AndroidHealthClinic

Sticky Het grote SARMS topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Gebruiken mensen een weegschaal die op de mg nauwkeurig kan meten, of lossen jullie bv 1 gram op in een litertje vloeistof om ze af te meten (buisjes nemen), of halen jullie middelen in caps? Prijsverschillen zijn wel groot maar goed, ik weet ook dat iedere dag moeten pielen om 10 mg af te wegen ook erg veel tijd kost, kan me zo voorstellen dat het echt een onwijs geklooi is.
 
Oplossen in de juiste vloeistof met een moleculair gewicht dat ongeveer overeenkomt met de stof waarmee het gemengd wordt. Alleszins niet elke dag 10mg afwegen.
 
Oplossen in de juiste vloeistof met een moleculair gewicht dat ongeveer overeenkomt met de stof waarmee het gemengd wordt. Alleszins niet elke dag 10mg afwegen.
Chemistry 101:cool:
 
Zou je eens moeten wegen, ene keer 5mg, andere keer 15mg. Scoops zijn echt alles behalve accuraat.
Heel herkenbaar. Scoopje creatine is de ene keer 5 gram en de andere keer 9 ???

Misschien zit er nog lucht tussen dan ofzo. Maar accuraat is een scoop niet
 
Heel herkenbaar. Scoopje creatine is de ene keer 5 gram en de andere keer 9 ???

Misschien zit er nog lucht tussen dan ofzo. Maar accuraat is een scoop niet
Een van de redenen waarom ik mijn whey ook altijd afweeg
 
Een van de redenen waarom ik mijn whey ook altijd afweeg

Dit doe ik ook. Maar eigenlijk slaat het nergens op, want die paar gram meer of minder whey maakt geen ene fuck uit. :o
 
Dit doe ik ook. Maar eigenlijk slaat het nergens op, want die paar gram meer of minder whey maakt geen ene fuck uit. :o
Waarom niet zo accuraat mogelijk proberen te zijn :D
 
Waarom niet zo accuraat mogelijk proberen te zijn :D
Zonder smiley zou ik gedacht hebben dat je dat meende dat je whey zou wegen voor gebruik. Ik dacht: is die nu echt zo onnozel.
 
Zonder smiley zou ik gedacht hebben dat je dat meende dat je whey zou wegen voor gebruik. Ik dacht: is die nu echt zo onnozel.
Ik ben gewoon serieus hoor. Ik doe aan IIFYM en de ene keer heb ik 30g nodig, de andere keer 60g. Ben liever gewoon accuraat. Bijna iedereen die ik ken weegt z'n whey. Rijst weeg je toch ook met een weegschaal ipv met een kopje?

De ene scoop whey is 20g, en de andere 40g ;)
 
Zonder smiley zou ik gedacht hebben dat je dat meende dat je whey zou wegen voor gebruik. Ik dacht: is die nu echt zo onnozel.

Ik weeg het ook af. Zou niet weten waarom dat zo onozel is.
 
Ik heb nog nooit eten gewogen. Ik ken dat niet. Waarom zou ik dat moeten doen?
 
Ik heb nog nooit eten gewogen. Ik ken dat niet. Waarom zou ik dat moeten doen?

En waarom zou het onozel zijn als anderen het wel doen? Omdat jij iets niet doet is het onozel.

Dat jij je eten niet afweegt is goed voor u.
 
Jij neemt toch geen whey? Je bent toch tegen supplementen en vindt dit toch overbodig.

Genoeg posts te vinden waar ik zeg dat ik whey neem samen met havermout poeder omdat ik smorgens geen tijd wil verspillen aan vast voedsel.

Genoeg posts te vinden waarin in zeg dat whey handig en makkelijk kan zijn.

Ik beschouw whey en havermoutpoeder niet als supplement,maar als mn ontbijt.
 
Laatst bewerkt:
Genoeg posts te vinden waar ik zeg dat ik whey neem samen met havermout poeder omdat ik smorgens geen tijd wil verspillen aan vast voedsel. Nu lul je maar wat.
Ik eet net hetzelfde om 5 's morgens voor ik mijn fiets neem maar ik weeg dat niet. Ik ben geen vrouw die een strict weight watchers plan moet volgen. Ik heb die posts niet gezien omdat ik niet alle posts lees maar ik heb wel al posts gezien waar je kritiek geeft op mensen die vragen hebben over eiwitpoeders.
 
Ik eet net hetzelfde om 5 's morgens voor ik mijn fiets neem maar ik weeg dat niet. Ik ben geen vrouw die een strict weight watchers plan moet volgen. Ik heb die posts niet gezien omdat ik niet alle posts lees maar ik heb wel al posts gezien waar je kritiek geeft op mensen die vragen hebben over eiwitpoeders.

Kritiek. is zeggen dat ze niet persé nodig zijn maar handig kunnen zijn kritiek geven?(dat is nl. mijn mening over whey). Ja dan verschilt uw en mijn mening over kritiek geven toch.

Op andere supps geef ik wel kritiek.

Laatste keer dat ik keek was ik toch ook geen vrouw.
 
Back
Naar boven