XXL Nutrition

Sticky Het grote SARMS topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

5mg lgd zou voor haar genoeg moeten zijn

Ik ben jaloers.. 1 zak capsules van 60 stuks zou al een hele kuur zijn :p lol

Hoe zit het met nakuur voor vrouwen. Ik denk op 5mg ed dat het niet eens nodig is.
 
Kerel, nakuur voor vrouwen?


Jezus het niveau is weer tragisch laag. Leest niemand zich dan meer in?
 
Opzich wil je inderdaad wel wat clomid pakken zodat haar test en semen levels stijgen :loony:
 
Kerel, nakuur voor vrouwen?


Jezus het niveau is weer tragisch laag. Leest niemand zich dan meer in?

Ik heb me nooit verdiept in vrouwen en aas of sarms.. vandaar dat ik het hier vraag
 
Oke duidelijk!

Zouden jullie ook lgd4033 adviseren bij een vrouw?

Even wat info

Leeftijd 32
Lengte 170
Gewicht 52
Traint 4 a 5 x per week
Gebruikt sinds begin mei 10mg mk677

Ze komt moeilijk aan in gewicht, maar sinds de mk677 is ze wel 2kg aangekomen. Ze weegt nu dus 54kg.
 
Wat is een leukere clean bulk sarm? Osta of lgd en waarom?

Beetje aan het oriënteren om over een tijdje een leuke clean bulk te doen icm sarms nadat s4 zo goed was bevallen ondanks de korte tijd dat ik het genomen heb.
 
Wat is een leukere clean bulk sarm? Osta of lgd en waarom?

Beetje aan het oriënteren om over een tijdje een leuke clean bulk te doen icm sarms nadat s4 zo goed was bevallen ondanks de korte tijd dat ik het genomen heb.

Als s4 je goed beviel zou je heel goed lgd4033 kunnen toevoegen. Je kan hier zowel mee cutten als bulken.

Ik adviseer je wel om minimaal 200 tot 300 cal boven onderhoud te gaan eten. Je zal niet in vet aankomen met deze verhoging maar zeker wel in spiermassa
 
Als s4 je goed beviel zou je heel goed lgd4033 kunnen toevoegen. Je kan hier zowel mee cutten als bulken.

Ik adviseer je wel om minimaal 200 tot 300 cal boven onderhoud te gaan eten. Je zal niet in vet aankomen met deze verhoging maar zeker wel in spiermassa

Ben al tijdje gestopt met de s4. Ik dus niet stacken. Alsnog is dan lgd een leuke clean bulk sarm?
 
Ben al tijdje gestopt met de s4. Ik dus niet stacken. Alsnog is dan lgd een leuke clean bulk sarm?

Lgd is wel eerder iets om mee te bulken dan s4. Maar lgd only heb ik geen ervaring mee.
 
Ze komt moeilijk aan in gewicht, maar sinds de mk677 is ze wel 2kg aangekomen. Ze weegt nu dus 54kg.

Kan me voorstellen dat MK677 voor die kilo’s zorgt idd. Ben er sinds 2 dagen aan maar de honger is gewoon ondragelijk. Denk dat ik 2 kilo in 2 dagen ben aangekomen verdomme
 
Kan me voorstellen dat MK677 voor die kilo’s zorgt idd. Ben er sinds 2 dagen aan maar de honger is gewoon ondragelijk. Denk dat ik 2 kilo in 2 dagen ben aangekomen verdomme

De honger blijft niet. Maar duurt wel ff voordat het weggaat.

Feit is wel dat je moeilijk in vet aankomt op mk677. Ik heb dit ook als zodanig ervaren.
 
De honger blijft niet. Maar duurt wel ff voordat het weggaat.

Feit is wel dat je moeilijk in vet aankomt op mk677. Ik heb dit ook als zodanig ervaren.

Wel beter dat die honger niet blijft want het is niet te doen. Word er soms gewoon echt misselijk van.
 
Ja en je kan alleen maar aan eten denken als je het on bent vrezelijk.

Daarintegen als je je echt houd aan je macro's met cutten bijv. val je mega snel af met mk677 is mijn ervaring
 
Is een pct aan te raden bij een ostarine 20g per dag van 6-8 weken? Zoja welke, clomid?
 
Maar is 20mg een beetje een goede dosis? Of toch liever 25 a 30mg pakken?
 
Back
Naar boven