AndroidHealthClinic

Sticky Het grote SARMS topic

In mijn ogen ben je niet meer naturel zodra je met behulp van middelen je natuurlijke/genetische grenzen met betrekking tot fysieke prestaties hebt overschreden of middelen hebt gebruikt die deze potentie hebben. Ik vind het dan ook een raar idee om SARM's te gebruiken om vervolgens te (kunnen) zeggen dat je naturel bent.

Dat is juist de hele insteek geweest van SARMs.

• Like
Waarderingen: GruX
Dat is juist de hele insteek geweest van SARMs.

De insteek van sarms is om de effecten van aas te hebben zonder de neveneffecten( of toch minder) niet om te kunnen zeggen dat je natural bent.Het kunnen zeggen dat je natural bent is niet de intentie geweest van degene die ze ontwikkelen.

De insteek van sarms is om de effecten van aas te hebben zonder de neveneffecten( of toch minder) niet om te kunnen zeggen dat je natural bent.Het kunnen zeggen dat je natural bent is niet de intentie geweest van degene die ze ontwikkelen.

Maar wel de grootste reden waarom mensen het kopen, en de grootste inkomstenbron voor de eigenaren van al die merken ;-) En dit weten ze dondersgoed, broseph.

Maar wel de grootste reden waarom mensen het kopen, en de grootste inkomstenbron voor de eigenaren van al die merken ;-) En dit weten ze dondersgoed, broseph.

Heel rare DROGreden om het te kopen,hiermee maken ze hun Eigen toch gewoon wat wijs.Ik zou juist denken dat ze het kopen omdat het minder ongezond is of omdat ze bang hebben van naaldjes. Maar waarom mensen het kopen zullen de sarmboeren worst wezen.

Heel rare DROGreden om het te kopen,hiermee maken ze hun Eigen toch gewoon wat wijs.Ik zou juist denken dat ze het kopen omdat het minder ongezond is of omdat ze bang hebben van naaldjes. Maar waarom mensen het kopen zullen de sarmboeren worst wezen.
En dit is de perfecte omschrijving van de supplementen wereld :P

Iemand betrouwbaar adresje voor ostarine? Sarmstore is uitverkocht

Same here :)

Ik wil rond november een lean bulk waarvan ik 8 weken een sarm wil nemen.
Wat vinden jullie van:
1: Ostarine 25mg en mk677 20 mg pre bed.
2: Lgd 10mg met mk 677 20mg pre bed.
Of misschien beter om eerste keer geen mk677 erbij te pakken?
Clomid 25/25/25 voldoende?

Ik wil rond november een lean bulk waarvan ik 8 weken een sarm wil nemen.
Wat vinden jullie van:
1: Ostarine 25mg en mk677 20 mg pre bed.
2: Lgd 10mg met mk 677 20mg pre bed.
Of misschien beter om eerste keer geen mk677 erbij te pakken?
Clomid 25/25/25 voldoende?

Optie 2 en de PCT zijn prima.

Mensen die optie 2, lgd en mk677 samen hebben gebruikt?

Iemand hier nog aanraders voor een sarm (droge massa, indien mogelijk ook goed voor de conditie) welke ook te combineren valt met cardarine?

Iemand hier nog aanraders voor een sarm (droge massa, indien mogelijk ook goed voor de conditie) welke ook te combineren valt met cardarine?

Voor droge massa word het toch LGD-4033 of RAD140. AICAR zou je daar eventueel aan kunnen toevoegen voor een boost in conditie als je cardarine al ernaast hebt lopen.

Cardarine en AICAR boosten het uithoudingsvermogen...

Hoi, ik heb nog niet vaak gepost maar ik ben op zoek naar een betrouwbare winkel voor LGD-4033, alvast heel erg bedankt!

Terug
Naar boven