MuscleMeat

Sticky Het grote SARMS topic

Lgd is tot 22mg veilig gesteld. Ik denk ook dat het komt vanwege dat tijdens de ''kuur'' mijn test bijna volledig plat heeft gelegen en eigenlijk heel gouw weer opgang kwam. Ook is mijn voeding afgelopen week niet helemaal zoals het hoort.
Of omdat je nu teveel oestrogeen hebt en je testosteron te laag is.

• Topic Starter Topic Starter
25mg clomid voor 2 weken. Nadat ik 4 dagen klaar was begon de gyno.. Aromasin heeft dat nog wel zin?
Vermoedelijk kamp je op het moment nog met een te laag niveau aan androgene. Je gyno ontwikkeld zich namelijk wanneer het oestrogeen dominant wordt ten opzichte van het aanwezige androgeen. Je A:E ratio is dan niet meer in verhouding.

Je moet dus nu zorgen dat je androgene toenemen OF je oestrogene afnemen.
Aromasin zal je helpen om minder oestrogeen op te bouwen. Nolva blokkeert enkel de receptor voor oestrogeen.

Vermoedelijk kamp je op het moment nog met een te laag niveau aan androgene. Je gyno ontwikkeld zich namelijk wanneer het oestrogeen dominant wordt ten opzichte van het aanwezige androgeen. Je A:E ratio is dan niet meer in verhouding.

Je moet dus nu zorgen dat je androgene toenemen OF je oestrogene afnemen.
Aromasin zal je helpen om minder oestrogeen op te bouwen. Nolva blokkeert enkel de receptor voor oestrogeen.

Oke thanks hoeveel aromasin zou ik nemen?

Zo vandaag laatste dagje van mijn ostarine only 20mg ed. Heb lekker doorgebulkt op ongeveer 3000-3500 kcal.

Heb me in het begin en op het einde met een inbody scan in de sportschool door laten meten.
Week 1 89,1kg 16,2% bodyfat
Week 6 92,6kg 14,5% bodyfat

Op de weegschaal thuis ben ik van 88,1 kg naar 92,6 kg gegaan. Daling in vetpercentage kan nooit kloppen, geen idee waar dit aan kan liggen.

Al met al niet ontevreden over ostarine. Volgende keer wordt het ostarine & cardarine om te gaan cutten.

Wat is een inbody scan? Huidplooi meting 5 of 7 punts is de enige normale betrouwbare manier. En dan nog zit er een mogelijke afwijking op van 1-2%.

Ja geen idee voorneem nu wel beter libido dan tijdens. Slik nu 20mg nolvadex ed brengt eigg tot nu toe niet heel veel verbetering, kijk het nog even aan.

Het is heel simpel:

Clomid voor nakuur
Nolva of Aromasin tegen gyno (gyno tijdens of na de kuur)

Aromasin is de betere van de 2 naar mijn mening.

Het is heel simpel:

Clomid voor nakuur
Nolva of Aromasin tegen gyno (gyno tijdens of na de kuur)

Aromasin is de betere van de 2 naar mijn mening.

Ik heb momenteel ook een gyno maar die wordt niet bepaald minder van 5mg eod aromasin

Wat is een inbody scan? Huidplooi meting 5 of 7 punts is de enige normale betrouwbare manier. En dan nog zit er een mogelijke afwijking op van 1-2%.

Moet je met je blote voeten ergens op gaan staan en krijg je 2 handels in je handen. Geen idee hoe het werkt, niet goed iig..

Nope bij mij ook niet, en ik sport niet bij een basic fit oid.

Terug
Naar boven