AndroidHealthClinic

Het grote Superdudes 2009 topic!!

jij bent nog erger

maar dit blijft toch wel de grootste baas
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

eikert,,,,what the **** is dit??? eeeeeeeeuuuuw,,,,,,is dit een jongen of een meisje??? In ieder geval doet ie me sterk denken aan de oompa loompa's uit de nieuwste ( die met johnny depp derin) charly and the chocolate factory,,,,,,,,jak man wat een kop

eikert,,,,what the **** is dit??? eeeeeeeeuuuuw,,,,,,is dit een jongen of een meisje??? In ieder geval doet ie me sterk denken aan de oompa loompa's uit de nieuwste ( die met johnny depp derin) charly and the chocolate factory,,,,,,,,jak man wat een kop

haha je bent nog net iets te kort op dit forum om deze baas te kennen, zoek maar eens op 'baas onur';)

Heb net baas onur gesearched :(:(:(:(:(:(:(:( Voel me neerslachtig en misselijk,,,,:(:(:kots::kots::kots::kots::barf::barf:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
progressie pic laatste jaar reactie splz

egad

Zien jullie die monsterverandering van spieren niet dan?

Before after pics zijn bruut !

Ik heb gister een superdude gespot tijdens uitgaan, hij liep te gangsterwalken over de vloer met zijn "strakke kapsel", bronstig op zoek naar sugababes om te imponeren met een breezer en z'n monster biceps van 30 cm....

Hoe kansloos hahah :roflol:

Ik heb gister een superdude gespot tijdens uitgaan, hij liep te gangsterwalken over de vloer met zijn "strakke kapsel", bronstig op zoek naar sugababes om te imponeren met een breezer en z'n monster biceps van 30 cm....

Een bekende?

Doe hem de volgende keer de groetjes van me.

daar zag ik er gister ook nog een aantal van lopen xD

...

Laatst bewerkt:
Anaboluhhh

Terug
Naar boven