MuscleMeat

Sticky Het grote SARMS topic

Volgende week start ik met:

Rad140 20mg
Lgd4033 10mg
Mk677 20mg

Maar tussentijds ga ik waarschijnlijk verhogen. Lgd4033 werk bij mij het best op 15mg en rad140 heb ik nog geen ervaring mee.

Mijn vorige kuur heb ik wel gelogd. Misschien ga ik deze ook wel loggen maar dan iets minder uitgebreid. Vorige keer ook geen before fotos gemaakt. Dit ga ik deze keer wel doen.

Mijn doel is vooral massa creëren qua spiermassa op met benen abs en traps. Die zijn niet naar mn zin. Ik volg nu een 4 dagen schema maar zit te denken aan elke 2e of 3e dag benen abs en traps te pakken. Afhankelijk van hoeveel spierpijn ik erin heb.

Ik wil zoiezo 8 weken doen. Misschien langer

nice ben reuze benieuwd! ga je zeker volgen, ben wel geïnteresseerd in wat je met die stack kunt bewerkstellen!! enne denk je ook aan een kleine na kuur want daar zijn de meningen over verdeeld merk ik hier

Zoiezo een nakuur na rad140. Niet lang, max 2 weken.

Start met 40mg nolva en 12.5 aromasin om de dag en bouw dan af tot 20mg nolva op de laatste dag van die 2weken

die nolva kan ik me voorstellen maar waarom die aromasin... die middelen aromatiseren toch niet? vanwaar vraag ik me af..

Waarom niet gewoon een simpele test booster als de middelen je oestrogeen toch niet verneuken? Verscheidene supplementen zijn wel degelijk wetenschappelijk bewezen om testosteron te verhogen in mannen met een te LAGE testosteron. Als je normale testosteronwaardes hebt zal het i.i.g. niet veel doen (niet wetenschappelijk bewezen tenminste).

Jullie hebben gelijk, ik kan de aromasin misschien beter in de kast laten liggen.

Denken jullie dat 40mg nolva de eerste 3 dagen ook te hoog gedoseerd is?

Ik bouw altijd af van eerste 3 dagen 40 dan 4 dagen 30 en de laatste week op 20.

Waarom niet gewoon een simpele test booster als de middelen je oestrogeen toch niet verneuken? Verscheidene supplementen zijn wel degelijk wetenschappelijk bewezen om testosteron te verhogen in mannen met een te LAGE testosteron. Als je normale testosteronwaardes hebt zal het i.i.g. niet veel doen (niet wetenschappelijk bewezen tenminste).
Hoge / lage testosteron binnen de referentie waardes gaat niet zoveel doen voor spieropbouw.

Maar nolva is toch een prima middel om het weer op gang te brengen? Althans om het weer op het oude niveau te krijgen aangezien er geen volledige shutdown plaatsvind.

Maar nolva is toch een prima middel om het weer op gang te brengen? Althans om het weer op het oude niveau te krijgen aangezien er geen volledige shutdown plaatsvind.

idd maar die dosis is aan de hoge kant. het is enkel om je herstel te helpen ivm onderdrukking van lgd en rad. enne ja dr zijn sommige die denken dat na kuur niet nodig is en test booster volstaat maar lgd alleen al onderdrukt al flink ben ik van mening

idd maar die dosis is aan de hoge kant. het is enkel om je herstel te helpen ivm onderdrukking van lgd en rad. enne ja dr zijn sommige die denken dat na kuur niet nodig is en test booster volstaat maar lgd alleen al onderdrukt al flink ben ik van mening
Wat is in jouw ogen een juiste dosis voor nolva na sarms?

Wat is in jouw ogen een juiste dosis voor nolva na sarms?

1 tab 20 mg. en dan halveren naar 10 met een pillensplitter. totale lengte hangt af van je kuur lengte. maar ik ben beetje bang voor nolva is kankerverwekkend dus mijn voorkeur gaat dan naar clomid. tenzij je echt gyno trips krijgt, nolva wordt ook zo min mogelijk voorgeschreven door artsen. maar das ieder voor zich wat je kiest qua nakuur

1 tab 20 mg. en dan halveren naar 10 met een pillensplitter. totale lengte hangt af van je kuur lengte. maar ik ben beetje bang voor nolva is kankerverwekkend dus mijn voorkeur gaat dan naar clomid. tenzij je echt gyno trips krijgt, nolva wordt ook zo min mogelijk voorgeschreven door artsen. maar das ieder voor zich wat je kiest qua nakuur
Ik ben idd heel gevoelig voor gyno. Dbol en winstrol kreeg ik het van. Ondanks nolva arimidex aromasin bleven ze groeien terwijl in al maanden off was...

Daarom bieden sarms mij mogelijkheden toch te groeien naar het niveau waar ik naar toe wil. Zonder de gyno. Maar toch zit het in mn kop dat ik beter iets te veel dan iets te weinig kan nemen. Maar ik snap heel goed wat je zegt, meer is niet altijd beter.

Ik heb trouwens 10mg tabs dus ik kan makkelijk doseren zonder pillensnijder.

oke nu snap ik je keuze van die middelen beter t zekere voor t onzekere nemen dan niemand wil gyno :eek!:

Ik ben idd heel gevoelig voor gyno. Dbol en winstrol kreeg ik het van. Ondanks nolva arimidex aromasin bleven ze groeien terwijl in al maanden off was...

Daarom bieden sarms mij mogelijkheden toch te groeien naar het niveau waar ik naar toe wil. Zonder de gyno. Maar toch zit het in mn kop dat ik beter iets te veel dan iets te weinig kan nemen. Maar ik snap heel goed wat je zegt, meer is niet altijd beter.

Ik heb trouwens 10mg tabs dus ik kan makkelijk doseren zonder pillensnijder.

Nog een vraag: is er eigenlijk enig onderzoek naar vruchtbaarheid (bij mannen) en gebruik van sarms ?

Tamoxifen kankerverwekkend? Lol weet je überhaupt wel wat je daar zegt? Je zegt letterlijk dat tamoxifen kanker induceert?

Tamoxifen kankerverwekkend? Lol weet je überhaupt wel wat je daar zegt? Je zegt letterlijk dat tamoxifen kanker induceert?
Ik had daar ook nog nooit van gehoord. Wel dat het oorspronkelijk juist tegen borstkanker ontwikkeld is. Maar dat is bijna bij alle nakuur middelen

Ik had daar ook nog nooit van gehoord. Wel dat het oorspronkelijk juist tegen borstkanker ontwikkeld is. Maar dat is bijna bij alle nakuur middelen
Het is echt complete onzin wat daar wordt verkondigd.
Het is inderdaad een medicijn dat wordt gebruikt bij de behandeling van een soort borstkanker (ER-responsive breast cancer).

Ben benieuwd! Volg je log

Terug
Naar boven