XXL Nutrition

Sticky Het grote SARMS topic

Op dit moment gebruik ik een week S23 en vraag mij af of het nodig is om hier een fatburner aan toe te voegen van bijv XXL om alles nog meer te versnellen mbt vetverbranding?

Man man man.....je geeft het niet op met je supps.

Die fatburner gaat niks uithalen.

:roflol::roflol::roflol: zojuist alle posts van sander gelezen en hier terecht gekomen. god***domme wat onzin zeg, heb veel gemist in die paar maanden dat ik even weg was:emo:

Inb4 volgende maand 'ik gebruik al een week dianabol en halotestin, kan ik hier beter een leverbeschermer van XXL aan toevoegen of is dat niet nodig?'. Sarms zijn al een stapje verder dan gewone supplementen.

Denk dat wanneer het moment daar is dat je 3 SARMS gaat stacken, je beter gewoon een test kuurtje kunt pakken ;)

Mwa niet mee eens. SARMs stacken is niet omdat je meer en meer van hetzelfde wilt. De synergie met elkaar is er. S4 alleen geeft kracht en hardheid. Maar icm LGD levert het ook kwaliteit massa op. En in die stack GW toevoegen en je uithoudingsvermogen is ook beestachtig.

Ik heb me ooit gewaagd aan een test + NPP kuur. En ik zit nu in week 7 van LGD icm S4. Ik ben echt blown away van de resultaten. Mijn bench is van 10x110 naar 10x120 gegaan. Mijn squat van 160 naar 190. Ongeveer 2kg aangekomen en door de S4 een wat hardere drogere look. De krachtgains zijn beter dan bij de 'echte kuur'. Alleen de spiermassa gains niet, maar kuren is toch huren. Veel meer tevreden over de SARMs kuur.

Maar het belangrijkste is. Mijn ballen zijn nog op formaat. Ik hoef me niet druk te maken over oestrogeen sides. Ik slaap gewoon prima (met test kuur had ik insomnia). Geen last van acne. Alleen van je zicht is af en toe irritant, maar begin eraan gewend te raken.

Mwa niet mee eens. SARMs stacken is niet omdat je meer en meer van hetzelfde wilt. De synergie met elkaar is er. S4 alleen geeft kracht en hardheid. Maar icm LGD levert het ook kwaliteit massa op. En in die stack GW toevoegen en je uithoudingsvermogen is ook beestachtig.

Ik heb me ooit gewaagd aan een test + NPP kuur. En ik zit nu in week 7 van LGD icm S4. Ik ben echt blown away van de resultaten. Mijn bench is van 10x110 naar 10x120 gegaan. Mijn squat van 160 naar 190. Ongeveer 2kg aangekomen en door de S4 een wat hardere drogere look. De krachtgains zijn beter dan bij de 'echte kuur'. Alleen de spiermassa gains niet, maar kuren is toch huren. Veel meer tevreden over de SARMs kuur.

Maar het belangrijkste is. Mijn ballen zijn nog op formaat. Ik hoef me niet druk te maken over oestrogeen sides. Ik slaap gewoon prima (met test kuur had ik insomnia). Geen last van acne. Alleen van je zicht is af en toe irritant, maar begin eraan gewend te raken.
10kg winst bij bench, hardere look, geen oestrogeen sides en geen nakuur: had ik met winny only 50mg per dag ook.

• Like
Waarderingen: 040B

Ga je nakuur Nemen?

:roflol::roflol::roflol: zojuist alle posts van sander gelezen en hier terecht gekomen. god***domme wat onzin zeg, heb veel gemist in die paar maanden dat ik even weg was:emo:

Inb4 volgende maand 'ik gebruik al een week dianabol en halotestin, kan ik hier beter een leverbeschermer van XXL aan toevoegen of is dat niet nodig?'. Sarms zijn al een stapje verder dan gewone supplementen.

Die persoon zou ook beter van de sarms afblijven.

Nog 3 daagjes door op s4 dan is het potje op. En heb ik het volgens mij iets meer dan 4 weken gebruikt.

Laatste anderhalf a 2 weken dosis door de weeks verhoogd naar 75mg. Toch afgelopen 3 weken bijna 3% eraf getraind, sta nu op 12% ( maar hield door de hitte volgens mij aardig vocht vast ) En ik sta echt kneiter hard, aders over buik na trainen, hele dag door aders onderarmen, bovenarmen en schouders. Op de benen komen ze ook langzaam aan door. Heb soms zelfs het idee dat ik wel wat droger sta dan 12% maar goed.

