MuscleMeat

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

oke man ik heb daar besteld mis domme vraag wat bedoel je met RL? gr

En binnen hoeveel dagen kwam de bestelling binnen?
 
Laatst bewerkt:
Hoi ik ben een 10 weken kuurtje LGD-4033 van Olympus Labs op 8mg per dag van plan met 4 weken Clomid als PCT. Doel is kracht toename voor powerlifting.

Ik vraag me af wat de ervaringen hier zijn met een soortgelijke kuur op gebied van krachttoename. Ik maak me ook een beetje zorgen over lage test tijdens de kuur. Hebben jullie hiervoor er nog wat naast gebruikt?
 
heb het er op zitten 6 weken Ostarine plus LGD anderhalve week gelden bloed laten prikken mijn cholesterol was super hoog was 11 moet zijn onder de 4 . weet niet of nog meer mensen daar last van hebben zit nou aan de cholesterolverlagers op dokters recept ps heb daarvoor nooit last gehad van een te hoog cholesterol
 
Real life. Waarom zou je daar kopen, toch genoeg goedkopere sites?

ik heb inderdaad bij andere sites lopen kijken(Amerikaanse) en je kon alleen maar met creditcard betalen ik werd hierdoor zeer gefrustreerd en ik vond daarna deze site en ik heb daar maar gekocht het komt morgenavond binnen en goedkoper ja op 10euro kijk ik niet op een Amerikaanse site betaal je ook bezorgkosten enzo.
 
heb het er op zitten 6 weken Ostarine plus LGD anderhalve week gelden bloed laten prikken mijn cholesterol was super hoog was 11 moet zijn onder de 4 . weet niet of nog meer mensen daar last van hebben zit nou aan de cholesterolverlagers op dokters recept ps heb daarvoor nooit last gehad van een te hoog cholesterol

ik heb eerder per ongeluk op ik vind dit leuk gedrukt, ik bedoelde citaat,

Wat waren jouw ervaringen met ostarine qua resultaat: spieren, kracht, vetverlies beter herstel vermogen in de sportschool?

deze vraag is voor alle forumleden wat kan ik verwachten voor vetverbranding met ostarine als training voeding rust adequaat is?
 
ik heb eerder per ongeluk op ik vind dit leuk gedrukt, ik bedoelde citaat,

Wat waren jouw ervaringen met ostarine qua resultaat: spieren, kracht, vetverlies beter herstel vermogen in de sportschool?

deze vraag is voor alle forumleden wat kan ik verwachten voor vetverbranding met ostarine als training voeding rust adequaat is?

Ik zou persoonlijk eerder voor lgd gaan. Ostarine vind ik persoonlijk het geld niet waard. Het doet vrij weinig voor het geld
 
LGD en sommige andere zijn toch niet meer first generation Sarms en deze new generation Sarms zijn toch veel onderdrukkender voor je test en andere bijwerkingen, dan lijkt het toch steeds meer op AAS.
De reden dat ik Sarms wil gebruiken en vooral first generation is dat ik vind dat je dan nog natural bent in mijn opinie en ik wil pas volgend jaar gaan kuren en dan ook gewoon 9 maanden per jaar maar ben nog bezig met mijn basis

strengt basis is 165 sq
140 bench
190 dead allemaal 1x
dus ik heb nog veel werk aan de winkel dit jaar voor mijn basis. Zit nu in de cut naar 10% ik hoop op 93kg te komen en dan nog 8 maanden groeien daarna kuren, mijn doel is om minimaal 97kg te wegen met 10% als basis. gr
 
oke man ik heb daar besteld mis domme vraag wat bedoel je met RL? gr

En binnen hoeveel dagen kwam de bestelling binnen?

Antwoord is al gegeven; real life inderdaad.

Ik heb het gewoon persoonlijk gehaald ;) denk 2-3 dagen voor verzending indien op voorraad.
 
LGD en sommige andere zijn toch niet meer first generation Sarms en deze new generation Sarms zijn toch veel onderdrukkender voor je test en andere bijwerkingen, dan lijkt het toch steeds meer op AAS.
De reden dat ik Sarms wil gebruiken en vooral first generation is dat ik vind dat je dan nog natural bent in mijn opinie en ik wil pas volgend jaar gaan kuren en dan ook gewoon 9 maanden per jaar maar ben nog bezig met mijn basis

strengt basis is 165 sq
140 bench
190 dead allemaal 1x
dus ik heb nog veel werk aan de winkel dit jaar voor mijn basis. Zit nu in de cut naar 10% ik hoop op 93kg te komen en dan nog 8 maanden groeien daarna kuren, mijn doel is om minimaal 97kg te wegen met 10% als basis. gr

Niet meer natty,Maar das mijn mening. Niet dat ik vind dat wel of niet natty wat uitmaakt. Maar vind dat je jezelf iets wijsmaakt.
 
Laatst bewerkt:
Antwoord is al gegeven; real life inderdaad.

Ik heb het gewoon persoonlijk gehaald ;) denk 2-3 dagen voor verzending indien op voorraad.

Hoe presteren ze het om dat legaal te verkopen. Volgensmij kan dat helemaal niet?
 
ik kan mezelf in de spiegel aankijken en zeggen dat ik naturel ben het zijn sarms en ostarin is de zwakste sarm.
 
ik kan mezelf in de spiegel aankijken en zeggen dat ik naturel ben het zijn sarms en ostarin is de zwakste sarm.

