XXL Nutrition

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

ik wil begin volgend jaar eigenlijk eens ostarine gaan proberen, ben van plan hier ook een logje te plaatsen. Hoop het wat overzichtelijker te houden, gewoon ostarine only en niet halverwege nog even 8 andere sarms en een berg test erbij zetten. iemand nog tips voor de aanschaf?
 
ik wil begin volgend jaar eigenlijk eens ostarine gaan proberen, ben van plan hier ook een logje te plaatsen. Hoop het wat overzichtelijker te houden, gewoon ostarine only en niet halverwege nog even 8 andere sarms en een berg test erbij zetten. iemand nog tips voor de aanschaf?

JW supplements in Engeland, zelf ook laatst besteld daar. Prima levering.

http://www.jwsupplements.co.uk/ostar1ne-360ct/
 
trouwens wel een heel erg prima prijs, kan ik 8 weken op 20mg pakken, en kan vrouwlief zelfde periode op 10mg gaan...
 
benieuwd wat 10mg bij dames zal doen.
 
thanks!!
prima prijs ook voor die 360, helaas niet voorradig... heb ze ff gemaild voor een back-on-stock-date...

Nutri-verse.com

Is stuk goedkoper. Bestelling is ook prima aangekomen
 
JWsupplements goede ervaring mee, discreet verpakt en binnen 1 week binnen!
 
Nooit problemen gehad met Engelse sites. Altijd correcte afhandeling.
 
dan denk ik dat ik die duitsers ff oversla...
ik las e.e.a. van iemand die zich sales rep noemt van hen, en die beschreef een situatie waarin er een gast op een zolderkamertje spul in VS bestelde en doorsluisde naar de duitse markt... op zich niet erg, maar die engelsen wekken toch wat meer vertrouwen...
 
Wat zouden jullie qua voeding doen tijdens een recomp met Ostarine en cardarine. Ik denk zelf gewoon op onderhoud eten en na iedere workout hiit cardio 15minuten. Grootste doel is vetverbranding maar wil niet teveel gewicht kwijt. Ben van plan osta 4-6 weken op 20mg te doen en cardarine voor dezelfde tijd op 14-21mg (7mg caps). Is het nodig om aromasin achter de hand te houden tegen gyno? Nog nooit gekuurd of wat dus geen idee of ik er gevoelig voor ben. Kom vaak tegen dat osta geen gyno ontwikkelt maar ook weer tegenstrijdige sites..
 
Wat zouden jullie qua voeding doen tijdens een recomp met Ostarine en cardarine. Ik denk zelf gewoon op onderhoud eten en na iedere workout hiit cardio 15minuten. Grootste doel is vetverbranding maar wil niet teveel gewicht kwijt. Ben van plan osta 4-6 weken op 20mg te doen en cardarine voor dezelfde tijd op 14-21mg (7mg caps). Is het nodig om aromasin achter de hand te houden tegen gyno? Nog nooit gekuurd of wat dus geen idee of ik er gevoelig voor ben. Kom vaak tegen dat osta geen gyno ontwikkelt maar ook weer tegenstrijdige sites..

Ik zou aromasin wel achter de hand houden ja. Ik heb ook een gyno gekregen op de sarms. Heb er wel spijt van dat ik het niet achter de hand had, dan had ik er meteen mee kunnen beginnen toen ik erachter kwam.
 
Wat zouden jullie qua voeding doen tijdens een recomp met Ostarine en cardarine. Ik denk zelf gewoon op onderhoud eten en na iedere workout hiit cardio 15minuten. Grootste doel is vetverbranding maar wil niet teveel gewicht kwijt. Ben van plan osta 4-6 weken op 20mg te doen en cardarine voor dezelfde tijd op 14-21mg (7mg caps). Is het nodig om aromasin achter de hand te houden tegen gyno? Nog nooit gekuurd of wat dus geen idee of ik er gevoelig voor ben. Kom vaak tegen dat osta geen gyno ontwikkelt maar ook weer tegenstrijdige sites..

Ostsarine is niet sterk genoeg voor recomp, naar mijn verwachting. Zelfs 250mg testosteron enanthaat is daarvoor niet sterk genoeg.

Je zal zeker in gewicht dalen (alleen vet als je het Goed doet) maar dat maakt ook niet uit. Hoe droger je bent hoe gespierder je eruit ziet.
 
Ik zou aromasin wel achter de hand houden ja. Ik heb ook een gyno gekregen op de sarms. Heb er wel spijt van dat ik het niet achter de hand had, dan had ik er meteen mee kunnen beginnen toen ik erachter kwam.
Maar jij stackte er een stuk of 5 waaronder lgd, op gekke doseringen?
 
Ostsarine is niet sterk genoeg voor recomp, naar mijn verwachting. Zelfs 250mg testosteron enanthaat is daarvoor niet sterk genoeg.

Je zal zeker in gewicht dalen (alleen vet als je het Goed doet) maar dat maakt ook niet uit. Hoe droger je bent hoe gespierder je eruit ziet.
Hmm, misschien maar gewoon 500 onder onderhoud gaan dan.
 
Maar jij stackte er een stuk of 5 waaronder lgd, op gekke doseringen?

Gekke doseringen valt wel mee 20mg lgd. Heb genoeg posts al gelezen van mensen die op 10mg niet veel vernamen. Dus beter goed dan half werk. Ook heb ik een onderzoek gezien waar lgd-4033 tot 22mg goed te verdragen is voor je lichaam. Heb ook mensen op us boards gezien die 80mg osta naarbinnen schoven dus zulke gekke doseringen zijn het nog niet.
 
Ook wel veel Elite SARMs bij JWsups, is dat goed spul? YK11 ook bijv.
En iemand ervaring met die EnduraShred?
 
Verhogen SARMs ook de agressie zoals bij sommige anabolen? Niet bij iedereen dat snap ik, maar evt. bij iemand die er vanuit karakter aanleg voor heeft?
 
Back
Naar boven