MuscleMeat

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

Het is alleen niet letterlijk een product van hunzelf dat zij aanbevelen, maar meer naar een pct en "cycle support supplements" in het algemeen. Hier een foto van wat er precies staat.

IMG_2075.JPG
 
Het is alleen niet letterlijk een product van hunzelf dat zij aanbevelen, maar meer naar een pct en "cycle support supplements" in het algemeen. Hier een foto van wat er precies staat.

Je leest het verkeerd, hun bedoelen dat vanuit het perspectief dat jou GW bedoeld is als PCT
 
True that, al lijkt het me niet dat ze worden nagekeken door enig instantie wat ze op hun producten zetten.. (wat ze erin doen overigens ook niet dan xD)
 
True that, al lijkt het me niet dat ze worden nagekeken door enig instantie wat ze op hun producten zetten.. (wat ze erin doen overigens ook niet dan xD)
:D true
 
Denk het wel, GW wordt vaak gebruikt als PCT. Zelfs op mijn Ostarine potje stond hoe het te gebruiken in PCT...
Je kan nog beter vitamine d als pct nemen :o. Bs man
 
Je kan nog beter vitamine d als pct nemen :o. Bs man

klopt, neemt niet weg dat het erop staat en dat het wordt aanbevolen (vooral in MURRICA)
 
Alhoewel, het HDL gehalte door de GW is wel fijn in een kuur of er net na
 
Iemand ooit problemen gehad met sarms bestellen vanuit amerika?
Ik ben van plan om wat LGD 4033 te bestellen van Ceretropics alleen ze vermelden de inhoud op het pakket.
Is het mogelijk om problemen te krijgen met de douanen? Ik las in dit artikel dat Sarms verboden zijn in de EU maar kan er verder niet veel over vinden.
http://www.muscle-fitness.nl/nieuws/geen-anabolen-wel-sarms/1602/

Iemand ervaring hiermee?
 
? Sarms zijn nu juist verboden in de usa en alleen nog te bestellen vanuit de uk toch? Iig nooit problemen gehad met bestellingen vanuit de usa
 
In Amerika volgens mij legaal zolang er "not for human consumption" op staat
 
? Sarms zijn nu juist verboden in de usa en alleen nog te bestellen vanuit de uk toch? Iig nooit problemen gehad met bestellingen vanuit de usa
en vanuit Polen
 
Back
Naar boven