Je zegt dat lgd meer lijkt op AAS( niet natty dus) maar omdat ostarine zwakker is ben je wel natty. In my little poneyland is dat mss zo maar niet in de echte wereld.

Ben wel benieuwd naar de (uw) theorie hier achter.

Je kan jezelf in de spiegel idd wat wijsmaken dat is waar.
 
mijn redenatie is ik pak de zwakste sarm en ook alleen voor vetverbranding(zit in de cut) het zijn gewoon supplementen vergelijkbaar met creatine, we zoeken allemaal een manier om sneller te groeien zonder gelijk AAS in mijn opinie is het als je AAS gebruikt dat je niet naturel bent. hgh voor vetverbranding kan ook dan ben je in mijn opinie dus nog steeds naturel. dit is hoe ik het zie en hoef me niet te verantwoorden voor anderen alleen voor mezelf.
volgens mag ik van mezelf kuren als mijn basis klaar is. Ik pak deze supplementen ook maar voor 4-6 weken. daarnaast zou ik ook clen kunnen pakken of lage dosering dnp(veel schadelijker dan AAS I know) dan zou ik ook naturel zijn.

Deze criteria gebruik ik:

1. Is het product duidelijk voor spieropbouw, zo ja dan niet naturel.
Deze producten hebben zichzelf nog niet bewezen als echte massabouwers dus ben ik naturel
 
mijn redenatie is ik pak de zwakste sarm en ook alleen voor vetverbranding(zit in de cut) het zijn gewoon supplementen vergelijkbaar met creatine, we zoeken allemaal een manier om sneller te groeien zonder gelijk AAS in mijn opinie is het als je AAS gebruikt dat je niet naturel bent. hgh voor vetverbranding kan ook dan ben je in mijn opinie dus nog steeds naturel. dit is hoe ik het zie en hoef me niet te verantwoorden voor anderen alleen voor mezelf.
volgens mag ik van mezelf kuren als mijn basis klaar is. Ik pak deze supplementen ook maar voor 4-6 weken. daarnaast zou ik ook clen kunnen pakken of lage dosering dnp(veel schadelijker dan AAS I know) dan zou ik ook naturel zijn.

Deze criteria gebruik ik:

1. Is het product duidelijk voor spieropbouw, zo ja dan niet naturel.
Deze producten hebben zichzelf nog niet bewezen als echte massabouwers dus ben ik naturel

Sarms supplementen en HGH is naturel hmmmkay. Je hoeft je idd niet te verantwoorden.

Maar uw redenering slaagt op niets.

En mij maakt het niet uit of iemand natty is of niet maar ik noem wel graag een kat een kat.
 
heb het er op zitten 6 weken Ostarine plus LGD anderhalve week gelden bloed laten prikken mijn cholesterol was super hoog was 11 moet zijn onder de 4 . weet niet of nog meer mensen daar last van hebben zit nou aan de cholesterolverlagers op dokters recept ps heb daarvoor nooit last gehad van een te hoog cholesterol
Aan welke dosering zat je? Ik zit inmiddels ook in mijn zesde week van deze combinatie, maar ik ben van plan nog wel even door te gaan
 
mijn redenatie is ik pak de zwakste sarm en ook alleen voor vetverbranding(zit in de cut) het zijn gewoon supplementen vergelijkbaar met creatine, we zoeken allemaal een manier om sneller te groeien zonder gelijk AAS in mijn opinie is het als je AAS gebruikt dat je niet naturel bent. hgh voor vetverbranding kan ook dan ben je in mijn opinie dus nog steeds naturel. dit is hoe ik het zie en hoef me niet te verantwoorden voor anderen alleen voor mezelf.
volgens mag ik van mezelf kuren als mijn basis klaar is. Ik pak deze supplementen ook maar voor 4-6 weken. daarnaast zou ik ook clen kunnen pakken of lage dosering dnp(veel schadelijker dan AAS I know) dan zou ik ook naturel zijn.

Deze criteria gebruik ik:

1. Is het product duidelijk voor spieropbouw, zo ja dan niet naturel.
Deze producten hebben zichzelf nog niet bewezen als echte massabouwers dus ben ik naturel


In mijn opinie is elk product welk niet op natuurlijke wijze voorkomt in het lichaam in natuurlijke hoeveelheden niet naturel. Een SARM komt zeer zeker niet voor in het lichaam en is dus een hulpstof welke jou mogelijk meer spiermassa aan laat zetten. Dit valt niet onder de noemer naturel.
 
oke dus als ik nu 4 weekjes ostarine pak om af te vallen kan ik mij deze winter of het voorjaar niet meer naturel noemen?

Dus iemand die 10 jaar geleden 4 weekjes dianabol heeft genomen is ook niet meer naturel?

Wat een onzin!
 
de criteria waar ik vanuit ga is: is het fysiek wat je vandaag presenteert het resultaat van recent gebruik(AAS in combinatie event HGH INsulin) zo ja dan niet naturel, ik ga me niet druk maken als iemand experimentele medicijnen voor een korte periode wil gebruiken om te kijken waar alle ophef nou daadwerkelijk over gaat.

Ik begrijp jullie punt wel maar het is een onderzoek of het middel daadwerkelijk effectief is.
 
Back
Naar boven