knetttergek
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 69
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn er ook sarm geschikt voor 4 weekse cycles oid. Ik heb nieuwe job waarvoor ik ook naar buitenland moet en dat is niet altijd te voorspellen. Overwoog var only te doen misschien later dit jaar. Maar goed kan niet echt hebben dat ik ff naar beurs in Singapore moet en in een cycle zitten.
Vraag is dus: zijn er wat sarm die potent zijn, korte halfwaardetijd en waar je direct mee zou kunnen stoppen zonder nakuur of problemen achteraf?
Thnx.
Al meerdere malen bij hun besteld. Iedere keer binnen 5 dagen binnen. Imo betrouwbaar!mensen die ervaring hebben met jwsupplements? Ik denk dat het de goedkoopste site is waar je sarms kan krijgen?
Weet niet of het hier mag, maar heb nog ruim 1 potje Osta staan die ik niet meer pak.
Ivm mijn nieuwe job heb ik volledige concentratie nodig en Osta maakt mij een beetje moe.
Ter aanvulling
Waarom zou je trouwens sarms nemen voor in de cut? Lijkt me beter om t in een bulk te doen om extra massa te verkrijgen. Al lees ik daar niemand over met aantoonbare resultaten.
@Bikkel94 Al je vragen staan al beantwoord in dit topic, de rest ook doorlezen.![]()
Jaa zal wel, heb ook veel van jou gezien. Vind dat er teveel bullshit staat. Weinig echte resultaten en (wetenschappelijke) literatuur. Was daarom afgekapt.
Jaa zal wel, heb ook veel van jou gezien. Vind dat er teveel bullshit staat. Weinig echte resultaten en (wetenschappelijke) literatuur. Was daarom afgekapt.