- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oke dus als ik nu 4 weekjes ostarine pak om af te vallen kan ik mij deze winter of het voorjaar niet meer naturel noemen?
Dus iemand die 10 jaar geleden 4 weekjes dianabol heeft genomen is ook niet meer naturel?
Wat een onzin!
"ik neem anavar omdat het de zwakste is, dus ben ik nog natty"
Kun je netzogoed meteen de mik volgooien met clen dan zal het nog wel meer bij natty in de buurt komen.

Paarden manJa want das bedoeld voor koeien dus natty. Of was het nu voor paarden. Weet het al niet meer.

allebei niet natty

oke boys de eerder genoemde anavar redenatie klopt van geen kant AAS zijn vele malen meer potenter dan sarms daarnaast zit er minder verschil in werking natuurlijk zijn anavar en winstrol etc de zwakste maar ze doen eigenlijk allemaal hetzelfde eiwitsynthese rode bloedcellen vergroten het verschil zit hem vooral in dat je AAs hebt die glycogeen opslaan en AAS die dat niet doen.
Bij sarms zit er harstikke veel verschil in, je hebt sarms die in de buurt komen van ''zwakkere'' AAS en sarms die nagenoeg niets doen.
Wat ik mis probeer te zeggen is dat ik in ieder geval geen AAS, HGH, INSULIN pak en mezelf daardoor natty vind.
volgens jullie moet ik mis een fake natty petje bij team 3cc halen![]()
oke wie van jullie is dan treu natty van Mucci, Johnyjordaan, burek, Brison, Kleine Spanjaard, Knettergek? Misschien voel ik me dan wat minder slecht over mijn keus en maakt het niks uit of je nu natty of niet of half natty bent. gr

of je bent natty of je bent het niet. Je bent dood of je bent het niet. Half dood bestaat niet.Het is wel een gezegde dat wel 
oke wie van jullie is dan treu natty van Mucci, Johnyjordaan, burek, Brison, Kleine Spanjaard, Knettergek? Misschien voel ik me dan wat minder slecht over mijn keus en maakt het niks uit of je nu natty of niet of half natty bent. gr
Misschien als je toch al zo'n mieren neuker bent met je regeltjes dat je dat ook nog moet overwegenJa, of deel jij zijn fantasie over de beredenatie van ''natty'' ?
ik ben volgens jou begrippen ''TREU''(lel) natty. Maar ik heb zelf ostarine gepakt een keer en GW1516, waar achteraf pro-hormonen bleken in te zitten dusja.. zonder dat ik het wist heb ik iets gebruikt.
Jij daarentegen weet ook nooit 100% zeker wat er in jou potjes zitMisschien als je toch al zo'n mieren neuker bent met je regeltjes dat je dat ook nog moet overwegen