Hercules27
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb een vraag aan alle forumleden: Kennen jullie deze site http://www.sarmstore.nl/? is dit betrouwbaar of een scam?
oke man ik heb daar besteld mis domme vraag wat bedoel je met RL? gr
En binnen hoeveel dagen kwam de bestelling binnen?
Real life. Waarom zou je daar kopen, toch genoeg goedkopere sites?
heb het er op zitten 6 weken Ostarine plus LGD anderhalve week gelden bloed laten prikken mijn cholesterol was super hoog was 11 moet zijn onder de 4 . weet niet of nog meer mensen daar last van hebben zit nou aan de cholesterolverlagers op dokters recept ps heb daarvoor nooit last gehad van een te hoog cholesterol
ik heb eerder per ongeluk op ik vind dit leuk gedrukt, ik bedoelde citaat,
Wat waren jouw ervaringen met ostarine qua resultaat: spieren, kracht, vetverlies beter herstel vermogen in de sportschool?
deze vraag is voor alle forumleden wat kan ik verwachten voor vetverbranding met ostarine als training voeding rust adequaat is?
oke man ik heb daar besteld mis domme vraag wat bedoel je met RL? gr
En binnen hoeveel dagen kwam de bestelling binnen?
denk 2-3 dagen voor verzending indien op voorraad.LGD en sommige andere zijn toch niet meer first generation Sarms en deze new generation Sarms zijn toch veel onderdrukkender voor je test en andere bijwerkingen, dan lijkt het toch steeds meer op AAS.
De reden dat ik Sarms wil gebruiken en vooral first generation is dat ik vind dat je dan nog natural bent in mijn opinie en ik wil pas volgend jaar gaan kuren en dan ook gewoon 9 maanden per jaar maar ben nog bezig met mijn basis
strengt basis is 165 sq
140 bench
190 dead allemaal 1x
dus ik heb nog veel werk aan de winkel dit jaar voor mijn basis. Zit nu in de cut naar 10% ik hoop op 93kg te komen en dan nog 8 maanden groeien daarna kuren, mijn doel is om minimaal 97kg te wegen met 10% als basis. gr
Antwoord is al gegeven; real life inderdaad.
Ik heb het gewoon persoonlijk gehaalddenk 2-3 dagen voor verzending indien op voorraad.
ik kan mezelf in de spiegel aankijken en zeggen dat ik naturel ben het zijn sarms en ostarin is de zwakste sarm.
mijn redenatie is ik pak de zwakste sarm en ook alleen voor vetverbranding(zit in de cut) het zijn gewoon supplementen vergelijkbaar met creatine, we zoeken allemaal een manier om sneller te groeien zonder gelijk AAS in mijn opinie is het als je AAS gebruikt dat je niet naturel bent. hgh voor vetverbranding kan ook dan ben je in mijn opinie dus nog steeds naturel. dit is hoe ik het zie en hoef me niet te verantwoorden voor anderen alleen voor mezelf.
volgens mag ik van mezelf kuren als mijn basis klaar is. Ik pak deze supplementen ook maar voor 4-6 weken. daarnaast zou ik ook clen kunnen pakken of lage dosering dnp(veel schadelijker dan AAS I know) dan zou ik ook naturel zijn.
Deze criteria gebruik ik:
1. Is het product duidelijk voor spieropbouw, zo ja dan niet naturel.
Deze producten hebben zichzelf nog niet bewezen als echte massabouwers dus ben ik naturel
Aan welke dosering zat je? Ik zit inmiddels ook in mijn zesde week van deze combinatie, maar ik ben van plan nog wel even door te gaanheb het er op zitten 6 weken Ostarine plus LGD anderhalve week gelden bloed laten prikken mijn cholesterol was super hoog was 11 moet zijn onder de 4 . weet niet of nog meer mensen daar last van hebben zit nou aan de cholesterolverlagers op dokters recept ps heb daarvoor nooit last gehad van een te hoog cholesterol
Aan welke dosering zat je? Ik zit inmiddels ook in mijn zesde week van deze combinatie, maar ik ben van plan nog wel even door te gaan
mijn redenatie is ik pak de zwakste sarm en ook alleen voor vetverbranding(zit in de cut) het zijn gewoon supplementen vergelijkbaar met creatine, we zoeken allemaal een manier om sneller te groeien zonder gelijk AAS in mijn opinie is het als je AAS gebruikt dat je niet naturel bent. hgh voor vetverbranding kan ook dan ben je in mijn opinie dus nog steeds naturel. dit is hoe ik het zie en hoef me niet te verantwoorden voor anderen alleen voor mezelf.
volgens mag ik van mezelf kuren als mijn basis klaar is. Ik pak deze supplementen ook maar voor 4-6 weken. daarnaast zou ik ook clen kunnen pakken of lage dosering dnp(veel schadelijker dan AAS I know) dan zou ik ook naturel zijn.
Deze criteria gebruik ik:
1. Is het product duidelijk voor spieropbouw, zo ja dan niet naturel.
Deze producten hebben zichzelf nog niet bewezen als echte massabouwers dus ben ik naturel