Was s4 het waard?
Zeker weten! Het mentale aspect heeft denk ik ook een grote rol gespeeld om toch ff dat tandje harder te gaan die laatste weken. Maar die hardere look van de s4 is echt genieten. Ook voelde ik me serieus sterker sommige dagen. Heb iig laatste weken, terwijl ik zeer diep zat qua voeding, geen kracht verloren.

Hoe waren de sides?
Eerste week van de sides was het heel vaag en schijt irritant. Maar nu ben ik er volledig aan gewend, alleen switchen van heel licht naar donker blijft kut.

Gaan we het nog een keer gebruiken?
Hmmm weet ik niet. Ik sta nu op 12% en iets meer dan een jaar geleden was dit dik 26%. Dus een flinke metamorfose, ik wil eigenlijk eind zomer nog een keer op 10% staan. Maar nu eerst even een paar weekjes energie opbouwen en blessure vrij worden ;) Wie weet pakken we eind zomer nog een goede diepe cut icm s4.

Is er een reden geweest om maar 4 weken s4 te doen? Ik heb zelf 12 weken erop zitten, zit nu in nakuurtje, inderdaad echt heerlijk spul.

Op dit moment gebruik ik een week S23 en vraag mij af of het nodig is om hier een fatburner aan toe te voegen van bijv XXL om alles nog meer te versnellen mbt vetverbranding?

farburner van xxl gaat niet zoveel doen.. t5 kan je beter toevoegen is een goeie fatburner en tegelijk ook een pré work out.

farburner van xxl gaat niet zoveel doen.. t5 kan je beter toevoegen is een goeie fatburner en tegelijk ook een pré work out.

TS kan beter helemaal niks toevoegen. Zelfs geen sarms gebruiken. Voeding,training niet op punt. Zoekt constant naar die ene magische supp. Genoeg topics van hem in zn zoektocht naar de heilige grail der supps.

TS kan beter helemaal niks toevoegen. Zelfs geen sarms gebruiken. Voeding,training niet op punt. Zoekt constant naar die ene magische supp. Genoeg topics van hem in zn zoektocht naar de heilige grail der supps.

ow ja als hij de basis voeding en training niet op orde heeft dan kan die idd beter niks doen maar t zal wel een eigenwijze zijn :clap:

Is er een reden geweest om maar 4 weken s4 te doen? Ik heb zelf 12 weken erop zitten, zit nu in nakuurtje, inderdaad echt heerlijk spul.

Heb mijzelf een einddatum gegeven van de cut. Omdat ik er echt helemaal schijt klaar mee was na een jaar. Deze 4 weken waren echt een heerlijk zetje in de rug om nog ff te knallen. Dik 3% verloren in 4 weken dus ik was ook wel ram hard aan het gaan :o Nu lekker op onderhoud en energie levels zijn terug gewoon en blessures worden met de dag beter. Deze of volgende week even met de fysio plan van aanpak maken om ze echt de kop in te drukken.

En dan even lekker paar weken clean bulken. Misschien icm met een sarm over een tijd. Maar dat zie ik allemaal wel.

Edit- Bovendien ben ik nu ook veel sneller hersteld dan wanneer ik 8 of 12 weken zou pakken.

Ja, dus waarom risico lopen op een rug vol puisten en kale kop?

3 weken clomid op 25mg pd denk ik.

Van winstrol zijn de sides en eventuele nadelige effecten op lange termijn tenminste voor een deel bekend. Van de meeste SARMS is nagenoeg NIETS bekend, zeker niet bij mensen. Ook vind ik eventuele kleine ongemakken zoals puisten of haarverlies (uiterlijke ongemakken welteverstaan) absoluut een slecht referentiekader om je keuze op te baseren.

Leuk dat er krachtwinst is en dat er gewicht toename is, dat doen "reguliere AAS" ook. Verder zijn zoveel randzaken ontzettend subjectief rondom de twee zaken die jij noemt dat je hiermee noch het gebruik van SARMS kunt rechtvaardigen dan wel onderbouwen, al helemaal niet ten opzichte van "reguliere AAS".

Het heeft geen enkele waarde om te zeggen dat ik in een cycle van AAS X + Y maarliefst van 120kg BP naar 150kg BP ga in 8 weken tijd.

