MuscleMeat

Sticky Het grote SARMS topic

"ik neem anavar omdat het de zwakste is, dus ben ik nog natty"

oke dus als ik nu 4 weekjes ostarine pak om af te vallen kan ik mij deze winter of het voorjaar niet meer naturel noemen?

Dus iemand die 10 jaar geleden 4 weekjes dianabol heeft genomen is ook niet meer naturel?

Wat een onzin!

Als er hier iemand onzin uitkraamt ben jij het.Je in allerlei bochten wringen om jezelf toch maar natty te kunnen noemen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.224
Kun je netzogoed meteen de mik volgooien met clen dan zal het nog wel meer bij natty in de buurt komen.

Waarom maak je je er zo druk over of je nu nog wel of niet aan de criteria voor "True natty" voldoet als je, zoals je eerder hebt benoemd, volgend jaar toch aan de "echte anabolen" wilt gaan.

oke boys de eerder genoemde anavar redenatie klopt van geen kant AAS zijn vele malen meer potenter dan sarms daarnaast zit er minder verschil in werking natuurlijk zijn anavar en winstrol etc de zwakste maar ze doen eigenlijk allemaal hetzelfde eiwitsynthese rode bloedcellen vergroten het verschil zit hem vooral in dat je AAs hebt die glycogeen opslaan en AAS die dat niet doen.

Bij sarms zit er harstikke veel verschil in, je hebt sarms die in de buurt komen van ''zwakkere'' AAS en sarms die nagenoeg niets doen.

Wat ik mis probeer te zeggen is dat ik in ieder geval geen AAS, HGH, INSULIN pak en mezelf daardoor natty vind.

volgens jullie moet ik mis een fake natty petje bij team 3cc halen:knipoog:

oke boys de eerder genoemde anavar redenatie klopt van geen kant AAS zijn vele malen meer potenter dan sarms daarnaast zit er minder verschil in werking natuurlijk zijn anavar en winstrol etc de zwakste maar ze doen eigenlijk allemaal hetzelfde eiwitsynthese rode bloedcellen vergroten het verschil zit hem vooral in dat je AAs hebt die glycogeen opslaan en AAS die dat niet doen.

Bij sarms zit er harstikke veel verschil in, je hebt sarms die in de buurt komen van ''zwakkere'' AAS en sarms die nagenoeg niets doen.

Wat ik mis probeer te zeggen is dat ik in ieder geval geen AAS, HGH, INSULIN pak en mezelf daardoor natty vind.

volgens jullie moet ik mis een fake natty petje bij team 3cc halen:knipoog:

Zelf geen ervaring mee,maar er zijn toch sarms die meer resultaat opleveren dan var.Dus uw redenatie klopt niet.

En omdat iets niet zo sterk is als AAS is het natty. Houd ook geen steek.

Selective androgenic receptor modulators nemen is gelijk aan niet natty. Werkt ook op het princiepe van zich te hechten zoals AAS aan receptoren. Met het verschil dat sarms selectief te werk gaan.

oke wie van jullie is dan treu natty van Mucci, Johnyjordaan, burek, Brison, Kleine Spanjaard, Knettergek? Misschien voel ik me dan wat minder slecht over mijn keus en maakt het niks uit of je nu natty of niet of half natty bent. gr

t
oke wie van jullie is dan treu natty van Mucci, Johnyjordaan, burek, Brison, Kleine Spanjaard, Knettergek? Misschien voel ik me dan wat minder slecht over mijn keus en maakt het niks uit of je nu natty of niet of half natty bent. gr

Ben niet natty want gebruik creatine.(joke) maar verder niets :)

Mij maakt het helemaal niet uit of iemand natty is of niet. Ik gebruik het niet maar heb geen probleem met mensen die aan de sarms of AAS zitten. Zolang ze het verstandig doen.

Half natty nog zo iets hahaha :) of je bent natty of je bent het niet. Je bent dood of je bent het niet. Half dood bestaat niet.Het is wel een gezegde dat wel :)

Laatst bewerkt:
Ik gebruik synthol

Goedemiddag!

Excuses als ik dit topic kaap. Even kort voorstellen:

Ik ben 4 jaar geleden serieus begonnen met fitness. Stats toen: 1.78m, 62kg met 7% vet. Ondertussen schommel ik rond de 79kg met 11% vet.
Ben inmiddels een dik jaar bezig met olympic lifts. Nu ik de techniek steeds beter onder de knie krijg, kan ik er serieuzere gewichten op gooien.
Ik heb echter moeite om de volgende stap te maken en ben me daarom aan het verdiepen in AAS en SARMs.

Na wat forums en webshops te zijn afgestruind zou ik me willen wagen aan de volgende combi:
[Link niet meer beschikbaar] (twijfel nog of ik de eerste keer halve dosis 12.5 mg of aanbevolen dosis 25 mg moet nemen)
Testoshred

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Testoshred schijnt voldoende te zijn als PCT in dit geval, ik ben daar zelf nog niet 100% van overtuigd, wat jullie?

Deze wil ik graag bestellen via a1supplements.com
Is dit doane-technisch verantwoord?

Thanks voor eventuele input.

Groeten!

Ja, of deel jij zijn fantasie over de beredenatie van ''natty'' ?

ik ben volgens jou begrippen ''TREU''(lel) natty. Maar ik heb zelf ostarine gepakt een keer en GW1516, waar achteraf pro-hormonen bleken in te zitten dusja.. zonder dat ik het wist heb ik iets gebruikt.

Jij daarentegen weet ook nooit 100% zeker wat er in jou potjes zit ;) Misschien als je toch al zo'n mieren neuker bent met je regeltjes dat je dat ook nog moet overwegen

Ja, of deel jij zijn fantasie over de beredenatie van ''natty'' ?

ik ben volgens jou begrippen ''TREU''(lel) natty. Maar ik heb zelf ostarine gepakt een keer en GW1516, waar achteraf pro-hormonen bleken in te zitten dusja.. zonder dat ik het wist heb ik iets gebruikt.

Jij daarentegen weet ook nooit 100% zeker wat er in jou potjes zit ;) Misschien als je toch al zo'n mieren neuker bent met je regeltjes dat je dat ook nog moet overwegen

Lees mijn andere posts hierover :D

meeste zijn net zoals ik natty maar even een andere vraag ik heb capsules van 25mg ik wil graag 50mg voor 45 dagen pakken heb 90 capsules.

Is dit verantwoord? serieuze vraag dit. gr

Terug
Naar boven