MuscleMeat

Sticky Het grote SARMS topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.281
Mensen hier ervaring met het mengen van sarms met PEG 400 ? Of ze verschil merkten met opneembaarheid van de sarms?

Zijn er ook sarm geschikt voor 4 weekse cycles oid. Ik heb nieuwe job waarvoor ik ook naar buitenland moet en dat is niet altijd te voorspellen. Overwoog var only te doen misschien later dit jaar. Maar goed kan niet echt hebben dat ik ff naar beurs in Singapore moet en in een cycle zitten.

Vraag is dus: zijn er wat sarm die potent zijn, korte halfwaardetijd en waar je direct mee zou kunnen stoppen zonder nakuur of problemen achteraf?

Thnx.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.283
Zijn er ook sarm geschikt voor 4 weekse cycles oid. Ik heb nieuwe job waarvoor ik ook naar buitenland moet en dat is niet altijd te voorspellen. Overwoog var only te doen misschien later dit jaar. Maar goed kan niet echt hebben dat ik ff naar beurs in Singapore moet en in een cycle zitten.

Vraag is dus: zijn er wat sarm die potent zijn, korte halfwaardetijd en waar je direct mee zou kunnen stoppen zonder nakuur of problemen achteraf?

Thnx.

Gw501516 en ik geloof dat SR9009 en SR9011 ook niet onderdrukken evenals mk677 die zou ook geen effect moeten hebben op je hormoonhuishouding

mensen die ervaring hebben met jwsupplements? Ik denk dat het de goedkoopste site is waar je sarms kan krijgen?

iemand ervaring met research liquids?

Weet niet of het hier mag, maar heb nog ruim 1 potje Osta staan die ik niet meer pak.

Ivm mijn nieuwe job heb ik volledige concentratie nodig en Osta maakt mij een beetje moe.

Welke
Weet niet of het hier mag, maar heb nog ruim 1 potje Osta staan die ik niet meer pak.

Ivm mijn nieuwe job heb ik volledige concentratie nodig en Osta maakt mij een beetje moe.

Welk merk? Heb je die al zelf geprobeerd/dosering en wat vond je ervan/resultaten?

Ghehe 29 pagina's gelezen. Lees dat osta wel veel voorkomend is. Daarnaast doen veel mensen het voor de cut in dit topic. Ik lees weinig tot geen positieve ervaringen voor in de bulk bv lgd en rad?

Mensen beweren dat yk veel weg heeft van een molucuul van anabolen??

Ik lees veel over de sarms, maar weinig mensen die vertellen hoe zij dit combineren met voeding en training. Hoeveel kcal eet je bv boven onderhoud? Wat is je ekv verhouding? Hoe train je (herhalingen x gewicht etc)?

Zijn er mensen die hierbij nakuren met sarms only?

Ter aanvulling

Waarom zou je trouwens sarms nemen voor in de cut? Lijkt me beter om t in een bulk te doen om extra massa te verkrijgen. Al lees ik daar niemand over met aantoonbare resultaten.

@Bikkel94 Al je vragen staan al beantwoord in dit topic, de rest ook doorlezen. ;)

Jaa zal wel, heb ook veel van jou gezien. Vind dat er teveel bullshit staat. Weinig echte resultaten en (wetenschappelijke) literatuur. Was daarom afgekapt.

Met alle respect, maar het lijkt erop dat je zelf niet eens in staat bent een duidelijke vraag te stellen. Om vervolgens alles in dit topic bullshit te noemen nodigt niet echt uit tot inhoudelijk reageren op wat voor een vraag door moet gaan.

Daarnaast, hoe zou je "echte resultaten" en wetenschappelijke literatuur gekwantificeerd willen zien? Misschien ben je beter af met Pubmed.

.

Laatst bewerkt:
is sarmsx niet van die Dylan Gemelli en z´n crew? In dat geval is het zwaar overpriced. Die lui noemen ieder merk dat sarms in capsulevorm verkoopt oplichters en prijzen hun eigen producten de hemel in met gesponsorde reviews. (op onder andere evolutionary.org)

Ik zou het gewoon houden bij UK webshops en niet opgeloste sarms vanuit de vs bestellen

Heeft iemand yk11 al geprobeerd? Ervaringen??
Ik heb zelf zojuist GW besteld van brawn nutrition voor de positieve effecten op het uithoudingsvermogen.

Focussed nutrition goed spul? Zijn verschillenden die bij JWSupps hebben besteld.

Zit te denken om RAD140 met LGD te pakken tijdens de bulk.

Terug
Naar boven