Van winstrol zijn de sides en eventuele nadelige effecten op lange termijn tenminste voor een deel bekend. Van de meeste SARMS is nagenoeg NIETS bekend, zeker niet bij mensen. Ook vind ik eventuele kleine ongemakken zoals puisten of haarverlies (uiterlijke ongemakken welteverstaan) absoluut een slecht referentiekader om je keuze op te baseren.

Leuk dat er krachtwinst is en dat er gewicht toename is, dat doen "reguliere AAS" ook. Verder zijn zoveel randzaken ontzettend subjectief rondom de twee zaken die jij noemt dat je hiermee noch het gebruik van SARMS kunt rechtvaardigen dan wel onderbouwen, al helemaal niet ten opzichte van "reguliere AAS".

Het heeft geen enkele waarde om te zeggen dat ik in een cycle van AAS X + Y maarliefst van 120kg BP naar 150kg BP ga in 8 weken tijd.

Je hebt natuurlijk een goed punt. Ik voel me soms een levend experiment. Maar over lange termijn gevolgen gesproken.. Een kale bats is toch wel ernstig. En de acne die ik kreeg van real roids noem ik geen klein ongemak. Mijn mooie lichaam was ineens een smerige bende. Als je daarmee kan leven, dan prima. Maar ik raak in mijn leven geen test vial meer aan.

En LGD en S4 bestaan nog niet heel lang, maar er bestaat wel enige research over. Daarbij zijn SARMs ontwikeld voor medische doeleinde om spierfbraak tegen te gaan zonder de nasty bijwerkingen van roids. En ik heb wel vertrouwen dat hier goed over nagedacht is (misschien naief, en ook de doseringen die ik gebruik zijn anders).

Dus enerzijds is het link wat ik doe tav lange termijn gevolgen. Maar aan de andere kant zou dit zomaar eens wél een ‘gezonder’ alternatief kunnen zijn voor die dirty roids die je leven moeilijk kunnen maken.

Plus daarbij, de lange termijn gevolgen van roids zijn lang niet altijd duidelijk en verschillen per persoon. Roids kunnen je vaten stijf maken en je hart verslechteren. Je zou zomaar eens dood neer kunnen pleuren op relatief jonge leeftijd als je een boel roids in je jonge jaren hebt gebruikt. Dus in dat opzicht ben je niet veel beter dan iemand die met SARMs experimenteert.

En ik postte alleen mijn resultaten om aan te tonen dat SARMs de real deal zijn. Ik kan refereren aan mijn test + NPP kuur. De resultaten zijn beter en de sides zijn niet bestaand op die S4 mindfuck na.

Maar at the end of the day..

Laatst bewerkt:
Wie heeft er ervaring met sarms bij vrouwen? Mijn vriendin neemt momenteel dagelijks mk677 10mg. Dit helpt haar bij het krijgen van een strak huidje en goede nachtrust. Maar nu ze mijn lichaam de afgelopen 3 maanden goed heeft zien veranderen op lgd4033 s4 en mk677 wil zij toch ook wel wat meer spiermassa creëren.

Nu las ik dat bijvoorbeeld rad140 bij vrouwen veel lager gedoseerd moet worden.

Mijn voorkeur gaat uit om haar lgd4033 te laten nemen voor 8 weken. Maar ik lees nergens dat dit een lagere dosis moet zijn dan bij mannen. Maar voor de zekerheid, kan iemand mij dit bevestigen?

Kan ze gewoon meteen starten met 10mg ed?

Wie heeft er ervaring met sarms bij vrouwen? Mijn vriendin neemt momenteel dagelijks mk677 10mg. Dit helpt haar bij het krijgen van een strak huidje en goede nachtrust. Maar nu ze mijn lichaam de afgelopen 3 maanden goed heeft zien veranderen op lgd4033 s4 en mk677 wil zij toch ook wel wat meer spiermassa creëren.

Nu las ik dat bijvoorbeeld rad140 bij vrouwen veel lager gedoseerd moet worden.

Mijn voorkeur gaat uit om haar lgd4033 te laten nemen voor 8 weken. Maar ik lees nergens dat dit een lagere dosis moet zijn dan bij mannen. Maar voor de zekerheid, kan iemand mij dit bevestigen?

Kan ze gewoon meteen starten met 10mg ed?

Werkt mk677 echt goed voor een strakkere huid?

5mg lgd zou voor haar genoeg moeten zijn

Terug
Naar boven