AndroidHealthClinic

Sticky Het grote SARMS topic

Bezoekers in dit topic

Heeft iemand yk11 al geprobeerd? Ervaringen??
Ik heb zelf zojuist GW besteld van brawn nutrition voor de positieve effecten op het uithoudingsvermogen.
GW van Brawn gehad en helemaal niks van gemerkt...
 
Ik wil een keer GW-50156 gaan proberen tijdens mijn kuur. Ga een combinatie van test/npp/primo zetten. Ik heb sowieso nog wat hg t3 liggen dus die laat ik er ook naast lopen op 25 of 50mcg per dag. Wat van dosering adviseren jullie jullie qua GW op dat moment? Kan ik dan beter 10 of 20mg per dag nemen.
 
Wil ook GW eens bestellen, maar wel merk ligt momenteel beetje goed op de markt. Lees hier dat Brown beetje bagger is. Heb er Ostarine van gehad en leek wel goed te werken :-)
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Ik wil een keer GW-50156 gaan proberen tijdens mijn kuur. Ga een combinatie van test/npp/primo zetten. Ik heb sowieso nog wat hg t3 liggen dus die laat ik er ook naast lopen op 25 of 50mcg per dag. Wat van dosering adviseren jullie jullie qua GW op dat moment? Kan ik dan beter 10 of 20mg per dag nemen.

Ik zou 20mg ed nemen. Zijn er bij die nemen 30 mg maar word niet aangeraden.
 
Ik zou 20mg ed nemen. Zijn er bij die nemen 30 mg maar word niet aangeraden.
Toch lees je ook veel mensen die alleen maar afvallen en conditie het zelfde blijven. Wat is jou ervaring hiermee? Zat zelf aan zo'n stack the denken met Ostarine/lgd/GW.
 
Toch lees je ook veel mensen die alleen maar afvallen en conditie het zelfde blijven. Wat is jou ervaring hiermee? Zat zelf aan zo'n stack the denken met Ostarine/lgd/GW
Ik had het precies andersom dusja...
 
  • Like
Waarderingen: GruX
Toch lees je ook veel mensen die alleen maar afvallen en conditie het zelfde blijven. Wat is jou ervaring hiermee? Zat zelf aan zo'n stack the denken met Ostarine/lgd/GW.

Merk wel beetje verschil in conditie en vetverbranding. Vraag me af hoe het gaat met T3 of clen erbij. De Gw zou het katabole effect moeten doen verminderen geloof ik.
 
Wou ik aan toevoegen dat ik pure poeder had uit China. dus geen gemerkte caps.
Ik merkte (in caps) een wereld van verschil met 20mg tov 10mg
edit: in positieve zin, op zowel de vetverbranding als het uithoudingsvermogen.
 
Iemand ervaring met YK11 + LGD4033 als bulk? En bestellen bij sarmstore.nl ?
En hoeveel MG zal je dan per dag nemen
 
ik heb het idee dat de producten niet heel zuiver zijn, merk wel degelijk verschil met andere merken
 
Denk dat ik ga bestellen en dan 8 mg YK11 en 10 mg LGD4033, dan kom je alleen niet uit met de bulkstack die ze aanbieden ( 90 capsules per pot en YK11 is 4 mg per capsule en LGD is 10 mg per capsule.
Twijfel ook om gewoon eerst te beginnen met LGD4033 10 mg per dag only
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met YK11 + LGD4033 als bulk? En bestellen bij sarmstore.nl ?
En hoeveel MG zal je dan per dag nemen

Meesta yk-11 is fake dit omdat het redelijk duur spul is momenteel. Zijn ook maar een paar bedrijven die het momenteel verkopen met het nodige bewijs.
 
Denk dat ik eerst ga voor LGD4033 only en dan 10 mg per dag. Iemand ervaring hiermee ?
 
Meesta yk-11 is fake dit omdat het redelijk duur spul is momenteel. Zijn ook maar een paar bedrijven die het momenteel verkopen met het nodige bewijs.

Welke raad je andere aan?
 
Vandaag LGD4033 besteld bij sarmstore. Ben benieuwd, weet nog niet zo goed wanneer ik er mee ga beginnen. Denk een periode van 7 weken.
Iemand ervaring met LGD4033 only en nog tips oid?
 
Vandaag LGD4033 besteld bij sarmstore. Ben benieuwd, weet nog niet zo goed wanneer ik er mee ga beginnen. Denk een periode van 7 weken.
Iemand ervaring met LGD4033 only en nog tips oid?
Zit momenteel op 4mg, gaat wel lekker. Verkoopt sarmstore niet alleen maar focused nutrition? Niet veel goeds gehoord over dat merk.
 
Na veel reviews lezen en zoeken op het internet toch begonnen aan GW-50156. Ik had echt mijn twijfels over GW, maar wat een apart spul

Na het innemen van de eerste 20mg merkte ik al echt een verschil in conditie! Zware rug training ging zonder conditonele onderbrekingen.

Stair mill interval ging van standje 8 naat 12. Ging op laatst alsnog helemaal stuk, maar wel op een veel hoger tempo!

Kan niet wachten tot het effect toe neemt en hopelijk ook de fatloss eigenschappen beginnen

Je voelt je ook niet anders, zoals je vaak hebt bij andere producten. Geen rush, geen hype.. je bent gewoon jezelf alleen is je conditie een stuk hoger en herstel je conditioneel een stuk sneller.

Zo ver tevreden over het product!
 
Back
Naar boven