AndroidHealthClinic

Sticky Het grote SARMS topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maar is 20mg een beetje een goede dosis? Of toch liever 25 a 30mg pakken?

Dat ligt aan een aantal zaken; Pak je er iets anders bij? Wat is je doel? Indien je op Osta only zit, kun je wel verhogen naar 30mg ed. Dan is een PCT alsnog niet nodig...
 
Dat ligt aan een aantal zaken; Pak je er iets anders bij? Wat is je doel? Indien je op Osta only zit, kun je wel verhogen naar 30mg ed. Dan is een PCT alsnog niet nodig...

Ik ga denk ik eerst ff op 20mg. Daar ik 10mg caps gehaald heb. Kan altijd nog verhogen. Maar ff kijken. Thanks voor je antwoord iniedergeval :D
 
Wil zelf ook eens aan de SARMS wagen.

Wat is een leuke leanbulk SARM stack icm Test Primo?

En wat is leuk om te gebruiken tijdens de cut?

En waarom?

Thanks! :D
 
Ik denk persoonlijk dat menig topsporter sarms neemt. Volgens mij wordt je daar niet op getest bij dopingcontrole
 
Wil zelf ook eens aan de SARMS wagen.

Wat is een leuke leanbulk SARM stack icm Test Primo?

En wat is leuk om te gebruiken tijdens de cut?

En waarom?

Thanks! :D

Bijna alle sarms zijn geschikt voor bulken en cutten. Er is er niet één die er bovenuit springt wat betreft cutten.
 
Heb je zelf een favoriet? :)

Ik heb alleen ervaring met mk677 s4 en lgd. Maar wat ik wel kan zeggen is toen ik op lgd en s4 op onderhoud at werd ik droger en sterker tegelijkertijd. Ik denk als je calorieën omlaag gooit en dan s4 icm lgd neemt dat je heel snel droog kan worden.

Maar voor elke cut geld hoe langzamer je het doet hoe meer spiermassa je behoudt. Geduld is een schone zaak
 
Feit is wel dat er telkens maar sarms bijkomen. En dan zou je op honderden stoffen moeten gaan testen
Klopt, ik denk dat de bekendste er wel opstaan en de nieuwere nog 'ontdek' moeten worden
 
Wil zelf ook eens aan de SARMS wagen.

Wat is een leuke leanbulk SARM stack icm Test Primo?

En wat is leuk om te gebruiken tijdens de cut?

En waarom?

Thanks! :D
test en primo is een leuke leanbulk 'stack' waarom zou je überhaupt zoiets als sarms willen nemen als je er toch al gear in ramt.
 
Maakt niet uit wat je doel is, LGD 4033 en S4 is altijd een goede stack. Geschikt voor bulken, cutten en zelfs een recomp. Als je gaat cutten kun je hier nog Cardarine bij doen.
 
test en primo is een leuke leanbulk 'stack' waarom zou je überhaupt zoiets als sarms willen nemen als je er toch al gear in ramt.

Precies dit, dat zou nergens op slaan. Wel zou je Cardarine kunnen toevoegen. Heeft een boel positieve effecten icm een AAS kuur.
 
Precies dit, dat zou nergens op slaan. Wel zou je Cardarine kunnen toevoegen. Heeft een boel positieve effecten icm een AAS kuur.
dat is dan ook het enige wat ik kan bedenken, iets anders toevoegen lijkt mij geldverspilling
 
Back
Naar boven