, dit zou dit moeten verhelpen.

Zou dus inderdaad starten met een dosis van 50mg elke dag. De nakuur daarover verschilt de mening hier.

Ja nou eigenlijk heb ik in de planning nog 7 weken te cutten. En dan weer lekker rustig te clean bulken. Het is puur nu even dat laatste setje in de rug zodat ik nog ff de laatste 6 weken goed diep kan gaan!
Sta nu op 13 a 14% en wil tot 10%. Iets dieper mag ook.
Ik kan natuurlijk ook gewoon starten en als het echt lekker gaat dat ik het doortrek tot 8-10 weken s4.

Maar als ik na 6 weken al het gewenste resultaat heb behaald kan het toch geen kwaad te stoppen? Kan de s4 altijd bewaren voor een eventuele volgende cut volgend jaar.
Bovendien zal een nakuur niet zo zeer nodig zijn na 6 weken ?

Dat laatste Setje voor je rug, of Zetje in je rug? Flink verschil hoor ;)

En ja, je kunt gewoon stoppen na 6 weken. Dat kan ook na 6 dagen, als je wilt...

Haha ja zetje ja... Maandag he :o
Oke dan gaan we maar eens bestellen! En dan volgende week starten als het binnen is. Nu nog even een betrouwbare source zoeken :rolleyes:

Iemand enig idee of je in een sarm cycle phenibut kan nemen?

Ik doe het zelf wel Leon, geen problemen mee ervaren

• Like
Waarderingen: Bonk
Terug
Naar boven